Skocz do zawartości

Kamel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamel

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Kamel

0

Reputacja

  1. POWER-KRIS owszem, robiłem to, tyle, że w starszej serii, tj. w A4 B5, gdzie zamiast seryjnej Delty wpadła Alpine i wszystko działało.
  2. Czy jak miałeś Chorus-a to grały Ci tylne głośniki i subwoofer w bagażniku? Przy Chorus-ie przód jest pasywny, a tył aktywny (podłączony przez wyjście subwoofera). Te 3 wtyczki, które masz to: 1) zasilająca kostka ISO (+12V, masa, remote, itd.) 2) głośnikowa kostka ISO (zapewne masz w niej obsadzone 4 z 8 pinów jedynie dla przednich głośników) 3) kostka mini ISO dla wyjścia liniowego (ewentualnie zmieniarka, wyświetlaczh, MF, itd.). Po podpięciu podpięciu kostek ISO (zasilającej i głośnikowej) do niefabrycznego radia będą Ci grały tylko przednie głośniki. Jeśli chciałbyś żeby grał również tył można to zrobić na 2 sposoby: 1) dokupić adapter i poprzez wyjście RCA uruchomić subwoofer z tylnymi głośnikami (przykładowy adapter: http://allegro.pl/adapter-audi-vw-skoda-gniazdo-mini-iso-2x-rca-i4957424353.html), 2) puścić nowe przewody od głośnikowej kostki ISO do głośników w tylnych drzwiach, a subwoofer pozostawić nieużywany.
  3. Okruchos prosta instalacja w sensie bez tego modułu. Podłączenie do lamp oczywiście za pomocą wtyczek - troszkę zmodyfikowałem tą instalację z modułem :-) W przypadku zwarcia w przyczepce będą waliły bezpieczniki w aucie, więc "zachowanie" jak bez przyczepki.
  4. Ja również bym obstawiał uszkodzenie modułu. Parę miesięcy temu "bawiłem się" z podobnym przypadkiem w Passacie B5 (podobny, bo po podłączeniu przyczepy przestawały działać jakiekolwiek kierunki). Hak był zakładany w Niemczech przy wykorzystaniu instalacji wpinanych we wtyczki lamp, więc pełna profeska. Koszt sprawnego używanego modułu to coś ponad 100zł, więc wywaliłem całkiem to dziadostwo i skleciłem prostą instalację bez modułu. Po tym zabiegu wszystko działa jak należy i nie ma już problemów z brakiem oświetlenia :-)
  5. Kamel

    Zamiana "+" i "-"

    Maras w tym przycisku masz 6 styków. Środkowe są wejściem + i -, natomiast boczne wyjściem + i - i odwrotnie - i + (w zależności od tego, w którą stronę go wciśniesz). Jeśli chcesz to zastosować do elektrycznych szyb to możesz zastosować dowolny przycisk (niekoniecznie 6-stykowy), który będzie podświetlany (lepszy efekt i praktyczniejsze rozwiązanie w nocy) no i możesz zastosować przycisk, który będzie Ci odpowiadał i komponował się w aucie. Z tym, że przy takiej opcji musisz już zastosować odpowiedni przekaźnik (8-stykowy), który będzie zmieniał biegunowość. Takie rozwiązanie stosowałem m.in. do silników elektrycznych szyb i do elektrycznie składanych lusterek. Przekaźnik tego typu: http://www.bazarek.pl/produkt/835798/przekaznik-12v-16a-finder-40619012.html A schemat podłączenia wygląda tak (tu akurat przełącznik 3-stykowy, ale jak pisałem, może być i 4 czy 5-stykowy z podświetleniem przycisku):
  6. Maxa27 zdaje się, że te śruby są dostępne w ASO. Niedawno wymieniałem turbo u ojczulka w AEB i któreś z tych śrub wrzucałem właśnie nowe zakupione w ASO. Nazywa się to "śruba drążona" i jak będziesz wymieniał to nie zapomnij dać nowych podkładek/pierścieni uszczelniających. Powinni mieć takie śruby w większości lepszych motoryzacyjnych albo i w ASO. Numer części, które ja zamawiałem w ASO to: - 1 x śruba drążona - N 021 074 2 ( 10 ) - 2 x pierścień uszczelniający - N 013 814 9 ( 14 x 18 x 1,5 )
  7. Pewnie chodzi o tarczki sprzęgła / płytki spiekowe / spieki.. leon13 zobacz sobie ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=134304.0
  8. Panowie dwie strony gdybania, a autor tematu nawet pod kompa nie podpiął auta.. A to jest tak naprawdę wróżenie z fusów.. Może być sprzęgło hydrokinetyczne (zwana również przekładnia momentu obrotowego), mogą być uwalone zaworki, może być zwalony sterownik skrzyni, może być uwalony przełącznik wielofunkcyjny, może być uwalony przekaźnik, a może to być przetarty jakiś kabelek. Tak więc leon13 bez podpięcia pod kompa i dokładnej diagnozy to możesz sobie wybrać któreś z powyższych, a i tak może to być zupełnie co innego.
  9. Kamel

    Rezanie bixenonu

    A dlaczego nie? Wg mnie właśnie taka opcja jest dość praktyczna (na pewno praktyczniejsza niż opcja pod pozycje), a dodatkowy przycisk... W sumie też można :-) Z tym, że opcja pod moduł komfortu i oświetlenie wnętrza jest o tyle fajna, że jak otwierasz samochód z pilota to wtedy zapalają się diody w soczewce - coś a'la Leaving Home :-) Co nie zmienia faktu, że można podpiąć to dwutorowo - zarówno pod moduł komfortu (pseud LH) jak również pod dodatkowy włącznik (bajer podczas postoju bez konieczności otwierania drzwi) :-) I jeśli ja miałbym to zakładać to chyba właśnie taki patent bym wybrał :naughty
  10. Kamel

    Rezanie bixenonu

    Zdaje się, że trzeba ciągnąć przewód do modułu komfortu - przynajmniej w opcji zapalania się diod razem z oświetleniem wnętrza i wygaszaniem razem z nim. Ale efekt faktycznie fajny :good
  11. A czy któryś z kolegów "produkujących" ikonki do włącznika świateł byłby w stanie wyprodukować również inne ikonki? Z tym, że już nie do A4.. Ewentualnie może ktoś mógłby mnie naprowadzić gdzie się udać żeby takowe mi zrobili?
  12. W mojej ETKA nie ma takiego numeru (a raczej końcówki AG).. Ale patrząc na oznaczenia i strzałki to są to lampy dla ruchu prawostronnego. M.in. strzałki wskazują dla jakiego ruchu przewidziano lampy, tak więc: - strzałki w lewo - ruch lewostronny, - strzałki w prawo - ruch prawostronny, - strzałki w obie strony - ruch prawostronny lub ruch lewostronny.
  13. Tak. Zestawy pod 152 zęby są już raczej nie dostępne (chyba, że z jakichś starych zapasów magazynowych). Ojciec z miesiąc / dwa temu u siebie w AEB przy wymianie rozrządu wrzucał komplet już pod 153 zęby.
  14. Worf może to się przyda Tobie i innym:
  15. Jako, że jestem nowy na forum to chciałbym się przywitać :-) Nie jestem posiadaczem Audi, ale VW Golf IV 1,8 125KM (AGN). W sumie to oba auta mają trochę wspólnego, więc.... :-) Pozdrawiam Kamel :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...