Skocz do zawartości

DCA

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DCA

Osiągnięcia DCA

0

Reputacja

  1. DCA

    "obnizka"

    Można zamontować sportowe amortyzatory to seryjnych sprężyn, ale raczej efekt będzie mizerny. Zastosowanie sprężyn sportowych z seryjnymi amortyzatorami, w moim poprzednim aucie uszkodzenie nowych amortyzatorów po około 4 miesiącach... Ja w swoim B6 Audi zastosowałem sprężyny Sportline Eibach -50mm i -40mm. Dodatkowo dołożyłem amortyzatory o skróconym skoku MTS. Wszystko nowe od jednego dystrybutora. Samochodem się jeździ spoko. Robię trasy po Polsce. (Warszawa, Sopot, Łódź) Czasami przycieram osłoną silnika, ale komfort jest lepszy niź na gwincie no i plomby nie wypadaja
  2. Piękna ta Twoja S4. Jeśli chodzi o poranne odpalanie to specjaliści nie zalecają, aby po odpaleniu samochód chodził bo wtedy dawka paliwa jest większa na wolych obrotach i lepiej delikatnie jechać do przez powiedzmy 60 sekund.
  3. Oprócz remote musisz jeszcze podłączyć masę, np. do obudowy radia...
  4. Należy pamiętać, że nie wykresem na papierze się jeździ. Wrażenia z jazdy tzw. wgniatanie w fotel też nie jest miarodajne. Sam posiadam seryjnego AWX (Audi A4) a znajomy AJM (Passat B5) po programie na 150koni. Zanim trafił do dobrego tunera to miał zrobiony program u "specjalisty" na 160koni. Auto rwało od 2000obr po czym momentalnie słabło. Na wyższych biegach dodatkowo szarpało. Na drodze auta przyśpieszały równo. Dopiero teraz kiedy BRK Tuning ogarnęło softa ma 149koni samochód jedzie płynnie, w całym zakresie obrotów. Warto zainwestować w FMIC i sprzęgło. Wymiana turbiny moim zdaniem nie ma sensu jeśli twoja jest w dobrej kondycji...
  5. A może problem jest z servo? Przecież w naszych modelach łapą wodę a potem rdzewieją. Osłabia się w ten sposób siła wspomagania hamulców...
  6. Nie rozumiem pojęcia. "Klocki za twarde..." Miałem kilkanaście różnych modeli klocków. Jedyne o czym słyszałem to o współczynniku tarcia. Dla przykładu klocek Sparco ma współczynnik tarcia 0,46, kiedy oryginalne np. 0,24. Zużywają mocno tarczę, ale lepiej hamują. W twoim wypadku są frajerskie klocki. Może to wersja dla TAXI
  7. Testowałem wcześniej różne oleje. Motula, Castrola, Elf. Kiedyś wierzyłem tylko w firmę Motul do czasu kiedy pojawiło się dużo pogłosek o podrabianych produktach. AMSOIL SAE 5W30 vs LIQUIMOLY TOP TEC 4200 5W30 Porównanie tych dwóch produktów zrobiłem na podstawie używania w swoich samochodach. (VW Golf 4 1.9TDI AXR i Audi A4 B6 1.9 TDI AWX) W jednym i drugim przypadku były dwie wymiany oleju. Obserwacje: Zużycie oleju w Golfie jak i Audi niezależnie od zalanego oleju było identyczne. W Golfie po przejechaniu 11000km poziom oleju był trochę ponad minimum a Audi 1/4 skali. Po rozruchu w temp -10 stopni silnik zdecydowanie szybciej się wyciszał kiedy w silniku był olej LIQUIMOLY. Następna wymiana tylko LIQUIMOLY. Uploaded with ImageShack.us
  8. A ja kupiłem oba niby z oddziału Motul Kraków i moje naklejki nie są odklejane... Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
×
×
  • Dodaj nową pozycję...