Skocz do zawartości

krzychuG

Pasjonat
  • Postów

    284
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O krzychuG

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Pabianice

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A komunikatu między zegarami nie masz?
  2. Jak piasek poszedł do dolotu i już 30km zrobione to po ptokach, oliwę będzie chlipał, normalnie robisz sam a nie wiesz gdzie silnik w twoim aucie ma pompę oleju? Taki klient co trochę zaczyna dłubać i mu się wydaje że się zna to nieraz ciężki temat - coś wam się rozmowa nie ułożyła ,albo więcej.
  3. Nie masz tego czujnika.
  4. Ja to w zasadzie nie miałem do czynienia z elektryczną klapą w audi, ale jak inne części wymieniałem w vagach to jak nr. taki sam tylko ostatnia literka dalsza z alfabetu to znaczy że część po poprawce i nigdy nie spotkałem się żeby nie pasowała.
  5. Na jałowym nawet przed wypalaniem powinno być ok.10 , a pod obciążeniem to podajemy min 4 bieg i but w podłodze.
  6. A co to za problem raz na 100tyś wyczyścić?
  7. Jaki błąd? Ile synchronizacja wynosi?
  8. Masz taki objaw jakby olej schodził z koła zmiennych faz i pewnie winny jest zaworek jednokierunkowy w głowicy który ma temu zapobiegać, ale dostęp do niego jest tylko po jej ściągnięciu.
  9. Niestety jak kolega wyżej już napisał.
  10. Szukaj tam gdzie było robione, częsta usterka to rozbite gniazda pompowtrysków.
  11. Teoretycznie to byłoby legalne , brama nie może być wspólną konstrukcją z wiatą. Wiatę można bez zgłoszenia do 50m2. Albo zrobić zgłoszenie wiaty i bramy, jeśli nie dadzą negatywnej odpowiedzi to budujesz, musisz mapkę wyciągnąć i narysować rzuty budowli.
  12. Norezi a podmieniałeś ten czujnik ciśnienia klimatyzacji co Ci pisałem? Tam masz zaworek i czynnika nie potrzeba odciągać.
  13. Wgrać orginalne oprogramowanie silnika.
  14. Jeśli jest krzywa to tak, ale może być inna przyczyna, auta nie zawsze są dokładnie naprawione po przygodach. Kąty kół możliwe że dało by się troszkę zrównać przesuwając ramę pomocniczą, jeśli jest jeszcze pole manewru.
  15. A synchronizacja rozrządu ok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...