Skocz do zawartości

krzychuG

Pasjonat
  • Postów

    305
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O krzychuG

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Pabianice

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może odpowietrzniki słabej jakości, możesz spróbować papierem obrobić przylgnie , no i spróbuj mocniej dokręcić.
  2. Jak użyjesz mocnego rozpuszczalnika np nitro to uszkodzisz lakier a nawet jak delikatnie robiąc by się udało to i tak będzie do polerowania, takie drobne rzeczy możesz ręcznie pasta np g3 na szmatce. Możesz też zebrać papierem na wodę 2500 i wypolerować, niekiedy szybciej czyli taniej psiknąć lub wymienić element.
  3. Oglądałeś od spodu jak dwumasa pracuje?
  4. To nie takie proste żeby z ubezpieczenia skorzystać, jeśli tą blaszkę można zrzucić używając lejka czy konewki to dla mnie jest to wada fabryczna, jeśli słyszy się nietypowy hałas z silnika to się gasi a nie testuje i jeździ (normalnie jak pulpet z pod wrocka) i przyczynia do większych uszkodzeń, autko już swoje przejechało ,pewnie przytargane zza wody i tak naprawdę nie wiadomo co tam było wcześniej robione ,także ciężka sprawa udowodnić winę, za to serwis może domagać się odszkodowania za utratę wizerunku.
  5. Obspawać ten sworzeń co jest.
  6. Jak chcesz sprawdzać tą chłodniczkę egr to trzeba ją podgrzać.
  7. Jak zapowietrzyłeś pompę abs to musisz wymusić jej pracę testerem lub na drodze np. trawie ze 3 hamowania z poślizgiem i z powrotem na warsztat odpowietrzać, jeśli była zapowietrzona to płyn będzie leciał mętny.
  8. Sprawdź jeszcze czy pompa wysokiego wyrabia, bo jak nie utrzymuje ciśnienia zadanego to te nowe też padną w skutek przegrzania podczas jazdy na lpg.
  9. Zdjąć boczek i zobaczyć co jest luźne , naprawdę nie wpadłeś na to sam?
  10. Trzeba podglądu na parametry ciśnienie zadane i rzeczywiste. A jak wyglądają końcówki wtryskiwaczy?
  11. To ten na który podmieniłeś.
  12. krzychuG

    A4 B8

    Ten stary tip najdłużej wytrzymuje.
  13. Po remoncie mają niewiele więcej.
  14. A program orginał czy po chipie?
  15. Przejedź się na benzynie i sprawdź czy ciśnienie paliwa utrzymuje zadane ,rozgrzane auto i but na 4. 5 biegu. W prinsie wtryskiwacze benzynowe potrafią się zepsuć jak pompka wysokiego ciśnienia nie potrafi utrzymać zadanego, przegrzewają się bo jest za mały przepływ w trakcie jazdy na gazie. Możesz też mieć coś z masą lub zasilaniem z alternatora bo troszkę niskie napięcie i czujnik temp. oleju też raczej niemożliwą podaje w porównaniu do temp.cieczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...