Tamek141
Pasjonat-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
nie wiem jak u innych ale nie słyszałem żeby ktoś tak miał, skąd kupowałeś isofix? Próbowałeś dać podkładki? bardzo duży luz jest?
-
Jak to po wymianie na 4 króćce, miałeś 3 i wymieniłeś na 4? Chyba nie koniecznie. Btw, prawdopodbnie kupiłeś kiepski filtr.
-
No to nie do końca w porządku ciśnienie sprawdzałeś w trakcie jazdy czy tylko na postoju? Kiedy ciśnienie spadnie rozumiem ze auto gaśnie ? No i z tą nieszczelnością coś robiłeś ?
-
No tak, nie sprawdziłem bo to podgrupa b6/7 i dlatego ale ogólnie polecam to rozwiązanie do b6 przy mocniejszej pompie paliwa ?
-
Jak NAWET wymieniałeś regulator jak regulator jest w filtrze ?
-
Błędy są jakieś ? czujnik walka, czujnik temperatury
-
Jeśli kupiłeś ten filtr z linku to polecam sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie czy napewno podaje sugerowane 4 bary ?
-
Jakby ktoś szukał tańszego i wydajniejszego rozwiązania niż VDO to polecam np wkład Walbro255. Po lekkiej modyfikacji układu paliwowego zamkniemy się w 500zl z układem paliwowym baardzo przyszłościowym. Później niemałe oszczędności na filtrach paliwa oraz bez ryzyka że kupimy trefny co się bardzo często zdarza. Przy takim zabiegu przechodzimy na zwykły filtr za 30zl.
-
Moim zdaniem na filmiku nie słuchać nic nadzwyczajnie niepokojącego. Słyszysz ten dźwięk tylko po dłuższym postoju tj na zimnym silniku czy na ciepłym również ?
-
Myśle ze chodzi o to że zostając przy seryjnym regulatorze na listwie będzie zalecane 4bar a nie tak jak w przypadku np Walbro gdzie na listwie miałem 5.5bar i potrzebę przerobienia układu paliwowego i zamontowania regulatora na listwie.
-
Ja ostatnio straciłem szpilkę od kolektora wydechowego, problemów było co nie miara włącznie przewierceniem się na wylot w gwincie ostatecznie wkleiłem nową szpilkę na klej 2 składnikowy i po przykręceniu na 25nm nie ruszyła się wiec polecam
-
Witaj ?
-
Hmm, no wymieniasz to co będzie uszkodzone w sumie ? kolanko siedzi na wcisk, wystarczy wysunąć wsuwkę i przy wyjmowania uważaj bo jest tam ala podkładka która może być w ciężkim stanie. Trójnik do pokrywy jest nałożony i skręcony opaską jedynie, trojnik w którym jest zaworek również wyjmij cały czyli 3 opaski i sprawdź zaworek czy sprawny no i trojnik czy nie dziurawy(u mnie był). No w sumie to jeśli masz czas to najlepiej rozbierz cały układ a najwygodniej, wręcz przyjemnie, robi się to po zdjęciu kolektora, gdzie przy okazji możesz sobie posprawdzać podciśnienia ?? (mówię na podstawie bfb, mam nadzieje układy się nie różnią)
-
Dokładnie, jak wyżej ? ja na dołożenie dsmic wydalem 120zl ? a temperatura w dolocie jak najbardziej się poprawiła ? no ale oczywscie kwestia portfela i jeśli ktoś zamierza robić więcej koni to wiadomo fmic będzie lepszy ?
-
A w awt nie jest 4 bary ?