-
Postów
476 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
8O P.Wiśnia

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Elbląg
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
3954 wyświetleń profilu
-
Średnica wężyka od wtryskiwacza w Audi A4 B7 3.0 TDI
P.Wiśnia odpowiedział(a) na grechut temat w Audi A4 B7
@grechut Wąż nie występuje jako zamiennik. Ale masz charakterystykę: Prawda -
Średnica wężyka od wtryskiwacza w Audi A4 B7 3.0 TDI
P.Wiśnia odpowiedział(a) na grechut temat w Audi A4 B7
Uzupełnij profil. -
AWX, AVF - te same silniki. AWX jest połączony z 5 biegową skrzynią biegów, a AVF z 6 biegową. Największe bolączki silnika: 1. wycierający się wałek rozrządu 2. awarie pompy tandemowe 3. dwumasa 4. turbina 5. EGR 6. głośna praca No i pompowtryski, ale w większości przypadków jeżeli korzystało się z dobrego oleju i paliwa znanego pochodzenia to powodem fałszywej diagnozy jest listwa elektryczna pompowtrysków która znajduje się pod pokrywą zaworów. Sam posiadam AWX, który jest w rodzinie od bodajże 2005 roku. Samochód miał 5 awarii w ciągu całej eksploatacji. A tak to tylko wymiana oleju co rok, nigdy nie zdarzyło mi się nawet dolewać oleju w międzyczasie. Bo pomiędzy wymianami oleju znika tylko nieznaczna ilość oleju. Awarie które na pewno miałem: 1. padła dwumasa 2. wymieniona listwa pompowtrysków 3. wytrącenie parafiny jak samochód nie był jeżdżony 4. dostanie się ropy do oleju po wymianie pompy tandemowej. Wymieniłem luka na boscha że względu na króciec. (potem wróciłem do luka jak olej zaczął być rozrzedzany). 5. zalanie przekaźników obok ECU w podszybiu i na skutek tego brak działania pompy paliwa w baku.
-
Z tego co widzę to wszystkie maglownice w B5 są takie same. No chyba że zamontowałeś z innego modelu. Sprawdź czy drążki są dobrze wkręcone w maglownice.
-
Uszkodzony korek wlewu paliwa lub źle działające odpowietrzenie zbiornika. Zawór odpowietrzający ma numery: 1C0 906 517 A Korek wlewu paliwa ma numery: 8E0 201 550
-
Dziwny świst podczas przyśpieszania Audi A5 8T 1.8 TFSI
P.Wiśnia odpowiedział(a) na a5jan temat w Audi A5 8T
Czy ten dźwięk występuje cały czas? Czy tylko w pewnych sytuacjach (przyśpieszanie, jazda powyżej prędkości X) -
Zawór zwrotny i drugi termostat w Audi A4 B8 2.0 TDI
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Tomasz6969 temat w Audi A4 B8
Układ chłodzenia tego silnika posiada tylko 1 termostat. Nie posiada zaworu zwrotnego. -
Czujnik ciśnienia klimatyzacji w Audi S4 B7
P.Wiśnia odpowiedział(a) na wicia1000 temat w Audi A4 B7
Czujnik 8E0 959 126 B + o-ring 7H0 820 896 -
Brak podświetlenia niektórych miejsc we wnętrzu Audi A4 B6
P.Wiśnia odpowiedział(a) na LKL temat w Audi A4 B6/B7
Głupota. Bo zasilanie podświetlenia wymienionych elementów idzie z licznika. A dokładnie kostka zielona pin 17 szaro/niebieski - 0,5. Sprawdź jak wygląda konektor we wtyczce oraz czy pojawia się tam napięcie. -
Wtyczka/kostka 4 pin do przetwornicy LAD5GL w Audi A4 B6
P.Wiśnia odpowiedział(a) na scoobany temat w Audi A4 B6/B7
A nie możesz po prostu wyczyścić/wymienić styki? -
Podświetlenie podłokietnika w Audi A4 B6
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Kacper000 temat w Audi A4 B6/B7
Tak, możesz. -
-
Kable po obu stronach połączenia muszą być takie same. Piny wyciągniesz za pomocą wyjmaków.
-
Jeżeli przepiąłeś piny to problemem jest dioda albo przewód podświetlenia idący do kostki. Jeżeli nie to możesz spalić instalacje. Masa oraz zasilanie podświetlenia jest zamienione w zapalniczkach od b7. B6: B7: