-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kwiator
Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
AGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kwiator
0
Reputacja
-
Ewidentnie wypadanie zapłonów, mieszanka uboga. Może przy montażu pompy przewód został źle zaciśnięty. Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?
-
Ja bym najpierw poszukał nieszczelności, sprawdził DV i wężyki podciśnienia.
-
Swap skrzyni Multitronic na manualną w A4 B6
kwiator odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
Czy posiada ktoś może loginy i kodowania do ECU i ABS a4 b7 2.0 tdi 2007 r. Czy trzeba ECU zmieniać od manuala? Silnik BRE -
Jak z Gdańska to też się przywitam ? Hej
-
Czy ktoś orientuje się czy K03 i K03S mają takie same muszle kompresora? Koła kompresji wiem że są inne. Chodzi tylko o muszle zimne. Ktoś coś wie może na ten temat?
-
Posiada ktoś manuale serwisowe na temat składania silnika 2.7 bit? Poszukuje wszystkiego co pomoże w złożeniu. Momenty dokręcania itp.
-
1 m faro 6mm na internetach kosztuje 5 zł, miedź 8 zł. do tego złączki jakieś myślę że max 100 dasz za graty. jeżeli samemu zrobisz to free, jeżeli gazownik to 100-150 za robotę weźmie.
-
Zasilanie masz na miedzi czy faro? mam ten sam reduktor i program na 224 KM, faro 6mm i spokojnie daje radę. a jakie wtryskiwacze masz zamontowane. czy nie trzeba czasem większych dysz do wtrysków? u mnie gazownik rozwiercał dysze gazowe.
-
Przy przełaczeniu na zapłon, mruga przednia prawa pozycyjna
kwiator odpowiedział(a) na seba071990 temat w Audi A4 B6/B7
Tu kolego chyba moduł od świateł moim zdaniem wariuje. Spróbuj wyciągnąć wtyczki i włożyć z powrotem. Może na jakimś pinie nie styka. -
Może któraś żaróweczka kuca i nie ma pełnego oporu i raz zwalnia a raz przyśpiesza?
-
Włączaja się wentylatory po zgaszeniu audi na zimnym silniku
kwiator odpowiedział(a) na dzejo temat w Audi A4 B6/B7
Na chłodnicy chyba nie ma żadnego termowłącznika. Wentylatorami steruje moduł, a modułem komputer silnika w zależności jaka temp silnika. Miałem taki przypadek że przekaźnik w obudowie komputera został zalany i dawał zwarcie i wentyle chodziły aż do wyczerpania aku. -
U mnie wymiana filtrów gazu też co 10 tys. Za to producent u mnie ciekłej to filtron a lotnej certools. Sprawują się b. dobrze i nie ma spadków ciśnienia.
-
Sprawdź w kompie temperaturę na zimnym silniku. Miałem właśnie taki przypadek w 2.0 koleżanki że właśnie czujnik temp był winowajcą nie odpalania w mrozie.
-
A gazownia serwisowana na bieżąco? Może wtryskiwacz gazowy nie daje rady i uboga mieszanka się robi.
-
Zobacz kolego czy wężyki idące do wewnątrz są ciepłe. Zwalasz podszybie i są na wierzchu. Jak ciepłe to coś ze sterowaniem klapkami w nagrzewnicy może.