Skocz do zawartości

janusz75

Pasjonat
  • Postów

    250
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O janusz75

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jeśli jesteś pewny... to pozostaje tylko demontaż i późniejsza weryfikacja co jest powodem stuków o których piszesz... trudno tak będzie, aby na odległość Ktoś więcej mógł Ci pomóc...
  2. a coś więcej napiszesz?..
  3. jesteś pewny, że te stuki pochodzą od skrzyni biegów?.. odgłosy które słychać na "filmikach" a pochodzące od skrzyni biegów nie świadczą o żadnej usterce... każdy mechanizm zbudowany na kołach zębatych takie odgłosy będzie wydawać... piszesz, że słychać to na nierównościach, bardziej bym się "skupił" na zawieszeniu jak i samym podwoziu... najprawdopodobniej to tutaj będziesz miał coś nie tak... wiem, że kolega Muskel1 wrzucił kiedyś informację o "obrywającym się" połączeniu na zgrzewach wewnątrz podłużnicy... być może podczas uderzenia to właśnie połączenie (lub inne) się oberwało... ps. sprawdź Sobie najpierw i to na spokojnie czy podczas wymiany słupka jak i części zawieszenia wszystko zostało wykonane poprawnie?.. niedokręcona piasta, mocowanie zacisku hamulcowego, belka zawieszenia, przekładnia kierownicza (samochód dostał w koło) itp... bo być może tutaj Ktoś Ci zostawił "chochlika" który się bawi Twoim kosztem...
  4. na to wygląda... być może wystarczy tylko wyczyścić i przesmarować...
  5. nie wiem czy o te wycie Ci chodzi... te, które slychać zaraz po uruchomieniu... jeśli tak, to rozrusznik...
  6. w 100% racja... akurat "walczę" co prawda ze Skodą, ale słynny G13 narobił strasznego bałaganu... ostał się tylko pusty woreczek po silikacie który to znajduje się w zbiorniczku... silikat "poszedł" w układ, no i jak się łatwo domyślić robi niemałe zamieszanie... ps. niemniej jednak, każdy zbiorniczek posiada nadruk na obudowie z opisem płynu jaki znajduje się w układzie: G12 lub G13 z tego co mi wiadomo, to G13 w Audi był stosowany do roku 2013... po tym roku do dnia dzisiejszego: G12evo... ale mogę się mylić... niech kolega popatrzy na zbiorniczek, i zapewne zobaczy napis z oznaczeniem zastosowanego płynu...
  7. jeśli sworzeń jest Ok, to wystarczy wymienić samą tuleje wahacza... oryginalne są dobre jakościowo, ale swoje kosztują... natomiast te tańsze zamienniki są kiepskie jakościowo... jeśli wahacz nie jest uszkodzony mechanicznie, ma dobry sworzeń to wymień tylko tuleję i zapewne jeszcze swoje posłuży...
  8. słuszna koncepcja...
  9. jeśli tak jest, no to trzeba zakupić także nową obudowę... lub tak jak pisał Hugo "pokombinować" z doborem o-ringów... tylko pamiętaj, że nie wszystkie dostępne o-ringi są olejoodporne!!!
  10. najlepiej "co jakiś czas" zakupić nowy króciec, koszt tak jak podawałem nie jest duży... tym bardziej, iż nie ma konieczności jego wymiany za każdym razem gdy wymieniamy olej wraz z filtrem... wymiana na nowy co 60tyś. w zupełności wystarczy... ps. producent nie przewiduje jego wymiany... index który podałem jest numerem części po zmianach/modyfikacji...
  11. do silników diesla o-ringi są dołaczane wraz z wkładem filtra... niestety, ale przy silnikach benzynowych, tzw. króciec traktowany jest jako osobny element... index króćca: 06L115678Q ; cena w ASO około 50pln...
  12. 150zł/sztuka... jarzma są w 100% dobre, proste nie uszkodzone... tylko musisz Sobie uwzględnić odnowienie koloru... jarzma to oryginał TRW, ale fabrycznie nie malowane na kolor czarny...
  13. przód mogę odsprzedać...
  14. nigdy na to nie zwróciłem uwagi... dzięki za info... postaram się zapamiętać...😊
  15. no to przepraszam... najwidoczniej B9 ma nieco inne rozmiary od A5F5...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...