Skocz do zawartości

P.Wiśnia

Pasjonat.
  • Postów

    476
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

3 obserwujących

O P.Wiśnia

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3954 wyświetleń profilu
  1. @grechut Wąż nie występuje jako zamiennik. Ale masz charakterystykę: Prawda
  2. Uzupełnij profil.
  3. AWX, AVF - te same silniki. AWX jest połączony z 5 biegową skrzynią biegów, a AVF z 6 biegową. Największe bolączki silnika: 1. wycierający się wałek rozrządu 2. awarie pompy tandemowe 3. dwumasa 4. turbina 5. EGR 6. głośna praca No i pompowtryski, ale w większości przypadków jeżeli korzystało się z dobrego oleju i paliwa znanego pochodzenia to powodem fałszywej diagnozy jest listwa elektryczna pompowtrysków która znajduje się pod pokrywą zaworów. Sam posiadam AWX, który jest w rodzinie od bodajże 2005 roku. Samochód miał 5 awarii w ciągu całej eksploatacji. A tak to tylko wymiana oleju co rok, nigdy nie zdarzyło mi się nawet dolewać oleju w międzyczasie. Bo pomiędzy wymianami oleju znika tylko nieznaczna ilość oleju. Awarie które na pewno miałem: 1. padła dwumasa 2. wymieniona listwa pompowtrysków 3. wytrącenie parafiny jak samochód nie był jeżdżony 4. dostanie się ropy do oleju po wymianie pompy tandemowej. Wymieniłem luka na boscha że względu na króciec. (potem wróciłem do luka jak olej zaczął być rozrzedzany). 5. zalanie przekaźników obok ECU w podszybiu i na skutek tego brak działania pompy paliwa w baku.
  4. Z tego co widzę to wszystkie maglownice w B5 są takie same. No chyba że zamontowałeś z innego modelu. Sprawdź czy drążki są dobrze wkręcone w maglownice.
  5. Uszkodzony korek wlewu paliwa lub źle działające odpowietrzenie zbiornika. Zawór odpowietrzający ma numery: 1C0 906 517 A Korek wlewu paliwa ma numery: 8E0 201 550
  6. Czy ten dźwięk występuje cały czas? Czy tylko w pewnych sytuacjach (przyśpieszanie, jazda powyżej prędkości X)
  7. Układ chłodzenia tego silnika posiada tylko 1 termostat. Nie posiada zaworu zwrotnego.
  8. Czujnik 8E0 959 126 B + o-ring 7H0 820 896
  9. Głupota. Bo zasilanie podświetlenia wymienionych elementów idzie z licznika. A dokładnie kostka zielona pin 17 szaro/niebieski - 0,5. Sprawdź jak wygląda konektor we wtyczce oraz czy pojawia się tam napięcie.
  10. A nie możesz po prostu wyczyścić/wymienić styki?
  11. Numer: 8E0 201 529 F Możesz wymienić ten wąż od łączenia oznaczonego jako 3C:
  12. Niema nic takiego jak drzwi sline. Są tylko loga na listwie ochronnej na tylnych drzwiach. Oraz napompowane listwy drzwi. Tutaj jest tylko logo.
  13. Kable po obu stronach połączenia muszą być takie same. Piny wyciągniesz za pomocą wyjmaków.
  14. Jeżeli przepiąłeś piny to problemem jest dioda albo przewód podświetlenia idący do kostki. Jeżeli nie to możesz spalić instalacje. Masa oraz zasilanie podświetlenia jest zamienione w zapalniczkach od b7. B6: B7:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...