Skocz do zawartości

P.Wiśnia

Pasjonat.
  • Postów

    508
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

3 obserwujących

O P.Wiśnia

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

4580 wyświetleń profilu
  1. Umiesz lutować? Jeżeli tak to potrzebujesz tylko kostkę do maglownicy oraz gniazdo przekaźnika. Jakbyś chciał to mam na sprzedaż.
  2. Według schematu za pozycje siedzenia kierowcy odpowiada czujnik G553. Przewód idzie z pinu 54 wtyczki ABS do pinu 8, czarnej 10 pinowej wtyczki siedzenia. Przewód idący w fotelu ma kolor czarno/żółty. U ciebie takiego przewodu nie widzę. A to nie są przypadkiem fotele z B8? A tutaj schemat:
  3. Te błędy nie wskazują na problem z pozycją czujnika. Możliwe przyczyny błędów: uszkodzony czujnik (sprawdź rezystancje, między pinem 30 a 31 kostki sterownika ABS, powinna wynosić coś około 1.7-1.8 kΩ) uszkodzona wiązka (sprawdź ciągłość) uszkodzony sterownik ABS
  4. Jakie dokładnie podświetlenie? Lampki w podsufitce? Diody w przyciskach np. ESP? Podświetlenie nóg? Za te podświetlenia odpowiadają 3 różne moduły.
  5. Robiłeś adaptacje regulacji sprzęgła? Znalazłem temat o którym myślałem, tutaj też nie było problemu przy ruszaniu na wstecznym. A tutaj kolejny podobny:
  6. Raczej nie, między łożyskiem a wieloklinem jest kawałek. Więc nie byłoby i tak luzu, jeżeli łożysko go by nie miało.
  7. A sprawdź czy jak ruszasz tyłem pod górkę to problem też występuje.
  8. Pewnie luz na łożysku flanszy. Powinno się dać wymienić bez sciągania skrzyni, po odkręceniu półosi masz tam 1 śrubę na środku. Potem tylko ściągaczem wyciągasz łożysko wewnętrzne. Swoją drogą jakie teraz badziewie produkują.
  9. Najlepiej jest sprawdzić błędy za pomocą VCDS. Ale to będzie problem w samym zamku, bo jeżeli byłyby kable to po otwarciu z wkładki nie otworzyła by się reszta drzwi.
  10. Tak Masz listę kodów OEM na przewody paliwowe do BFB ośka: 8E0201220P 8E0201227N 8E0201544CS 8E0201529F 8E0201541J 8E0201218S Najlepiej daj zdjęcie o którym dokładnie mówisz. Po opisie strzelam że chodzi o te podłączane do baku.
  11. Elastyczne przewody są wykonane z FPM(VITON), czyli z kauczuku fluorowego. Numer N10303504, cena około 50zł/mb. Sztywne są wykonane ze stali. Telekan tym bardziej ci nie wytrzyma, bo się do tego nie nadaje. W jakim sensie nie wytrzymują? Ja stosuje do benzyny przewody Gates oraz Contitech z NBR nigdy nie było z nimi problemów. Do diesla stosuje przewody zakupione w sklepie PKS-u, te same co do autobusów
  12. Sprawdź: przewód masowy (czy nie jest gdzieś pęknięty, czy dobrze przylega do karoserii rozrusznik (aby zakręcić ciepłym silnikiem musi się bardziej namęczyć niż przy zimnym) PS. mechanik cię naciął, zamiast całej stacyjki mógł wymienić tylko cewkę immobilazera.
  13. Moim zdaniem słaby pomysł. Sprawdź wiązkę elektryczną, może gdzieś jest przerwana. Najlepiej za pomocą multimetru sprawdź ciągłość. Możesz też sprawdzić czy dochodzi napięcie. Pin nr 1 N75 idzie do pinu 47 ECU. Pin nr 2 N75 idzie do bezpiecznika S102(15A) a następnie do przekaźnika J322.
  14. Oryginalny VCDS czy podróbka? @Banan może ci z palca zmienić pin we wsadzie licznika, ale samemu go nie wgrasz. Więc najwyżej będziesz musiał mu ten licznik podesłać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...