-
Postów
551 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
8O P.Wiśnia

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Elbląg
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
4670 wyświetleń profilu
-
Według etki wszystkie wały są zamienne. 8E0521101G > 8E0521101D > 8E0521101T
-
Problem z centralnym zamkiem w Audi A4 B7
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Artur8505 temat w Audi A4 B6/B7
Możesz też kupić cały klucz za grosze na znanym chińskim portalu aukcyjnym. Jeżeli chcesz mogę ci dać link na priv, po tym jak napiszesz jakie MK masz. -
Problem z centralnym zamkiem w Audi A4 B7
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Artur8505 temat w Audi A4 B6/B7
Tak Pewnie tak, ale ja wolę poradnik od ross-tech. Channel 021: Remote Control Matching Audi A4 (8E) Comfort System - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Cewka immobilazera odbiera z niej dane bezprzewodowo. Następnie przekazuje dane potrzebne do autoryzowanego rozruchu silnika. -
P.Wiśnia obserwuje zawartość Kostka przetwornicy reflektora w Audi A4 B7 , Problem z centralnym zamkiem w Audi A4 B7 , RNS-E w Audi A4 B7 rozładowuje akumulator i 4 innych
-
Problem z centralnym zamkiem w Audi A4 B7
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Artur8505 temat w Audi A4 B6/B7
Wymień tylko elektronikę. A jak chcesz kompletnie nowy pilot to musisz go dodać do MK, oraz przenieść pastylkę immo. Dodanie wykonasz za pomocą VCDS. -
RNS-E w Audi A4 B7 rozładowuje akumulator
P.Wiśnia odpowiedział(a) na SwistaQQ temat w Audi A4 B6/B7
Bezpiecznik 5 oraz 8. Nie korzystając z modułu marnujesz potencjał tego radia. -
Parkside to zabawka, już Yato oraz Ryobi jest lepsze.
-
Oj zdarzyło się kilka razy. Elektrycznym jak i pneumatycznym.
-
Klucze pneumatyczne to już przeżytek. W dodatku trzeba je serwisować i posiadać porządną sprężarkę. Te akumulatorowe nie ustępują pneumatycznych na krok, a nawet są od nich lepsze. YT-828072 to dobry wybór, lekko ponad twój budżet. Ale to bardzo fajny i porządny klucz w dobrej cenie. Do osobówki nada się do wszystkich śrub. Polecam też zestaw nasadek udarowych YT-1055.
-
Z takich korzystałem: Z pneumatycznych: CP (Chicago Pneumatic)(CP7779) - Bardzo dobry, ale drogi klucz. Odkręci praktycznie wszystko. Yato(YT-09540) - Dosyć dobry klucz, bez problemu nada się do wulkanizacji osobówek, ale z odkręceniem półosi ma problem. Zawieszenia nim zbytnio nie odkręcisz. Satra - Bardzo słaby, nadaje się co najwyżej do odkręcenia śrub nadkoli. Często ma problem ze śrubami od kół. Półosi nie odkręci. Zawieszenia nawet nie ruszy. W każdym przypadku był porządny co najmniej 200L kompresor. Z akumulatorowych: Milwaukee(FHIWF12-502X) - istny szatan, wygodny, poręczny i odkręci wszystko. Yato - nie dużo brakuje mu do Milwaukee, potrafi wygiąć rękę. Również odkręci praktycznie wszystko. Prywatnie mam 2 klucze pneumatyczne, zwykły niby 1800nm oraz kątowy 85nm. Po tym jak zacząłem korzystać z akumulatorowych doszedłem do wniosku że pneumatyczne są przestarzałe i niewygodne. Oraz że na porządny klucz pneumatyczny trzeba wydać przynajmniej 3000zł + jeszcze połowę tego na sprężarkę. Bo taka sprężarka 50l a nawet 70l sobie nie poradzi, przy większej ilości odkręcania. Mam na oku klucz od Yato YT-828072, będę do niego brał akumulatory 9Ah oraz 6Ah. Testowałem go przez chwile, niema tyle mocy co Milwaukee, ale też odkręci wszystko. Robiłem nim zawieszenia, półosie i inne śruby dokręcane na duży Nm. Dlatego będę go brał prywatnie, jest sporo tańszy niż topka, ale do samochodów osobowych i dostawczaków się nada. Do pojazdów ciężarowych niestety ale tylko topka Milwaukee oraz Dewalt.
-
Silnik pracuje normalnie, tylko rolkę słychać.
-
Kierownica mutifunkcyjna z Audi A4 B7 nie działa w A4 B6
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Damian2401 temat w Audi A4 B6/B7
Nowy moduł + kodowanie + adaptacja czujnika kąta skrętu. -
Kierownica mutifunkcyjna z Audi A4 B7 nie działa w A4 B6
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Damian2401 temat w Audi A4 B6/B7
Moduł kierownicy do wymiany. Moduły obsługujące tą kierownice : 8E0 953 549R, 8E0 953 549Q, 8E0 953 549T -
Oryginalny wydech końcowy na przepustnicy S4 B6
P.Wiśnia odpowiedział(a) na madik_1 temat w Audi A4 B6/B7
Ja bym wykorzystał to: Oryginalny przycisk w konsole środkową: 8E1 959 903A Przekaźnik zmieniający pozycje po impulsie(ON/OFF) Silniczek krokowy (brak napięcia = zamknięty, jest napięcie = otwarty) Całość bezproblemowa do podłączenia, bardzo prosty system. Do zabezpieczenia wystarczy tylko bezpiecznik 5A. Kable pod podwozie przeprowadź w peszlu, najlepiej 1 przewód dwużyłowy. Zasilanie po stacyjce. -
Ale to nic niezwykłego. To niebieskie to specjalny smar zabezpieczający piny przed utlenianiem. Nie musisz go usuwać, w drzwiach powinieneś mieć taki sam lub w kolorze żółtym.
-
Podkładki wtryskiwaczy do Audi A4 B9 2.0 TDI DETA
P.Wiśnia odpowiedział(a) na ...radek... temat w Audi A4 B9
W poprzednim poście dałem ci listę rzeczy które potrzebujesz.