Skocz do zawartości

krzychuG

Pasjonat
  • Postów

    298
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O krzychuG

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Pabianice

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zdjąć boczek i zobaczyć co jest luźne , naprawdę nie wpadłeś na to sam?
  2. Trzeba podglądu na parametry ciśnienie zadane i rzeczywiste. A jak wyglądają końcówki wtryskiwaczy?
  3. To ten na który podmieniłeś.
  4. krzychuG

    A4 B8

    Ten stary tip najdłużej wytrzymuje.
  5. Po remoncie mają niewiele więcej.
  6. A program orginał czy po chipie?
  7. Przejedź się na benzynie i sprawdź czy ciśnienie paliwa utrzymuje zadane ,rozgrzane auto i but na 4. 5 biegu. W prinsie wtryskiwacze benzynowe potrafią się zepsuć jak pompka wysokiego ciśnienia nie potrafi utrzymać zadanego, przegrzewają się bo jest za mały przepływ w trakcie jazdy na gazie. Możesz też mieć coś z masą lub zasilaniem z alternatora bo troszkę niskie napięcie i czujnik temp. oleju też raczej niemożliwą podaje w porównaniu do temp.cieczy.
  8. Taki kryzys że oleju w sklepie nie idzie kupić?
  9. Najłatwiej się kupuje po nr. części ,tutaj podejrzewam że z polifta też pasuje, tylko quattro.
  10. Nieszczelność kolektora wydechowego nie będzie miała nic do nie równych obrotów, na dolocie już tak.
  11. Jak by było godne uwagi to za te 9 tyś. co w ogłoszeniu napisał to od ręki by wziął ktoś kto zna auto. Dla mnie to taki okaz referencyjny jakiego unikać.
  12. W końcowych tłumikach to fabrycznie były otwory w niektórych autach, także nie wiem czy jest potrzeba żeby to spawać względem przeglądu, możesz podjechać zapytać.
  13. Chłop na filmiku odpowietrza z lejkiem w zbiorniczku wyrównawczym, jak chcesz podać płyn skoro ma tam być podciśnienie? Przecież jak wypchniesz powietrze musisz uzupełnić płyn. Podciśnienie w układzie chłodzenia występuje tylko na zimnym ,wskutek zmniejszenia objętości płynu, w czasie pracy masz tam trochę ciśnienia, do 2bar przeważnie.
  14. Przez czujnik odpowietrzysz jeśli jest wysoko. W układzie podczas normalnej pracy panuje ciśnienie , ale odpowietrzanie robię zawsze na odkręconym korku i nie ma z tym problemu no ale skoro wiesz lepiej to działaj i jeszcze na pewno przeoczyłeś jakiś odpowietrznik bo im nowsze konstrukcje tym mają więcej np. najnowszy trafic 2.0 5szt.
  15. Jak 52 bez obciążenia to zapchany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...