Skocz do zawartości

Sebss

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Sebss

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2022
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DT
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

813 wyświetleń profilu
  1. No nie jest ten sam. W A4 był diesel 190 KM z oznaczeniem DETA a w Q5 jest diesel 204 KM z oznaczenie DTPA
  2. NIe. W tym temacie ładnie opisałem całą historię problemu z olejem.
  3. Poprzednio miałem A4 z 2018 2.0 TDI z silnikiem DETA i tam dolewki wychodziły powyżej 15 tys km. Oczywiście olej wymieniałem co 15 tys km więc z dolewkami nie było problemu ale raz wymianę przeciągnąłem do 17 tys km i wtedy pojawił się komunikat o dolewce. Teraz mam porównanie z poprzednim A4 i obecnym Q5 i szczerze bardzo żałuje, że A4 sprzedałem..
  4. Tak jak pisze @Dev nic z tym nie zrobisz. Ja jedynie dokumentuję kiedy pojawia się informacja o dolaniu oleju. Robię zdjęcia. Dzięki temu mam fajny podgląd na to jak bardzo te silniki są beznadziejne. 24.02.2023 / 2 973 km (wymiana oleju) tu w okolicach 10 000 km wyskoczyła informacja o dolaniu 1l ale wtedy jeszcze nie wiedziałem, że będą takie jazdy to tego nie dokumentowałem 04.09.2023 / 14 222 km (wymiana oleju) 05.01.2024 / 23 276 km (dolewka 1l po 9 054 km) 18.03.2024 / 29 229 km (dolewka / wymiana oleju po 5 953 km) 25.06.2024 / 36 777 km (dolewka 1l po 7 548 km) 05.08.2024 / 42 468 km (dolewka 1l po 5 691 km) 11.09.2024 / 48 113 km (dolewka / wymiana oleju po 5 645 km) 01.10.2024 / 51 956 km (dolewka 1l po 3 843 km) 13.11.2024 / 57 795 km (dolewka / wymiana oleju po 5 839 km) 20.12.2024 / 62 784 km (dolewka 1l po 4 989 km) Podsumowując: Jest chu*owo ale stabilnie
  5. Co dokładnie masz na myśli ?
  6. Na przyszłość może komuś się przyda: Uszkodzony przez gryzonie przewód to przewód paliwowy o numerze 80A 201 214 AE. Koszt nowego przewodu w ASO to 869 zł + nowe obejmy + robocizna wychodzi ok 1400 / 1500 zł.
  7. Wczoraj zauważyłem, że jakiś gryzoń dobrał się do osłony przewodu / czujnika. Czy orientuje się ktoś co to jest za przewód i czy można kupić samą osłonę czy tylko razem z przewodem / czujnikiem
  8. Aktualnie w moim przypadku działa to tak, że im większy przebieg tym szybciej schodzi olej. W ostatnim poście pisałem, że komunikat o uzupełnieniu oleju wyskoczył przy 36 777 km, następny pojawił się już przy 42 468 km czyli po 5871 km od ostatniej dolewki. Dziękuje za taki vorsprung durch technik
  9. Czy te same kodowanie można również zastosować w Audi Q5 z 2022 ? Mam też elektryczne fotele z pamięcią lecz opcja komfortowego wsiadania jest niedostępna.
  10. Raczej nie bo kolega z pracy ma Audi A6 w 2.0 dieslu po 2022 roku, przejechane ponad 70 000 km i dolewki w tych podobnych przedziałach kilometrowych..
  11. Wychodzi na to, że najlepszym rozwiązaniem problemu to zmiana samochodu.. 🤷‍♂️
  12. Było reklamowane, a jedyna odpowiedź to taka, że do 45 000 km powinno sie to ustabilizować.
  13. Różnie to bywa. Raz było po 5 000 km. Czy da się żyć? Nie, z świadomością, że w A4 B9 z 2018 roku z silnikiem DETA nie było takich problemów, a zrobiłem nim prawie 170 000 km..
  14. Przy 36 777 km wyskoczyła informacja o dolaniu 1l oleju 🙃
×
×
  • Dodaj nową pozycję...