-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
No nie jest ten sam. W A4 był diesel 190 KM z oznaczeniem DETA a w Q5 jest diesel 204 KM z oznaczenie DTPA
-
Zapaliła się kontrolka niskiego poziomu oleju w Audi A4 B9 2.0 TDI DTPA
Sebss odpowiedział(a) na quattrofromaggi temat w 2.0TDI
NIe. W tym temacie ładnie opisałem całą historię problemu z olejem. -
Poprzednio miałem A4 z 2018 2.0 TDI z silnikiem DETA i tam dolewki wychodziły powyżej 15 tys km. Oczywiście olej wymieniałem co 15 tys km więc z dolewkami nie było problemu ale raz wymianę przeciągnąłem do 17 tys km i wtedy pojawił się komunikat o dolewce. Teraz mam porównanie z poprzednim A4 i obecnym Q5 i szczerze bardzo żałuje, że A4 sprzedałem..
-
Tak jak pisze @Dev nic z tym nie zrobisz. Ja jedynie dokumentuję kiedy pojawia się informacja o dolaniu oleju. Robię zdjęcia. Dzięki temu mam fajny podgląd na to jak bardzo te silniki są beznadziejne. 24.02.2023 / 2 973 km (wymiana oleju) tu w okolicach 10 000 km wyskoczyła informacja o dolaniu 1l ale wtedy jeszcze nie wiedziałem, że będą takie jazdy to tego nie dokumentowałem 04.09.2023 / 14 222 km (wymiana oleju) 05.01.2024 / 23 276 km (dolewka 1l po 9 054 km) 18.03.2024 / 29 229 km (dolewka / wymiana oleju po 5 953 km) 25.06.2024 / 36 777 km (dolewka 1l po 7 548 km) 05.08.2024 / 42 468 km (dolewka 1l po 5 691 km) 11.09.2024 / 48 113 km (dolewka / wymiana oleju po 5 645 km) 01.10.2024 / 51 956 km (dolewka 1l po 3 843 km) 13.11.2024 / 57 795 km (dolewka / wymiana oleju po 5 839 km) 20.12.2024 / 62 784 km (dolewka 1l po 4 989 km) Podsumowując: Jest chu*owo ale stabilnie
-
Aplikacja MyAudi i śledzenie położenia Audi A4 B9 w ruchu
Sebss odpowiedział(a) na mcemsi temat w Audi A4 B9
Co dokładnie masz na myśli ? -
Na przyszłość może komuś się przyda: Uszkodzony przez gryzonie przewód to przewód paliwowy o numerze 80A 201 214 AE. Koszt nowego przewodu w ASO to 869 zł + nowe obejmy + robocizna wychodzi ok 1400 / 1500 zł.
-
Wczoraj zauważyłem, że jakiś gryzoń dobrał się do osłony przewodu / czujnika. Czy orientuje się ktoś co to jest za przewód i czy można kupić samą osłonę czy tylko razem z przewodem / czujnikiem
-
Aktualnie w moim przypadku działa to tak, że im większy przebieg tym szybciej schodzi olej. W ostatnim poście pisałem, że komunikat o uzupełnieniu oleju wyskoczył przy 36 777 km, następny pojawił się już przy 42 468 km czyli po 5871 km od ostatniej dolewki. Dziękuje za taki vorsprung durch technik
-
Czy te same kodowanie można również zastosować w Audi Q5 z 2022 ? Mam też elektryczne fotele z pamięcią lecz opcja komfortowego wsiadania jest niedostępna.
-
Raczej nie bo kolega z pracy ma Audi A6 w 2.0 dieslu po 2022 roku, przejechane ponad 70 000 km i dolewki w tych podobnych przedziałach kilometrowych..
-
Wychodzi na to, że najlepszym rozwiązaniem problemu to zmiana samochodu.. 🤷♂️
-
Było reklamowane, a jedyna odpowiedź to taka, że do 45 000 km powinno sie to ustabilizować.
-
Różnie to bywa. Raz było po 5 000 km. Czy da się żyć? Nie, z świadomością, że w A4 B9 z 2018 roku z silnikiem DETA nie było takich problemów, a zrobiłem nim prawie 170 000 km..
-
Przy 36 777 km wyskoczyła informacja o dolaniu 1l oleju 🙃