Skocz do zawartości

Arek8888

Pasjonat
  • Postów

    949
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

25

1 obserwujący

O Arek8888

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3927 wyświetleń profilu
  1. Nie używaj tam żadnego silikonu bo zablokujesz odpływ wody. Ta listwa trzyma się w rynience dzięki uszczelce, więc jeśli się nie trzyma to musisz wymienić uszczelkę albo całą listwę z uszczelką.
  2. W B5 nie ma kontrolki świec żarowych. Spalona lub niepodłączona świeca nie da żadnego błędu ani w VAGu ani na desce.
  3. Z tego co się orientuję, to prawo do rękojmi przysługuje wtedy gdy kupujesz auto u handlarza, który prowadzi jakąś tam działaność gospodarczą i odpowiada za towar, który sprzedaje. Ty jesteś osobą fizyczną i sprzedawałaś swój prywatny samochód, więc straszenie rękojmią może sobie wsadzić...
  4. Takie jest ryzyko przy kupnie używanego samochodu i nie rozumiem roszczeń kupującego. Samochód w momencie zakupu może być całkowicie sprawny, a następnego dnia może paść silnik. Kupujący próbuje wmanewrować Cię w jakieś koszty.
  5. Bardzo ciekawy temat Co do wałków rozrządu w naszych silnikach, to są to chyba części eksploatacyjne 😉
  6. Arek8888

    Audi a4 b5 1.9 tdi pd

    Aby mieć pewność co do stanu wałka trzeba by podnieść pokrywę zaworów. Sądząc po dźwięku może być różnie. Po wymianie wałka i popychaczy dudnienie nie musi ustąpić.
  7. W takich sytuacjach pomocna jest ETKA
  8. Te zestawy to raczej samo sprzęgło patrząc po cenie.
  9. Kojarzę, że jest to przygotowanie pod jakiś element wyposażenia, którego możesz nie mieć (np. webasto), ale mogę się mylić.
  10. Uszczelka przegubu czy zaciski hamulcowe to normalne rzeczy, które trzeba robić w każdym samochodzie. Nie są to jakieś ogromne koszty, więc jeśli chcesz samochodem jeździć to niestety musisz też coś zainwestować.
  11. Fajny Passacik Przynajmniej nie masz nudno przy nim, a takie dopieszczanie daje wiele radości
  12. Na piaście miałem wymiar 56mm a na feldze 57. Założyłem na felgę pierścień 57,1/56.1 i bicie znikło. Spróbuj założyć felgę na piastę bez jakichkolwiek pierścieni, nie zakładaj też śrub i spróbuj poruszać felgą góra/dół oraz na boki. Jeśli wyczujesz jakikolwiek luz to suwmiarka w rękę i mierzysz średnicę. Kiedyś wulkanizator mówił mi, że ludzie mają w zwyczaju czyścić piasty papierem ściernym albo szczotkami do metalu i przez to średnica się zmniejsza.
  13. Ja miałem luz na piaście ledwo wyczuwalny rzędu 1mm a miałem bicie, które znikło po założeniu pierścienia 1 mm, więc jeśli masz mały luz to mogą być wibracje jak najbardziej.
  14. Widać, że wałek miał dość ? teraz polecam wymianę oleju nie rzadziej niż co 10 tysięcy i nowy wałek powinien latać długo.
  15. Teraz możesz tym autem jechać nawet do Chin i z powrotem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...