
krzychuG
Pasjonat-
Postów
308 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
6O krzychuG

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Pabianice
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
krzychuG obserwuje zawartość Miękki hamulec po swapie 320/288 w Audi A4 B6 , DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI , Uwaga na sprzedawcę i 7 innych
-
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
krzychuG odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Jak regularnie nie robicie tras to wcześniej czy później ta oszczędność na paliwie pójdzie na pranie dpf ,czyszczenie egr i dolotu, a jeśli dojdzie do zabicia dpf czy turbiny to już nie do odrobienia. Na moim przykładzie > raz w tygodniu trasa 300 km, reszta miasto i wkoło komina, bez żadnego obserwowania wypalania ,często krótkie odcinki - żadnych problemów , na przestrzeni lat w wielu markach. Znajomi co pokupowali diesle a regularnie tras nie robią problemy i koszty, -
Jak takie proste sprawy dajesz gdzieś do roboty to nie pisz , że wszystko sam bo to śmiechu warte.
-
Powinieneś w 2 się zmieścić.. oczywiście dychach.
-
Może odpowietrzniki słabej jakości, możesz spróbować papierem obrobić przylgnie , no i spróbuj mocniej dokręcić.
-
Usunięcie zapylenia po lakierowaniu
krzychuG odpowiedział(a) na golfagn temat w Pielęgnacja nadwozia
Jak użyjesz mocnego rozpuszczalnika np nitro to uszkodzisz lakier a nawet jak delikatnie robiąc by się udało to i tak będzie do polerowania, takie drobne rzeczy możesz ręcznie pasta np g3 na szmatce. Możesz też zebrać papierem na wodę 2500 i wypolerować, niekiedy szybciej czyli taniej psiknąć lub wymienić element. -
Drgania na biegu jałowym w Audi A4 B8 2.0 TDI
krzychuG odpowiedział(a) na rafalthebest55 temat w 2.0TDI
Oglądałeś od spodu jak dwumasa pracuje? -
Pechowa wizyta w Audi Centrum Wrocław i uszkodzony silnik
krzychuG odpowiedział(a) na AlexDrive temat w Dolnośląskie
To nie takie proste żeby z ubezpieczenia skorzystać, jeśli tą blaszkę można zrzucić używając lejka czy konewki to dla mnie jest to wada fabryczna, jeśli słyszy się nietypowy hałas z silnika to się gasi a nie testuje i jeździ (normalnie jak pulpet z pod wrocka) i przyczynia do większych uszkodzeń, autko już swoje przejechało ,pewnie przytargane zza wody i tak naprawdę nie wiadomo co tam było wcześniej robione ,także ciężka sprawa udowodnić winę, za to serwis może domagać się odszkodowania za utratę wizerunku. -
Zerwane mocowanie, sworzeń siłownika maski A4 B7
krzychuG odpowiedział(a) na Amano temat w Audi A4 B7
Obspawać ten sworzeń co jest. -
W Audi A5 8T 2.0 TDI ubywa płynu chłodniczego i dymi na biało
krzychuG odpowiedział(a) na Kamilsliwa temat w Audi A5 8T
Jak chcesz sprawdzać tą chłodniczkę egr to trzeba ją podgrzać. -
Miękki hamulec po swapie 320/288 w Audi A4 B6
krzychuG odpowiedział(a) na Kacpzyl17 temat w Audi A4 B6/B7
Jak zapowietrzyłeś pompę abs to musisz wymusić jej pracę testerem lub na drodze np. trawie ze 3 hamowania z poślizgiem i z powrotem na warsztat odpowietrzać, jeśli była zapowietrzona to płyn będzie leciał mętny. -
Sprawdź jeszcze czy pompa wysokiego wyrabia, bo jak nie utrzymuje ciśnienia zadanego to te nowe też padną w skutek przegrzania podczas jazdy na lpg.
-
Dziwny dźwięk podczas zamykania drzwi w Audi A4 B8
krzychuG odpowiedział(a) na Dawid2801 temat w Audi A4 B8
Zdjąć boczek i zobaczyć co jest luźne , naprawdę nie wpadłeś na to sam? -
Trzeba podglądu na parametry ciśnienie zadane i rzeczywiste. A jak wyglądają końcówki wtryskiwaczy?
-
To ten na który podmieniłeś.
-
Ten stary tip najdłużej wytrzymuje.