Jak widać olej pomiędzy skrzynią a silnikiem a wyżej jest sucho to na pewno simering, sprawdź czy z chłodniczki oleju nie cieknie albo z czujnika ciśnienia.
najlepiej taką samą jaką masz AFN AVG te same pompy reszta się różni wydajnością i sposobem montażu
najlepiej taką samą jaką masz AFN AVG te same pompy reszta się różni wydajnością i sposobem montażu
Pasuja ale maja inne koncowki (mniejsze rozpylacze) mozesz zalozyc i dawke paliwa troche podniesc to.nie odczyjesz roznicy.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Witam mam problem z vw sharan 1.9 tdi 110 km, turbina po regeneracji późno wstaje. Kręciłem cięgnem ale nic to nie daje. Logi grupy 11 http://vaglog.pl/log_275865.html http://vaglog.pl/log_275864.html http://vaglog.pl/log_275863.html http://vaglog.pl/log_275862.html
Popatrz dobrze na napinacz czy rolka nie jest krzywo względem innych, ja u siebie wymieniłem napinacz na inny używany i też po ok. miesiącu się skrzywił. Sprawdź czy sperzęgieło alternatora jest sprawne bo może być przyczyną krzywienia się napinacza
możliwe też że sam pasek wydaje taki dźwięk, spróbuj polać pasek wodą i sprawdź czy ucichnie jeśli tak to wina pasa lub krzywego napinacza, zeby sprawdzić roli i alternator to trzeba pasek zdemontować, ręką zakręcić rolki i alternator.
prawdopodobnie wina pompy oleju, daje zbyt wysokie ciśnienie i tak jak wcześniej kolega piszę podwiesza zawory. Ale nie polecam na zimnym kręcic tak silnika.