przetyc

Pasjonat
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O przetyc

    Informacje

    • Imię
      Przemek
    • Lokalizacja
      Wrocław

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BEX
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. przetyc

      Podświetlane??
    2. przetyc

      Będe zakładał zestaw 320/288 i pytanie do znawców tematu kojarzycie jaki nr klocków dobrać na tył?? Gdziekolwiek dzwonie to chcą dobierać po VIN a przecież to nie z mojego auta... Na forum przewinął się symbol FDB1636 czy to dotyczy właśnie klocków tył pod tarcze 288??
    3. przetyc

      Wyciąłem kata i wstawiłem DP. Efekty dźwiękowe i dynamika na plus tylko takie pytanie do tych co wycieli katy w swoich 1.8T. Czy u Was też tak śmierdzi spalinami?? Na zimnym jest strasznie, na ciepłym też dalej czuć. Mam Bexa po chipie może dlatego tak śmierdzi bo jest za bardzo podlany tzn za duża dawka paliwa??
    4. przetyc

      Pytanko. Czy jarzma z Audi A5 3.0TDI pasują do zacisków 320mm z B7???
    5. przetyc

      Class + to chyba coś w rodzaju naszej Vervy
    6. przetyc

      Dławienie się, gaśnięcie auta, brak mocy, problem z odpaleniem itd.. Takie objawy miałem przy zatkanym katalizatorze..
    7. przetyc

      Nie ma sprawy podjadę! Jutro po robocie będę jechał nawet w tamte krainy
    8. przetyc

      Koledzy czy jest ktoś we wro co ogarnia VAGa i za flache wyłączyłby mi światła tryb skandynawski??? Chce założyć DRL w długich, a to włączanie świateł po zapłonie mi przeszkadza...
    9. przetyc

      Mam BEXa dłubniętego programem, na dniach wrzucam DP i dodatkowo zamarzyło mi się "pssst". Widzę że ogólnie atmosfera nieciekawa jeśli chodzi o zawory upustowe i naszymi 1.8T sie nie lubią. Co myślicie o hybrydzie DV od properfekta niby dedykowanej do 1.8T?? Wybić sobie z głowy?? Zasada działania tego ustrojstwa chyba trochę inne niż BOV?? To taki zamiennik oryginalnego DV tylko że robi "pssssst"? Ktoś może jeździ lub jeździł na properfekcie w 1.8T i chciałby opisać wrażenia ??
    10. przetyc

      Ktoś może jeździ lub jeździł na hybrydzie DV properfekt w 1.8T i chciałby opisać wrażenia ??
    11. przetyc

      Montował ktoś?? Przekonuje mnie, że to ponoć nie jest chińczyk. "Teraz Polska" http://allegro.pl/emulator-zmieniarka-mp3-sd-usb-do-audi-vw-seat-8-p-i6875064724.html
    12. przetyc

      Jak coś to chętnie zapisze się na DP do 1.8 T BEX
    13. przetyc

      Czytam ten wątek i nie wiem co mam o tym myśleć. Według producenta PFR6Q v-line i PFR6Q laser platinum to świece platynowe. Tu na forum kilka razy przeczytałem że Vline to świece niklowe. To chyba się ktoś tu myli?? NGK V-Line jest ze specjalnym wcięciem i też nie wiem czy to jest jakaś super ulepszona wersja skoro równolegle sprzedają dwa modele PFR6Q za takie same ceny...
    14. przetyc

      Też wnosze się z zamiarem zamontowania takiego modułu od proeltec. Czy mogę go podłączyć bez jakiś przekaźników itd czyli jak w instrukcji czyli plus do plusa z aku, minus do minusa z aku i dwa kable do długich, jeden do pozycyjnych i powinno sie włączać automatycznie, tak napisane u producenta modułu?? Mam bixenon (świeżo przełożyłem z B8) i jak wygląda sprawa z drganiem przesłony?? Widze kolega wyżej ma z tym problem...
    15. przetyc

      A co myślicie o Goldzie GT??