-
Postów
6748 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O MaxsteRR
Informacje
-
Imię
Max
-
Miasto
FZI
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
-
Ma ktoś schemat budowy emulatora sensora miski olejowej lub gotowy emulator na sprzedaż?
-
Czy któryś tu z obecnych ma forum przebywa w okolicach 50739 Nippes?
-
Problem z pedałem po wymianie dwumasu
MaxsteRR odpowiedział(a) na Sokołowianin temat w Audi A4 B6/B7
Jedź tam gdzie Ci to robili i powiedź co się dzieje... Być może z nowego łożyska spadła teflonowa nakładka, która styka się bezpośrednio z dociskiem, albo nowe łożysko było wadliwe... -
Problem z pedałem po wymianie dwumasu
MaxsteRR odpowiedział(a) na Sokołowianin temat w Audi A4 B6/B7
Łożysko oporowe oczywiście też zmienione na nowe? -
RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC
MaxsteRR odpowiedział(a) na MaxsteRR temat w Audi A4/S4/RS4 B5
To załatw mi trochę wolnego czasu. Żeby nie było, że projekt umarł. Wtoczyłem go znowu na salę operacyjną. -
Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7
MaxsteRR odpowiedział(a) na Gamling temat w Audi A4 B6/B7
Będę miał, ale z B7 2,0TFSI. Nie wiem, czy ma to jakieś większe znaczenie. -
Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7
MaxsteRR odpowiedział(a) na Gamling temat w Audi A4 B6/B7
Zakładałem cały swap quattro z angola B6 i nic nie robiłem z pływakami a paliwo pokazuje normalnie. -
RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC
MaxsteRR odpowiedział(a) na MaxsteRR temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Lakier to Deep Purple Blue, czyli niebieska perła z palety Yamahy. -
RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC
MaxsteRR odpowiedział(a) na MaxsteRR temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Jak to mówią... szewc w dziurawych butach chodzi. Szukam wydajniejszych wtrysków i prawdopodobnie wpadną z CGQB, czyli z 3,0Biturbo. A na chwilę obecną nie wiem, które fotele zostawić... Czarne ładne, ale wszystko w środku mam czarne... -
Czy komuś po swapie na pompę 1,9 został łańcuszek i napinacze do BLB? Chodzi o to, że kupiłem auto z silnikiem, gdzie zostało to uszkodzone. Chciałbym kupić doraźnie sam łańcuszek i napinacz, żeby założyć i sprawdzić, czy wszystko jest w porządku z silnikiem, a dopiero później inwestować w swap lub nowe części.
-
RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC
MaxsteRR odpowiedział(a) na MaxsteRR temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Małymi kroczkami ku większej mocy -
RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC
MaxsteRR odpowiedział(a) na MaxsteRR temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Wiem, wiem. Chłopaki zaczęli później niż ja, ale jak widać ja dalej nie mogę skończyć. -
RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC
MaxsteRR odpowiedział(a) na MaxsteRR temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Praca wre, ale nie przy tym co bym chciał. Turbina pojechała na roztoczenie, dwumas na przeróbkę i odchudzenie. I na razie tyle. -
RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC
MaxsteRR odpowiedział(a) na MaxsteRR temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Rozrząd jest zrobiony tak jak być powinien bez wad starszych 3,0, klapek w kolektorach ten silnik już nie ma fabrycznie. Zostają tylko wtryski i geometria turbo. Aczkolwiek na geometrię turbo narzekają Ci którzy nie potrafią jej zaadoptować lub nie mają do tego sprzętu. Jak nie więcej. Mam sporo innych rzeczy do ogarnięcia poza autem. -
RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC
MaxsteRR odpowiedział(a) na MaxsteRR temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Pas przedni z 2,5 + 2 wentylatory elektryczne sterowane przez ECU, ze względu na brak wiska. Najważniejsze, że zegary dogadują się z jakby nie patrzeć dużo nowszym sterownikiem i obrotomierz działa prawidłowo.