Skocz do zawartości

P.Wiśnia

Pasjonat.
  • Postów

    486
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

3 obserwujących

O P.Wiśnia

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

4106 wyświetleń profilu
  1. Odradzam, dobre oklejenie wyjdzie w podobnej cenie co lakierowanie. I folia będzie się odróżniać od reszty elementów. Poszukaj zderzaka tylnego, jeżeli zwykły to nie będzie drogi. Dodam że jest on wykonany z plastiku, więc można spróbować go formować po nagrzaniu.
  2. Według ETKI powinien być 1.7KW. Jak dasz numery rozrusznika to zweryfikuję czy będzie pasował.
  3. Uzupełnij profil, zwłaszcza o kod silnika.
  4. Z prawej oraz lewej strony na dole masz poduszki. Z przodu jeszcze masz odbijak.
  5. Tylko poduszka po stronie kierowcy jest z zaworem elektrycznym, jeżeli mowa o stronie pasażera to znaczy że poduszka była zmieniana. Jeżeli nie masz tej wtyczki po stronie kierowcy to poszukaj czy gdzieś nie jest wsadzona/ucięta. Jeżeli jej niema to musisz poprowadzić przewód od pinu nr 1 w kostce do pinu nr 29 w 60 pinowej kostce ECU. Pin numer 2 kostki mostkujesz do przewodu z pinu nr 1 elementu grzejnego odpowietrznika skrzyni korbowej. * Jeżeli nie masz tego elementu to po prostu podłącz do masy. ** Jeżeli masz ten element ale ci się nie chce, to też po prostu podłącz do masy. Kostka ma numer: 8K0 973 702 C + nakładka ochronna 6H0 971 921 C Łap schemat:
  6. Jeżeli aktualny działa prawidłowo to nie zmieniaj. Jak nie działa prawidłowo to najlepiej szukaj takiego jaki masz. Według etki te będą pasować do ALTA: 06B903016P - 120A - BOSCH 06B903016AE - 120A - VALEO 06B903016AB - 140A - BOSCH 06B903016AF - 140A - VALEO 06B903016AC - 150A - VALEO 06D903016 - 150A - VALEO 06D903016A - 140A - VALEO A tutaj schematy tych które wymieniłeś: 06B903016AE - VALEO - 120A 06B903016AB - BOSCH - 140A: 06D903016 - VALEO
  7. Wrzuć pełnego auto-scana
  8. Wrzuć pełnego auto-scana
  9. 167 - 191 906 383 C Znajduje się on w pierwszym slocie nad MCE.
  10. Cześć, Mam możliwość wzięcia klucza pneumatyczne za grosze. Do wyboru mam YATO YT-09544 oraz YT-09545. 09544 wygląda na solidniejszy i producent deklaruje większą moc. Ale martwi mnie wytrzymałość regulatora obrotów i selektora kierunku obrotów. Oraz komfort jego użycia. Miał ktoś z was do czynienia z taką regulacją? Korzystałem kiedyś z HAZETA 9012M który miał taką regulacje, ale nie wiem jak w przypadku YATO sprawdzi się to pod względem wytrzymałości. YT-09545 posiada regulacje w standardowym miejscu, czyli na tylnej ściance. Aktualnie mam klucz od CP, ale potrzebowałbym drugi który trochę jednak wytrzyma. Pozdrawiam
  11. A przypadkiem węże nie są założone odwrotnie? Bo ich odwrotne założenie da taki efekt Albo może kupiłeś filtr z podmienionymi stronami? To też da taki efekt. sprawdź czy masz 8E0 501 211 J czy 8E0 501 211 G. Masz ośkę, a filtr do quattro ma podmienione strony.
  12. @grechut Wąż nie występuje jako zamiennik. Ale masz charakterystykę: Prawda
  13. AWX, AVF - te same silniki. AWX jest połączony z 5 biegową skrzynią biegów, a AVF z 6 biegową. Największe bolączki silnika: 1. wycierający się wałek rozrządu 2. awarie pompy tandemowe 3. dwumasa 4. turbina 5. EGR 6. głośna praca No i pompowtryski, ale w większości przypadków jeżeli korzystało się z dobrego oleju i paliwa znanego pochodzenia to powodem fałszywej diagnozy jest listwa elektryczna pompowtrysków która znajduje się pod pokrywą zaworów. Sam posiadam AWX, który jest w rodzinie od bodajże 2005 roku. Samochód miał 5 awarii w ciągu całej eksploatacji. A tak to tylko wymiana oleju co rok, nigdy nie zdarzyło mi się nawet dolewać oleju w międzyczasie. Bo pomiędzy wymianami oleju znika tylko nieznaczna ilość oleju. Awarie które na pewno miałem: 1. padła dwumasa 2. wymieniona listwa pompowtrysków 3. wytrącenie parafiny jak samochód nie był jeżdżony 4. dostanie się ropy do oleju po wymianie pompy tandemowej. Wymieniłem luka na boscha że względu na króciec. (potem wróciłem do luka jak olej zaczął być rozrzedzany). 5. zalanie przekaźników obok ECU w podszybiu i na skutek tego brak działania pompy paliwa w baku.
  14. Z tego co widzę to wszystkie maglownice w B5 są takie same. No chyba że zamontowałeś z innego modelu. Sprawdź czy drążki są dobrze wkręcone w maglownice.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...