krzychuG
Pasjonat-
Postów
233 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
6O krzychuG
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Pabianice
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
krzychuG obserwuje zawartość Problem z prądem w Audi A6 C6 , Słabe ogrzewanie w Audi A4 B9 i Koszt wymiany silnika w Audi A4 B7
-
To szkoda że nie sprawdziłeś drożności nagrzewnicy przy wymianie pompy wody, bo jedno napełnianie i odpowietrzanie.
-
Przekładka przekładce nierówna ,można wsadzić silnik uzbrojony z takiego samego auta ,nawet z wiązką bez żadnej weryfikacji. A można też przezbrajać cały osprzęt i wymieniać, kontrolować wszystko co można zrobić przy okazji lepszego dostępu. Za tysiaka to chyba tylko jakaś niedojda to zrobi co sobie w życiu nie radzi i nie ma wyjścia.
-
Jak masz duży spadek napięcia między alternatorem a kabiną to sprawdź główną wiązkę ,zakucie koło prawego kielicha, jak jest źle to się potrafi grzać.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
krzychuG skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WVGZZZ5NZCW042180 WAUZZZ8R8CA124243 -
Można też korekty długoterminowe podejrzeć.
-
Jeśli nie ma innych objawów typu dymienie i smród w spalinach to przyjrzałbym się ponownie pompie wysokiego ciśnienia.
-
Chłodnica klimy jest częściowo na elastycznych wężach i ją sobie odsuniesz.
-
Błąd P246F - Exhaust gas temperature sensor 4 w Audi A4 B9 2.0 TDI
krzychuG odpowiedział(a) na Damw26 temat w Audi A4 B9
Taki czujnik można łatwo zdiagnozować przy pomocy multimetra i opalarki. -
Trzeba tak użytkować żeby się nie zapalała kontrolka, jak się zapala to już jest źle i w instrukcji masz napisane że powinna zgasnąć po wypaleniu ,a nie że informuje o wypalaniu. Jak wypala się zapchany dpf to temperatury szybują.
-
Przecież nawet jak włożysz mocniejszy to u Ciebie jeśli programu nie zmienisz to i tak będzie 170km.Z doświadczenia mojego lepiej kupować silnik z osprzętem ,nie rozbierany , z wtryskami ,pompą cr, nie ruszonym rozrządem, jest większa szansa że kupisz sprawny niż taki wybebeszony słupek.
-
Będzie dobrze jeśli tak jest po 2 obrotach wałem - bez cofania, ale jakbyś był wytrwały to taki rozrząd idzie ustawić idealnie.
-
Para z nawiewów po podniesieniu temperatury na klimatroniku w Audi A4 B6
krzychuG odpowiedział(a) na Peacock temat w Audi A4 B6/B7
Nagrzewnica jak już kolega wyżej napisał, obejrzyj dokładnie. -
Ja robiłem tylko starsze silniki ale blokady możesz podmieniać, co do paska pompy olejowej to właśnie się nie interesowałem bo miałem jeszcze z modułem z wałkami, ale jeśli jest teraz lepsze dojście to to też rób, w tym temacie masz instrukcje ,jak byś umył i odpalił auto to byś widział czy uszczelniacz puszcza, napinacza paska osprzętu nie wymieniałem i nie było z nim problemu, ale zużywa się szybko jak jeździ się z uszkodzonym sprzęgiełkiem alternatora, gumkę pompy wody wystarczy płynem chłodniczym posmarować.
-
Audi A4 B8 - część karoserii pod lampą - nazwa
krzychuG odpowiedział(a) na woochuck temat w Audi A4 B8
Okular lampy , ale czy wymieniać? -
Tam masz tłoki z pierścieniami po 1 poprawce, ale jeszcze nie trzyczęściowe które dopiero rozwiązały problem.Jeśli auto prawidłowo obsługiwane zaczynają chlać później.