Skocz do zawartości

krzychuG

Pasjonat
  • Postów

    233
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O krzychuG

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Pabianice

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To szkoda że nie sprawdziłeś drożności nagrzewnicy przy wymianie pompy wody, bo jedno napełnianie i odpowietrzanie.
  2. Przekładka przekładce nierówna ,można wsadzić silnik uzbrojony z takiego samego auta ,nawet z wiązką bez żadnej weryfikacji. A można też przezbrajać cały osprzęt i wymieniać, kontrolować wszystko co można zrobić przy okazji lepszego dostępu. Za tysiaka to chyba tylko jakaś niedojda to zrobi co sobie w życiu nie radzi i nie ma wyjścia.
  3. Jak masz duży spadek napięcia między alternatorem a kabiną to sprawdź główną wiązkę ,zakucie koło prawego kielicha, jak jest źle to się potrafi grzać.
  4. Można też korekty długoterminowe podejrzeć.
  5. Jeśli nie ma innych objawów typu dymienie i smród w spalinach to przyjrzałbym się ponownie pompie wysokiego ciśnienia.
  6. Chłodnica klimy jest częściowo na elastycznych wężach i ją sobie odsuniesz.
  7. Taki czujnik można łatwo zdiagnozować przy pomocy multimetra i opalarki.
  8. Trzeba tak użytkować żeby się nie zapalała kontrolka, jak się zapala to już jest źle i w instrukcji masz napisane że powinna zgasnąć po wypaleniu ,a nie że informuje o wypalaniu. Jak wypala się zapchany dpf to temperatury szybują.
  9. Przecież nawet jak włożysz mocniejszy to u Ciebie jeśli programu nie zmienisz to i tak będzie 170km.Z doświadczenia mojego lepiej kupować silnik z osprzętem ,nie rozbierany , z wtryskami ,pompą cr, nie ruszonym rozrządem, jest większa szansa że kupisz sprawny niż taki wybebeszony słupek.
  10. Będzie dobrze jeśli tak jest po 2 obrotach wałem - bez cofania, ale jakbyś był wytrwały to taki rozrząd idzie ustawić idealnie.
  11. Nagrzewnica jak już kolega wyżej napisał, obejrzyj dokładnie.
  12. Ja robiłem tylko starsze silniki ale blokady możesz podmieniać, co do paska pompy olejowej to właśnie się nie interesowałem bo miałem jeszcze z modułem z wałkami, ale jeśli jest teraz lepsze dojście to to też rób, w tym temacie masz instrukcje ,jak byś umył i odpalił auto to byś widział czy uszczelniacz puszcza, napinacza paska osprzętu nie wymieniałem i nie było z nim problemu, ale zużywa się szybko jak jeździ się z uszkodzonym sprzęgiełkiem alternatora, gumkę pompy wody wystarczy płynem chłodniczym posmarować.
  13. Okular lampy , ale czy wymieniać?
  14. Tam masz tłoki z pierścieniami po 1 poprawce, ale jeszcze nie trzyczęściowe które dopiero rozwiązały problem.Jeśli auto prawidłowo obsługiwane zaczynają chlać później.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...