Skocz do zawartości

janusz75

Pasjonat
  • Postów

    283
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O janusz75

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dzięki Serdeczne za odpowiedź...🫠 szkoda, że nie pozostawili tej opcji...🥺 bo gdyby była, to zaraz bym chciał ją aktywować...🙃
  2. Panowie mam pytanie, czy jest możliwość zakodowania/dopasowania, aby podczas deszczu samoczynnie zamykał się szyberdach?.. głównie chodzi mi o zamykanie szybardachu na postoju... akurat miałem przypadek, że zostawiłem otwarty dach (celowo bo było ciepło) i zaczeła się ulewa... zorientowałem się po chwili i domknołem dach... mam nadzieję że nic nie zalało... niemniej jednak jeśli była by możliwość aby dach po wykryciu przez czujnik deszczu opadów sam zareagował to chciałbym to uruchomić... za wszystkie sugestie oraz pomoc dziękuję...
  3. ta chmura dymu w lusterku to Twoja?..
  4. tutaj masz zdjęcie wtyczki z przepływomierza... dwa jak widać są wolne...
  5. jeśli chodzi o wiązkę do przepływomierza to w silniku TFSI ten który Ty masz, fabrycznie zostały wykorzystane tylko trzy przewody... dwa od czujnika temperatury są wolne... więc tutaj masz Ok... "Wiazka od wtryskow ma 3 przewody, a powinna miec 5." prześlij zdjęcie o którą wtyczkę i przewody Ci chodzi, bo nie za bardzo wiadomo o co Waść pyta...
  6. wchodzisz w elektronikę skrzyni biegów 02 ; następnie w "adaptacje" i szukasz opisu " IDE09374 - opróżnianie zasobnika ciśnienia oleju" następnie zmieniasz wartość z OFF na ON (włączono) i zatwierdzasz "wykonaj" jeśli wszystko wykonałeś poprawnie, a sterownik wykonał polecenie to na liczniku pojawi się komunikat "skrzynia biegów usterka" ale tylko na spokojnie, tak ma być... natępnie wyłączasz zapłon i dokonujesz wymiany oleju/filtrów... ponowne włączenie zapłonu jak i wyłączenia w/w funkcji dokonujesz tylko i wyłącznie jeśli masz już wszystko poskładane oraz co najważniejsze skrzynia została ponownie "zalana" olejem... później musisz jeszcze uzupełnić (dolać) olej oraz skontrolować poprawnie stan oleju...
  7. jeśli jest tak jak piszesz, to na ten moment pompę bym wykluczył... chociaż po kodzie PO172 dużo na nią wskazuje... niestety przyczyn takiego stanu rzeczy oprócz wspomnianej pompy może być kilka; sonda lambda, zawór PCV, nieszczelność w układzie dolotowym, przepływomierz, wtryski, świece... obawiam się, że tak na odległość to trudno będzie Ci pomóc... zostaje jedynie diagnostyka i zlokalizowanie winowajcy... chyba, że Ktoś chce się bawić na chybił-trafił... ale to już nie naprawa tylko zgadywanie...
  8. sprawdź czy po odkręceniu korka oleju nie jest wyczuwalna woń paliwa (benzyny) oraz czy sam korek jest mokry od oleju?.. jeśli "czuć paliwo" to na 90% rozszczelniła się pompa wysokiego ciśnienia, lub też tak jak pisał Muskel1 wina leży po stronie wtryskiwaczy... sprawdż najpierw czy wyczuwasz zapach paliwa w oleju... oraz jak wygląda korek oleju od wewnętrznej strony...
  9. numer który podałeś to jest numer tzw. regulatora płynu chłodzącego wraz z pompą wody; i tutaj numer który powinieneś zakupić to: 06L121111P natomiast numer samej pompy wody to: 06L121012L
  10. nagraj ten dźwięk o którym piszesz i go tu wrzuć... bo tak to ciężko będzie coś sensownego Ci odpowiedzieć...
  11. janusz75

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    i trzeba przyznać, że Bardzo dobrze Ci to wychodzi... mnie także dużo pomogłeś... tylko tak trzymaj...👍
  12. janusz75

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    ,,Gdybym był jasnowidzem byłbym multimiliarderem ale nie jestem" Muskel1 nawet tak nie żartuj... tutaj wszyscy na Ciebie liczą i na szklaną kulę także...🙃🫠😉
  13. zalecam ostrożność z doborem oleju... przede wszystkim są to dwa różne oleje... G 052 529 A2 - ten olej jest do części mechatronicznej ATF (DSG) G 055 532 A2 - natomiast ten jest do części mechanicznej MTF i nie są zamienne ani też nie występują jako jeden uniwersalny...
  14. dlatego też posłałem Ci listę z alternatywą zakupu poza ASO... wiadomo, oryginalne części (pomijając cenę) są najlepsze... ale wybór zakupu części nie zawsze jest taki oczywisty... wartość auta jak i zasobnośc portfela mają decydujący wpływ... zamawiaj i niech Pan mechanik "dołoży tylko staranności" i będzie OK... jeśli zajdzie konieczność wymiany zaworu N 205 to tylko ASO... jak i większość czujników, tutaj niestety zamienniki się Nie nadają...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...