-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O szakal_romel

Informacje
-
Imię
Romuald
-
Miasto
Wałbrzych
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
ASB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
422 wyświetleń profilu
-
Daniell14 obserwuje zawartość szakal_romel
-
-
jeszcze nie poskladane,zaciski zostaly wyslane do malowania proszkowego,jak dostane po malowaniu to zobacze jak wyglada sprawa z rantem
-
Taki mam zamiar na weekend.
-
mialem chyba do wgladu z VW dlatego napisalem ze te z allegro sa wieksze.ja po zwymiarowaniu jarzma, kazałem splanowac powierzchnie styku 2,5mm,tarcza siedzi ładnie po srodku jarzma,co do ceny to wszystko wyszlo mnie 1400,z tym ze zaciski jarzma klocki i tarcze sprzedam na grupie,mysle ze z 400 dostane,bo sa w dobrym stanie.
-
szakal_romel obserwuje zawartość Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7
-
-
szakal_romel zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Jest mozliwosc zrobienia tanim kosztem 330mm na tarczy z s4 B8 bez toczenia tarczy na wymiar,na który wszyscy sie uparli,czyli 324-325mm Jarzma RS6 C5 130pln sztuka, zaciski nowe z allegro na tłoku 43mm 340pln sztuka ,sa wieksze niż w S4, klocki 70pln i znajomy z frezarka lub maszyna CNC do obróbki jarzma 2mm 0,7%
-
sprawdzałeś jakie masz doładowanie,gdy zdjeta jest rurka od WG,ja mam taki sam problem, 0,3 0,4 bara,a jak zdejme rurke od WG to turbo przeladowywuje.
-
napewno nie,tak jak napisalem,po odlaczeniu podcisnienia z gruchy,turbo laduje ponad 1.5bara. to musi byc jakas usterka elektroniczna gdyz zawor N75 i N80 nie `cykaja`wcale,kiedys gdy wszystko bylo ok,slyszalem zawor N80 jak `cyka` na wolnych obrotach.
-
Witam.mam pewien problem,od kilku dnia zauwazylem ze moje turbo laduje coraz mniej z poczatku ladowalo okolo 0,6bara i stopniowo z dnia na dzien doszlo do 0.3bara i tak jest juz ciagle.mam zalozony wskaznik,sprawdzalem wszystkie przewody podcisnienia,pusciłem nawed nowa wiazke z ECU,wymienilem DV,w sterowniku nie ma bledow,nie ma tez nieszczelnosci w dolocie,sam zawor N75 po wyjeciu i podpieciu zasilania otwiera sie,na kostce od zaworu po przekreceniu kluczyka gdy pompa paliwa przez chwile pracuje jest napiecie 12V w jednym pinie,w drugim natiomiast jest 4.7V nawed przy wylaczonym zaplonie,po odpieciu przewodu podcisnienia z gruszki WG turbo laduje ponad 1.5bara (mam zalozone K04 z 225km S3 + baran) wykonalem tez log z ktorego wynika ze zawor powinien sie otwierac,natiomiast w zeczywistosci tak nie jest. Kanał 025 http://vaglog.rtnet.pl/szakal_romel_69444.html Kanał 002 http://vaglog.rtnet.pl/szakal_romel_69445.html Zuwazylem tez ze na biegu jalowym podcisnienie pokazuje -0,8bara wczesniej gdy auto normalnie jezdzilo pokazywało -0,65 a doładownie miescilo sie w granicach 0,5 do 0,6 bara a takze zawor N80 kiedys cykal a teraz milczy,po wyjeciu z auta zaworu N80 i wpieciu zasilania z akumulatora zawor dziala,podobnie jak N75.
-
Ja kupiłem takie od Sida http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-audi-a4-s4-b5-1994-2000-passat-i1477461456.html
-
Witaj.przeplywka od 180 konnej wtryski 440cc 0280150558
-
Musisz kupić taka podstawke jak ta z tej aukcji http://www.allegro.pl/item943777843_plcc44_44pin_podstawka_plcc_44_podstawki_smd_fv.html [br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 18:31_________________________________________________U mnie wyglada wszystko tak[br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 18:33_________________________________________________http://img683.imageshack.us/img683/1085/dsc03240i.jpg
-
``Ostatni objaw który też mocno mnie martwi, po jakichś 10 minutach jazdy jak silnik zaczyna łapać temp. czuć nieprzyjemny zapach spalenizny, a jak otworzy się maskę to z okolic turbiny unosi się lekki dym.``` Ja miałem kiedyś podobny problem,okazało sie ze była zepsuta uszczelka od pokrywy zaworów i wypływał olej na turbine.
-
Witam.chciał bym się dowiedzieć czy ktoś z was wie jak podłączyć czujnik AFR http://moto.allegro.pl/item883031461_afr_auto_gauge_sm_peak_green_nowosc.html pod sondę lambda lub sterownik silnika.dodam że kiedy podłącze zegar według instrukcji wskaznik lata od dołu do góry.
-
Na tych stronach mozna znalezc kilka ciekawych czesci do Audi http://www.ecstuning.com/ http://www.vividracing.com/catalog/index.php http://www.mrctuning.com/index.php