janusz75
Pasjonat-
Postów
192 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O janusz75
Informacje
-
Imię
Janusz
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CYRB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
janusz75 obserwuje zawartość Kodowanie wspomagania kierownicy w Audi A4 B9 , Dołożenie kamery cofania do Audi A4 B8 , Audi A4 B8 Avant po wymianie zawieszenia stoi wysoko i 5 innych
-
Audi A4 B8 Avant po wymianie zawieszenia stoi wysoko
janusz75 odpowiedział(a) na maciek3400 temat w Audi A4 B8
no to wszystko wskazuje na sprężyny... bo to one utrzymują ciężar samochodu... sprawdź jeszcze raz, czy te które kupiłeś i są założone pasują do Twojego modelu... -
Audi A4 B8 Avant po wymianie zawieszenia stoi wysoko
janusz75 odpowiedział(a) na maciek3400 temat w Audi A4 B8
śruby zawieszenia (mocowania wahaczy) dokręcane na podnośniku czy po opuszczeniu samochodu?.. -
poproś Go o więcej zdjęć... bo oprócz zdjęć reflektorów i boku samochodu to niewiele można zobaczyć...
-
zobacz może to Ci pomoże;
-
Check engine i błędy P2279, P2188, P2178, P2179 oraz P0016 w A4 B8 2.0TFSI
janusz75 odpowiedział(a) na Bajdon temat w Audi A4 B8
to jest Twój samochód i Twoja decyzja co zrobisz... sprawdzenie szczelności pompy to nie remont silnika... więcej pisania i kombinacji niż pracy przy diagnozie z pompą... -
Zgrzytanie przy odpalaniu na zimnym oraz falujące obroty w Audi A4 B8 1.8 TFSI
janusz75 odpowiedział(a) na Maslana97 temat w Audi A4 B8
jaki masz kod silnika i przebieg?.. -
Check engine i błędy P2279, P2188, P2178, P2179 oraz P0016 w A4 B8 2.0TFSI
janusz75 odpowiedział(a) na Bajdon temat w Audi A4 B8
dokładnie jest tak jak Prezes pisze... po to jest forum, aby się dzielić wiedzą i wzajemnie Sobie pomagać... zdarzają się niestety ,,orły" które jak coś potrzebują to pięknie i ładnie... a jak uda Im się znaleźć co było nie tak to zamykają temat i pa... a jak pytasz co było, to cisza jak po śmierci organisty... ps. zobacz tą pompę, bo jest duże prawdopodobieństwo, że to ona robi Ci zamieszczenie... jeśli to ona to oprócz pompy wymień także popychcz, bo on także dostał ,,popalić" pracując na sucho... -
Check engine i błędy P2279, P2188, P2178, P2179 oraz P0016 w A4 B8 2.0TFSI
janusz75 odpowiedział(a) na Bajdon temat w Audi A4 B8
płyn chłodniczy to inna bajka... musisz zlokalizować wyciek... jeśli wyczułeś woń benzyny w oleju to nastepnym krokiem jest demontaż pompy paliwa, własnie tą którą wspomniałeś... często się zdarza, iż "poddaje się" uszczelnienie w pompie i paliwo przedostaje się do oleju... objawy tej usterki są takie jak opisujesz; falowanie obrotów, nierówna praca, zapisane błędy odnośnie bogatej mieszanki, itp... zdemontuj pompę i jeśli się okaże że spręzyna powrotna pompy jak i popychacz są "suche" to pompa do wymiany... przy sprawnej pompie oba elementy powinne być wilgotne od oleju... -
Check engine i błędy P2279, P2188, P2178, P2179 oraz P0016 w A4 B8 2.0TFSI
janusz75 odpowiedział(a) na Bajdon temat w Audi A4 B8
najpierw sprawdź... potem będziemy się martwili dalej... -
Check engine i błędy P2279, P2188, P2178, P2179 oraz P0016 w A4 B8 2.0TFSI
janusz75 odpowiedział(a) na Bajdon temat w Audi A4 B8
odkręć korek oleju (oczywiście silnik unieruchomiony) i sprawdź czy czuć opary benzyny... tzn. czy wyczuwalna jest woń benzyny w oleju... -
Check engine i błędy P2279, P2188, P2178, P2179 oraz P0016 w A4 B8 2.0TFSI
janusz75 odpowiedział(a) na Bajdon temat w Audi A4 B8
pompa paliwa sprawdzona?.. -
erling tak śrenio... ma inny wymiar niż oryginał... oryginał: 12x2 , a erling: 11,8x2,5 zamów oryginalny i sprawdź czy rurka nie ma pęknięć...
-
no rzeczywiście nie wygląda to na górną... a o-ring na rurce bagnetu nowy?.. rurka nie jest pęknięta?..
-
poszukam jeszcze w telefonie czy mam filmik który nagrałem kiedy diagnozowałem auto znajomego... też miał podobny przypadek do Twojego... był w kilku warsztatach, a auto nadal nie chodziło poprawnie... dodatkowo zgłaszał wyciek oleju z silnika, ale tym nikt się nie przejął za bardzo bo najpierw chcieli dojść do tego co jest powodem, że sypie błędami... a winowajcą całego zamieszania była górna pokrywa łańcucha rozrządu... czasami wymiana samej uszczelki to za mało... pokrywy z biegiem czasu od wyskich temperatur najzwyczajniej w świecie zaczynają się "wichrować" wymieniłem kpl. pokrywę wraz z uszczelkami... i chłopak jeździ, nic nie cieknie, a i błędów w sterowniku silnika brak... nie twierdzę, że w Twoim przypadku też tak będzie... ale przyjrzyj się dokładniej górnej osłonie, bo często się zdarza, że to właśnie z niej cieknie, czego bez dokładnych oględzin nie widać, a winowajcą obarcza się dolną osłonę, bo przecież jest mokra z oleju... najlepiej umyć wszystko, lusterko lub endoskop i zobaczyć skąd olej zaczyna się wydostawać... ps. co do "dziwnych" odgłosów w fazie rozgrzewania (jeśli nie towarzyszą temu inne usterki) to te silniki tak mają... jest to spowodowane "przestawieniem faz rozrządu" oraz wydłużeniem czasu wtrysku - funkcja rozgrzewania katalizatora... czasami nawet "lubią poszarpywać" co zwykle trwa kilka do kilkunastu sekund... wszystko zależne od temperatury...
-
a wymieniałeś górną osłonę łańcucha rozrządu?..