Skocz do zawartości

MaxsteRR

Pasjonat
  • Postów

    6748
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O MaxsteRR

Informacje

  • Imię
    Max
  • Miasto
    FZI

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2866 wyświetleń profilu
  1. Ma ktoś schemat budowy emulatora sensora miski olejowej lub gotowy emulator na sprzedaż?
  2. MaxsteRR

    A4-KLUB.GERMANY

    Czy któryś tu z obecnych ma forum przebywa w okolicach 50739 Nippes?
  3. Jedź tam gdzie Ci to robili i powiedź co się dzieje... Być może z nowego łożyska spadła teflonowa nakładka, która styka się bezpośrednio z dociskiem, albo nowe łożysko było wadliwe...
  4. Łożysko oporowe oczywiście też zmienione na nowe?
  5. To załatw mi trochę wolnego czasu. Żeby nie było, że projekt umarł. Wtoczyłem go znowu na salę operacyjną.
  6. Będę miał, ale z B7 2,0TFSI. Nie wiem, czy ma to jakieś większe znaczenie.
  7. Zakładałem cały swap quattro z angola B6 i nic nie robiłem z pływakami a paliwo pokazuje normalnie.
  8. Lakier to Deep Purple Blue, czyli niebieska perła z palety Yamahy.
  9. Jak to mówią... szewc w dziurawych butach chodzi. Szukam wydajniejszych wtrysków i prawdopodobnie wpadną z CGQB, czyli z 3,0Biturbo. A na chwilę obecną nie wiem, które fotele zostawić... Czarne ładne, ale wszystko w środku mam czarne...
  10. Czy komuś po swapie na pompę 1,9 został łańcuszek i napinacze do BLB? Chodzi o to, że kupiłem auto z silnikiem, gdzie zostało to uszkodzone. Chciałbym kupić doraźnie sam łańcuszek i napinacz, żeby założyć i sprawdzić, czy wszystko jest w porządku z silnikiem, a dopiero później inwestować w swap lub nowe części.
  11. Małymi kroczkami ku większej mocy
  12. Wiem, wiem. Chłopaki zaczęli później niż ja, ale jak widać ja dalej nie mogę skończyć.
  13. Praca wre, ale nie przy tym co bym chciał. Turbina pojechała na roztoczenie, dwumas na przeróbkę i odchudzenie. I na razie tyle.
  14. Rozrząd jest zrobiony tak jak być powinien bez wad starszych 3,0, klapek w kolektorach ten silnik już nie ma fabrycznie. Zostają tylko wtryski i geometria turbo. Aczkolwiek na geometrię turbo narzekają Ci którzy nie potrafią jej zaadoptować lub nie mają do tego sprzętu. Jak nie więcej. Mam sporo innych rzeczy do ogarnięcia poza autem.
  15. Pas przedni z 2,5 + 2 wentylatory elektryczne sterowane przez ECU, ze względu na brak wiska. Najważniejsze, że zegary dogadują się z jakby nie patrzeć dużo nowszym sterownikiem i obrotomierz działa prawidłowo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...