Skocz do zawartości

P.Wiśnia

Pasjonat
  • Postów

    391
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

2 obserwujących

O P.Wiśnia

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2890 wyświetleń profilu
  1. Dobierz po prostu panel pod konsole. 1DIN lub 2DIN. Z A4B6 będzie miał plug&play. Z A4B7 oraz Seata Exeo będziesz musiał zrobić 1 myk żeby działało podgrzewanie tylnej szyby. Tutaj masz listę:
  2. Rozwiąż problem ochrony komponentu pamięci foteli. Jeżeli sterownik nie działa to oczywiste że pokaże błąd, sterownik drzwi pośredniczy w systemie pamięci.
  3. Polecam sprawdzić puszkę ECU w podszybiu. Może być tak że przekaźniki są/były zalane i nie zawsze jest wystarczający styk.
  4. Gniazdo: 443 937 527 Piny: 000 979 114 000 979 135 W twoim przypadku trzeba po prostu zarobić nowe piny na końcach przewodu, ale pierw najlepiej spróbować wyczyścić papierem ściernym i popsikać kontaktem.
  5. 8E0 253 301 DP Bo vin: 8E4213139 > 8E4000001
  6. Nie musisz przeprowadzać żadnych adaptacji, silnik non-stop samemu oblicza w jakiej pozycji powinna być przepustnica w porównaniu do położenia pedału gazu.
  7. Hamulce odpowietrzone? Jakie podciśnienie daje tandem pompa? Na 99% problemem jest króciec pompy tandemowej lub sama pompa. Ewentualnie jeszcze zostaje sprawa przejścia w grodzi, ale raczej w twoim silniku przejście jest realizowany przez sztywny przewód wystający poza gródź. Z pompami jest straszny problem, w naszych silnikach były wsadzane wadliwe pompy firmy LUK. Boscha który jest w dobrym stanie, nie idzie praktycznie kupić. O nowych można zapomnieć. Zanim będziesz wymieniać to się zastanów, 2 tygodnie temu wsadziłem używanego boscha. A potem spuściłem mix oleju oraz ropy z silnika. Zamiast 3.8L spuściłem ponad 10L.
  8. Pewnie tak jak pisałem, nie zakodowałeś tempomatu w module silnika.
  9. Kierownice masz od B7? Bo samochód masz B6 2003r?
  10. @IceSoldier71 podeślij jaki masz moduł kierownicy. 8E0 953 549 ? - gdzie znak zapytania to literka. Będziesz miał numery od razu po wejściu do sterownika w VCDSie.
  11. Biały jest po stacyjce, a czarny z bezpiecznika. Obydwa idą do modułu.
  12. Sterownik silnika zmieniałeś? Podaj kodowanie modułu kierownicy.
  13. Oczywiście że ma swoje zasilanie, ale ma wspólne z zasilaniem modułu. Aby było wyjście zasilania na manetkę to musi być odpowiednie kodowanie. No i oczywiście bezpiecznik NR 13.
  14. Zapoznałeś się z tą wiadomością? Bezpiecznik NR 5 niema nic wspólnego z tempomatem. Bezpiecznik NR 7 natomiast ma (ESP, włącznik świateł stopu, pedału sprzęgła, czujnik kąta skrętu).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...