Skocz do zawartości

traczu_lca

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

O traczu_lca

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z doświadczenia zamiast węża gumowego 5m to lepiej dać "RURKA MIEDZIANA MIEDŹ RURA PRZEWÓD GAZOWY FI8 8MM", a tylko na końcówki dać gumowy przewód. Ten miedziany jest elastyczny można go formować - z głową. Mam puszczony od filtra aż do silnika, tak jak idzie ta oryginalna rurka paliwowa. Ja zmieniłem jak zobaczyłem jak sparciał po roku (FAGUMIT - gówno). No i mniejsze ryzyko pęknięcia/przecięcia czy co najgorsze pożaru. Tym bardizej w przyszłości łatwiej będzie wymienić 30 cm przewodu jak sparcieje niż cały.
  2. Z tymi filtrami z regulatorem to często ludzie mają problemy, typu buczenie z filtra, głośna praca. Ja śmigam na DW200 (kit montażowy RX8 lub 370Z) - jest cicha, tylko ona jest węższa od oryginalnej i trzeba w koszu czymś ją ustabilizować (ja miałem uchwyt po wcześniejszej pompie Pierburga i pasowała idealnie). Do tego mam zwykły filtr i listwę z powrotem. Ta pompa DW200 nie ma zaworu zwrotnego, więc też mam dołożony na przewodzie, bo rano paliwo spływało z węży i auto odpalało za 2gim razem. Możesz pomyśleć o zrobieniu powrotu na listwie (listwa z powrotem i regulatorem 4 bary) i pozbyciu się oryginalnego filtra, wtedy filtr kosztuje 20-30 złotych. Ale to jak masz chęci rzeźbić.
  3. Baw się dobrze:
  4. Jak ja robiłem (a4 b6 1.8T 2004), to mniej więcej tak było. Rozrząd miałem świeży, to tylko pasek wleciał. - Borsehung B18729 (uszczelniacze wałków 2 sztuki) - Elring 620.222 Uszczelka, przepustnicy - Elring 080.990 Uszczelka, kolektor dolotowy - Ajusa 16023100 Oring króćca wody z tyłu - Elring 148.190 Uszczelka, kolektor wydechowy - Elring 863.590 Uszczelka napinacza - Elring 237.070 Uszczelnienie, turbosprężarka - Victor Reinz 15-31946-01 Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy - Victor Reinz 14-32124-01 Zestaw śrub głowicy - Victor Reinz 61-31955-10 Uszczelka głowica-cylinder - Borsehung B18959 szklanki - SWAG 99 11 0334 Łańcuch rozrządu - CONTINENTAL CT909 PASEK ROZRZĄDU Odma: - Febi Bilstein 18766 oring kolanka odmy - Febi Bilstein 36274 kolanko odmy - Volkswagen OE 035103245G zawór odmy Może Ci się przyda. Odmę warto przejżeć przy okazji i wężyki dookoła, może wstawić sylikony. Inne: - AMSOIL ASSEMBLY LUBE smar montażowy do silników lub Ajusa CAMOIL lub Millers Oils Assembly Lubricant - KLUCZ DO ŚRUB CYLINDRA GŁOWICY VW M10 x 200mm - NAKRĘTKA Z PODKŁADKĄ DO PRZYKRĘCENIA KOLEKTORA WYDECHOWEGO (nakrętka - N91130801, podkładka - N90357201) - korek miski z magnsesem: Magnetyczny korek spustowy oleju FMIC.Pro M14x1.5 A jak byś zmieniał szklanki to tu jest dobra cena za komplet: https://allegro.pl/oferta/popychacze-org-audi-a4-a6-octavia-i-golf-iv-1-8-12118175772
  5. Co do bi-led, to mogę polecić gościa (nawet dawny użytkownik tego forum - Duds). https://www.facebook.com/dudicarsandparts Lampy na gotowo, bez wysyłania swoich. Ja płaciłem 1800, czarne środki. Ale to było marzec 2021.
  6. Kup oryginały. Drogo, ale nie powinny się odkręcać. ŚRUBA - 058145540 PODKŁADKA - 058145791
  7. Zanim wymienisz czujnik, podmień bezpiecznik nr 5 (chyba 10A). Mi raz pomogło, niby przejście było, a wywalało bład sensor oil (nie oil min).
  8. Z tego co wiem, to chłopaki w KBCustoms mogą Ci przerobić uszczelkę na dowolną grubość - wycinają przekładkę i wstawiają. Napisz/zadzwoń po więcej info. Osobiście nie robiłem u nich nic. https://kbcustoms.pl/
  9. Licznik używka jak zmieniałem na kolor. Na co dzień nie przeszkadza i prawie tego nie widać, więc nie ruszałem.
  10. Minusem 3DCOLORMFD jest to, że nie ma dodatkowych wyjść (czujniki ciśnienia, EGT, boost, GPS, VALENTINE) i trzeba przelutowywać. Natomiast VFIZ, wpinasz i już. Polecam, mam od ponad roku, i faktycznie "wlosy siwe" jak za dużo patrzysz na te parametry wszystkie. Polecam też 2x czujniki 100psi na ciśnienie paliwa i oleju do tego 2x po 3 przewody do VFIZ, prosta robota a przydaje się. VFIZ: Czujnik ciśnienia paliwa + adapter DEPO.
  11. Tam jest jeszcze śruba z zaworem zwrotnym (8E0422529), łaczy wąż od pompy z maglem. Koszt nie duży bo ok 40 zł, może warto wymienić. I nowe podkładki (2 sztuki) N0138495. Tutaj gość opisywał podobny problem: 8E0422529 VAG Zawór zwrotny wspomagania / ŚRUBA DRĄŻONA Audi VW Zawór zwrotny w maglownicy B5 - autoPlus - największy sklep VAG w sieci AUTO-PLUS.PL Wszystkie części do VW Audi Skoda Seat. Największy sklep VAG. Katalog po VIN. Najlepsze ceny
  12. traczu_lca

    Przewód powietrzny

    https://audi.7zap.com/pl/rdw/audi+a4+avant/a4/2006-454/1/103-103070/#15 prawdopodobny numer: 06B 103 493 M https://allegro.pl/oferta/metzger-2380098-przewod-odmy-12192210318 https://allegro.pl/oferta/przewod-odmy-silnika-vaico-v10-2776-12409600149 ewentualnie silikon, tylko dobierz średnice. https://allegro.pl/listing?string=kolanko silikonowe 45
  13. traczu_lca

    Problem z olejem

    Odnośnie błędu OIL MIN, to miałem podobny objaw na zamienniku. Po wyłączeniu zapłonu i podniesieniu maski, błąd jest resetowany. Ale wracał. Wymieniłem czujnik na Hella i spokój.
  14. Prawdopodobnie pada Ci czujnik G28 (położenia wału). Kup nowy z Boscha ~150 zł. Wymień czym prędzej nim całkiem nie odpalisz lub samochód zgaśnie Ci podczas jazdy. Zapisz błędy, skasuj i obserwuj, które wracają. Zainteresuj się ubogą mieszanką błąd 17536.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...