Skocz do zawartości

P.Wiśnia

Pasjonat
  • Postów

    334
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

2 obserwujących

O P.Wiśnia

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2452 wyświetleń profilu
  1. Ronan ta chińszczyzna która nadaje się do jazdy w dzień. Wszystko będzie lepiej świecić niż halogeny niestety, nawet świeczka Osobiście nie miałem, ale znajomy miał. Ale mały mandat dostał 200zł i zabrany dowód
  2. P.Wiśnia

    B6 DIVISION

    6Q1819015G, 6Q2819015G
  3. Ja tak przypadkiem mam już od 8 lat i wszystko działa. Auto w rodzinie od 2005, w 2016 zmieniana maglownica. Jak przejąłem to nawet nie zwracałem uwagi, do czasu przeróbek w tej okolicy i zauważenia że przewody idą do maglownicy. Jeden masa, drugi stałe zasilanie z aku. Przekaźnik 605 z A6/A8 powinien mieć największe wspomaganie do 70km/h.
  4. W panelu jest sterownik i cała elektronika od klimy
  5. Sprawdź cany, ewentualnie spróbuj podmienić panel dla testu.
  6. "Celuję w dziadowozidło do max.5000zł z naciskiem na 4000." - ile planujesz wydać na naprawy? "Które A3 i A4 na bank nie mają dwumasy i dpfa" - Każda A4 ma dwumasę, DPF niema żadna(chyba że ktoś dołożył). A3 o jakiej mówimy 8L czy 8P? Jeżeli 8L to tam nie ma dwumasy i DPF w większości przypadków, W 8P jest już gorzej. Chociaż niektórzy domontowywali np. do AVF numery OEM "8D0 298 200 GX". W tej cenie auta będą w stanie tylko do naprawy. Najlepsze silniki jakie możesz znaleźć to 1.9TDI 130KM AWX/AVF, 1.8T 163KM BFB, 1.8T 190KM BEX. Ale w tej cenie będą one w stanie agonalnym ewentualnie do remontu. Z czegoś ta cena się bierze.
  7. Nie, ale wyłączy całkowicie.
  8. @zaba74 Możesz to wyłączyć za pomocą panelu przycisków w tunelu. @Hugo Lepiej i szybciej jest podczas przekręcania zapłonu trzymać przycisk klucza na liczniku a potem szybko puścić i nacisnąć zerowanie przebiegu.
  9. Wyślij zdjęcia + kody błędów z licznika.
  10. 1. to nie komunikat od tempomatu, to przypomnienie że przekroczyłeś ustaloną prędkość. 2. info o serwisie będzie się świecić cały czas przy włączeniu zapłonu do momentu resetu/ustawienia. 3.1. wyświetlacze przebiegu oraz godziny powinny się usypać 30s po zamknięciu samochodu(prawidłowym z miganiem diody) 3.2. wyświetlacze włączają się ponownie w momencie otwarcia drzwi kierowcy 3.3. jeżeli się nie wyłączają to znaczy że samochód nie usypia canów.
  11. Skąd takie informacje? Ja tylko znalazłem informacje o tym radiu z tą zmieniarką kiedy nie działała zmieniarka Pod RNS-E to tak, ta zmieniarka pasuje bez problemu. Ale jak RNS-D to nie obsługuje, dużo osób z tym miało problem. Ale ci z zmieniarkami bez literki lub z literką A nie miało problemu. Screen z etki: Nawet wiązki do tej zmieniarki są inne: Do wersji bez literki oraz wersji A: 8E0 051 592(iso) Do wersji C: 8E0 051 592B(quadlock)
  12. Fotele elektryczne z pamięcią i podgrzewaniem składają się z: mat grzewczych czujnika temperatury 4 silniczków (przód/tył,góra/dół,lędzwie,kąt oparcia) sterownika pamięci (tylko fotel kierowcy) panelu sterowania W zasadzie można je bez problemu naprawić za wyjątkiem mat. Z czujnikiem można sobie poradzić jeszcze. Ale żeby wymienić maty to już trzeba ściągać tapicerkę. Termistor kosztuje około 4zł, można go bez problemu sprawdzić czy jest odpowiednia rezystancja. Przy 25°C rezystancja wynosi około 2KΩ a przy 10°C jest to 1.6KΩ. Ale takie same informacje wyświetlą się w VAGU, po prostu będą zmienione na temperaturę. Brak temperatury lub temperatura poza skalą = termistor do wymiany. W zasadzie to można kupić zwykłe elektryczne fotele i dołożyć pamięć oraz podgrzewanie.
  13. Ktoś zmienił nazwę tematu. ;( Chodzi mi o tą wkładkę, niektórzy pisali że niby są też z plastikową dlatego pytam. Też myślałem żeby to wypruć i wkleić na klej do szyb. Ale nie wiem jak się za to wziąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...