Skocz do zawartości

krzychuG

Pasjonat
  • Postów

    225
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O krzychuG

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Pabianice

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przecież nawet jak włożysz mocniejszy to u Ciebie jeśli programu nie zmienisz to i tak będzie 170km.Z doświadczenia mojego lepiej kupować silnik z osprzętem ,nie rozbierany , z wtryskami ,pompą cr, nie ruszonym rozrządem, jest większa szansa że kupisz sprawny niż taki wybebeszony słupek.
  2. Będzie dobrze jeśli tak jest po 2 obrotach wałem - bez cofania, ale jakbyś był wytrwały to taki rozrząd idzie ustawić idealnie.
  3. Nagrzewnica jak już kolega wyżej napisał, obejrzyj dokładnie.
  4. Ja robiłem tylko starsze silniki ale blokady możesz podmieniać, co do paska pompy olejowej to właśnie się nie interesowałem bo miałem jeszcze z modułem z wałkami, ale jeśli jest teraz lepsze dojście to to też rób, w tym temacie masz instrukcje ,jak byś umył i odpalił auto to byś widział czy uszczelniacz puszcza, napinacza paska osprzętu nie wymieniałem i nie było z nim problemu, ale zużywa się szybko jak jeździ się z uszkodzonym sprzęgiełkiem alternatora, gumkę pompy wody wystarczy płynem chłodniczym posmarować.
  5. Tam masz tłoki z pierścieniami po 1 poprawce, ale jeszcze nie trzyczęściowe które dopiero rozwiązały problem.Jeśli auto prawidłowo obsługiwane zaczynają chlać później.
  6. Ja tam już widziałem jak się chajcują w teori nie palne maty czy wygłuszenia,także żebyś sobie bałaganu nie narobił.
  7. To jak niewiedziałaś że to usterka to jesteś niewinna. Jeśli tylko nie zapewniałaś że sprzęgło po naprawie to nie ma co się przejmować że łożysko oporowę słychać lub dwumasę - to normalne przy dużym przebiegu.
  8. Dwumasę czy sprzęgło można popsuć w dość krótkim czasie, czyli mogło być sprawne w chwili sprzedaży, a może już było częściowo wyeksplatowane, na co wskazywałby przebieg.Jak nie masz firmy działającej w branży motoryzacyjnej to nie mósisz się znać. Co raz więcej cwaniaków i mimo że tanio kupił bada Cię jeszcze czy dasz kasę, a jak dasz to niema pewności co jeszcze znajdą.Ja bym go spóścił. A jak będzie namolny to powiedz że zgłosisz próbę wyłudzenia.
  9. Jak chcesz wziąść przyzwojte pieniądze to trzeba usunąć wizualne mankamęty.Mósi być gotowe do wydania od razu.Przyjedzie młody łeb i wciągnie, tymbardziej jak dobrze jedzie. A cena to taka jak stoją , nikt Ci nie nawali za to że w aucie są sprawne rzeczy które powinny być sprawne.
  10. A sprawdzałeś czy sprzęgiełko alternatora sprawne?
  11. Szukaj naprawa synchronizacji bcm ,robiłem kiedyś w mazowieckim ,ale nie wiem czy znajdę namiar.
  12. Światła na auto i czas pisania posta wskazuje chyba że nie każdy to wie.
  13. Jak robiłeś to w dzień, bez odpalonych ksenonów to się nie załączą spryski.
  14. krzychuG

    Felgi do A4 B8

    Gustu nie komętuje, ale jak kupisz orginały na odpowiednie osadzenie to nie będzie problemów.Wszystkie uszkodziłeś? Audi felgi idzie na sztuki dokupić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...