Skocz do zawartości

janusz75

Pasjonat
  • Postów

    192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O janusz75

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. no to wszystko wskazuje na sprężyny... bo to one utrzymują ciężar samochodu... sprawdź jeszcze raz, czy te które kupiłeś i są założone pasują do Twojego modelu...
  2. śruby zawieszenia (mocowania wahaczy) dokręcane na podnośniku czy po opuszczeniu samochodu?..
  3. janusz75

    A4 B9 2.0 TDi

    poproś Go o więcej zdjęć... bo oprócz zdjęć reflektorów i boku samochodu to niewiele można zobaczyć...
  4. zobacz może to Ci pomoże;
  5. to jest Twój samochód i Twoja decyzja co zrobisz... sprawdzenie szczelności pompy to nie remont silnika... więcej pisania i kombinacji niż pracy przy diagnozie z pompą...
  6. dokładnie jest tak jak Prezes pisze... po to jest forum, aby się dzielić wiedzą i wzajemnie Sobie pomagać... zdarzają się niestety ,,orły" które jak coś potrzebują to pięknie i ładnie... a jak uda Im się znaleźć co było nie tak to zamykają temat i pa... a jak pytasz co było, to cisza jak po śmierci organisty... ps. zobacz tą pompę, bo jest duże prawdopodobieństwo, że to ona robi Ci zamieszczenie... jeśli to ona to oprócz pompy wymień także popychcz, bo on także dostał ,,popalić" pracując na sucho...
  7. płyn chłodniczy to inna bajka... musisz zlokalizować wyciek... jeśli wyczułeś woń benzyny w oleju to nastepnym krokiem jest demontaż pompy paliwa, własnie tą którą wspomniałeś... często się zdarza, iż "poddaje się" uszczelnienie w pompie i paliwo przedostaje się do oleju... objawy tej usterki są takie jak opisujesz; falowanie obrotów, nierówna praca, zapisane błędy odnośnie bogatej mieszanki, itp... zdemontuj pompę i jeśli się okaże że spręzyna powrotna pompy jak i popychacz są "suche" to pompa do wymiany... przy sprawnej pompie oba elementy powinne być wilgotne od oleju...
  8. najpierw sprawdź... potem będziemy się martwili dalej...
  9. odkręć korek oleju (oczywiście silnik unieruchomiony) i sprawdź czy czuć opary benzyny... tzn. czy wyczuwalna jest woń benzyny w oleju...
  10. erling tak śrenio... ma inny wymiar niż oryginał... oryginał: 12x2 , a erling: 11,8x2,5 zamów oryginalny i sprawdź czy rurka nie ma pęknięć...
  11. no rzeczywiście nie wygląda to na górną... a o-ring na rurce bagnetu nowy?.. rurka nie jest pęknięta?..
  12. poszukam jeszcze w telefonie czy mam filmik który nagrałem kiedy diagnozowałem auto znajomego... też miał podobny przypadek do Twojego... był w kilku warsztatach, a auto nadal nie chodziło poprawnie... dodatkowo zgłaszał wyciek oleju z silnika, ale tym nikt się nie przejął za bardzo bo najpierw chcieli dojść do tego co jest powodem, że sypie błędami... a winowajcą całego zamieszania była górna pokrywa łańcucha rozrządu... czasami wymiana samej uszczelki to za mało... pokrywy z biegiem czasu od wyskich temperatur najzwyczajniej w świecie zaczynają się "wichrować" wymieniłem kpl. pokrywę wraz z uszczelkami... i chłopak jeździ, nic nie cieknie, a i błędów w sterowniku silnika brak... nie twierdzę, że w Twoim przypadku też tak będzie... ale przyjrzyj się dokładniej górnej osłonie, bo często się zdarza, że to właśnie z niej cieknie, czego bez dokładnych oględzin nie widać, a winowajcą obarcza się dolną osłonę, bo przecież jest mokra z oleju... najlepiej umyć wszystko, lusterko lub endoskop i zobaczyć skąd olej zaczyna się wydostawać... ps. co do "dziwnych" odgłosów w fazie rozgrzewania (jeśli nie towarzyszą temu inne usterki) to te silniki tak mają... jest to spowodowane "przestawieniem faz rozrządu" oraz wydłużeniem czasu wtrysku - funkcja rozgrzewania katalizatora... czasami nawet "lubią poszarpywać" co zwykle trwa kilka do kilkunastu sekund... wszystko zależne od temperatury...
  13. a wymieniałeś górną osłonę łańcucha rozrządu?..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...