-
Postów
486 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
8O P.Wiśnia

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Elbląg
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
4106 wyświetleń profilu
-
P.Wiśnia obserwuje zawartość Średnica wężyka od wtryskiwacza w Audi A4 B7 3.0 TDI , Folia w kolorze LY7G na zderzak do Audi A4 B7 , Jaki rozrusznik do Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA? i 7 innych
-
Folia w kolorze LY7G na zderzak do Audi A4 B7
P.Wiśnia odpowiedział(a) na milosz585 temat w Audi A4 B7
Odradzam, dobre oklejenie wyjdzie w podobnej cenie co lakierowanie. I folia będzie się odróżniać od reszty elementów. Poszukaj zderzaka tylnego, jeżeli zwykły to nie będzie drogi. Dodam że jest on wykonany z plastiku, więc można spróbować go formować po nagrzaniu. -
Jaki rozrusznik do Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA?
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Diego Risek temat w Audi A4 B8
Według ETKI powinien być 1.7KW. Jak dasz numery rozrusznika to zweryfikuję czy będzie pasował. -
Uzupełnij profil, zwłaszcza o kod silnika.
-
Czy każda poduszka silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI musi być podpięta?
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Diego Risek temat w Audi A4 B8
Z prawej oraz lewej strony na dole masz poduszki. Z przodu jeszcze masz odbijak. -
Czy każda poduszka silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI musi być podpięta?
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Diego Risek temat w Audi A4 B8
Tylko poduszka po stronie kierowcy jest z zaworem elektrycznym, jeżeli mowa o stronie pasażera to znaczy że poduszka była zmieniana. Jeżeli nie masz tej wtyczki po stronie kierowcy to poszukaj czy gdzieś nie jest wsadzona/ucięta. Jeżeli jej niema to musisz poprowadzić przewód od pinu nr 1 w kostce do pinu nr 29 w 60 pinowej kostce ECU. Pin numer 2 kostki mostkujesz do przewodu z pinu nr 1 elementu grzejnego odpowietrznika skrzyni korbowej. * Jeżeli nie masz tego elementu to po prostu podłącz do masy. ** Jeżeli masz ten element ale ci się nie chce, to też po prostu podłącz do masy. Kostka ma numer: 8K0 973 702 C + nakładka ochronna 6H0 971 921 C Łap schemat: -
Czy te alternatory będą pasować do Audi A4 B7 2.0 ALT?
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Peplas temat w Audi A4 B6/B7
Jeżeli aktualny działa prawidłowo to nie zmieniaj. Jak nie działa prawidłowo to najlepiej szukaj takiego jaki masz. Według etki te będą pasować do ALTA: 06B903016P - 120A - BOSCH 06B903016AE - 120A - VALEO 06B903016AB - 140A - BOSCH 06B903016AF - 140A - VALEO 06B903016AC - 150A - VALEO 06D903016 - 150A - VALEO 06D903016A - 140A - VALEO A tutaj schematy tych które wymieniłeś: 06B903016AE - VALEO - 120A 06B903016AB - BOSCH - 140A: 06D903016 - VALEO -
Wrzuć pełnego auto-scana
-
Wrzuć pełnego auto-scana
-
Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w Audi A4 B6 1.8T?
P.Wiśnia odpowiedział(a) na kamilloo2188 temat w Audi A4 B6/B7
-
Cześć, Mam możliwość wzięcia klucza pneumatyczne za grosze. Do wyboru mam YATO YT-09544 oraz YT-09545. 09544 wygląda na solidniejszy i producent deklaruje większą moc. Ale martwi mnie wytrzymałość regulatora obrotów i selektora kierunku obrotów. Oraz komfort jego użycia. Miał ktoś z was do czynienia z taką regulacją? Korzystałem kiedyś z HAZETA 9012M który miał taką regulacje, ale nie wiem jak w przypadku YATO sprawdzi się to pod względem wytrzymałości. YT-09545 posiada regulacje w standardowym miejscu, czyli na tylnej ściance. Aktualnie mam klucz od CP, ale potrzebowałbym drugi który trochę jednak wytrzyma. Pozdrawiam
-
A przypadkiem węże nie są założone odwrotnie? Bo ich odwrotne założenie da taki efekt Albo może kupiłeś filtr z podmienionymi stronami? To też da taki efekt. sprawdź czy masz 8E0 501 211 J czy 8E0 501 211 G. Masz ośkę, a filtr do quattro ma podmienione strony.
-
Średnica wężyka od wtryskiwacza w Audi A4 B7 3.0 TDI
P.Wiśnia odpowiedział(a) na grechut temat w Audi A4 B7
@grechut Wąż nie występuje jako zamiennik. Ale masz charakterystykę: Prawda -
Średnica wężyka od wtryskiwacza w Audi A4 B7 3.0 TDI
P.Wiśnia odpowiedział(a) na grechut temat w Audi A4 B7
Uzupełnij profil. -
AWX, AVF - te same silniki. AWX jest połączony z 5 biegową skrzynią biegów, a AVF z 6 biegową. Największe bolączki silnika: 1. wycierający się wałek rozrządu 2. awarie pompy tandemowe 3. dwumasa 4. turbina 5. EGR 6. głośna praca No i pompowtryski, ale w większości przypadków jeżeli korzystało się z dobrego oleju i paliwa znanego pochodzenia to powodem fałszywej diagnozy jest listwa elektryczna pompowtrysków która znajduje się pod pokrywą zaworów. Sam posiadam AWX, który jest w rodzinie od bodajże 2005 roku. Samochód miał 5 awarii w ciągu całej eksploatacji. A tak to tylko wymiana oleju co rok, nigdy nie zdarzyło mi się nawet dolewać oleju w międzyczasie. Bo pomiędzy wymianami oleju znika tylko nieznaczna ilość oleju. Awarie które na pewno miałem: 1. padła dwumasa 2. wymieniona listwa pompowtrysków 3. wytrącenie parafiny jak samochód nie był jeżdżony 4. dostanie się ropy do oleju po wymianie pompy tandemowej. Wymieniłem luka na boscha że względu na króciec. (potem wróciłem do luka jak olej zaczął być rozrzedzany). 5. zalanie przekaźników obok ECU w podszybiu i na skutek tego brak działania pompy paliwa w baku.
-
Z tego co widzę to wszystkie maglownice w B5 są takie same. No chyba że zamontowałeś z innego modelu. Sprawdź czy drążki są dobrze wkręcone w maglownice.