Skocz do zawartości

urwojtek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O urwojtek

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia urwojtek

0

Reputacja

  1. Jak miałem ASNa przegladajac historie swojego auta byl problem z cinieniem oleju,w historii byl pomiar cisnienia oleju i... przy nastepnej wizycie wymiana zestawu wskaznikow.
  2. Taki serwis ASO, który proponuje i montuje części z zamiennika dla samochodów będących już po gwarancji sporo ryzykuje ponieważ wiele producentów części udziela 12 miesięcznej gwarancji (może takiej udzielić), a prawnie wg KC klientowi konsumentowi przysługuje 24 miesiące gwarancji. A taki kupując w ASO taką gwarancję ma, nie ważne czy jest to część oryginalna czy nie. Ale jakby serwis nie proponował tego typu wyjścia z napraw za kilka tysi, to połowa klientów by już tam nogi nie postawiła.
  3. urwojtek

    Co to jest?

    Oczywiście zestarzała pianka pod materiałem, w autach po 20-tce to normalne. To nie rdza, napewno nie smaruj tego bitexem
  4. Jak byś w razie nabył to daj znać jak to wyglada w Audi, bo w Oplu pasuje dobrze pasuje, leży bardzo ładnie. Petexy mam w Audi 80 guma gruba, jakość też niezła narazie 3 rok 10000km minimalne ślady zużycia, dopasowaniem gorzej.
  5. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry, dopasowanie estetyka. Trwałość średnia. średnio rok max 2 lata. Sprawdzone w praktyce na ok 100 kompetach.W innej marce, ale ten sam producent.
  6. Dodo juice lime prime używam od niedawna, w zasadzie nigdy wcześiej nie używałem żadnego cleanera. Ogólnie skłoniło mnie do użycia cleanera to, kiedy mój młody wysmarował się kremem z filtrem +50 po czym ręce poodznaczał na wszystkich drzwiach. Zostały jasne plamy w klarze na szczęście kolor srebrny to sie nie rzuca w oczy. Ogólnie dodo nie ogarnęło ani recznie ani mechanicznie Dopiro menzerna 1100 i poprawka 3000 poprawiło sytuację. Collonite 476 uratowało mi 80 Competition w czarnym kolorze bo tam też się przykleił, ale po wyczyszczeniu wosku nie ma śladu na lakierze.
  7. Jak zablokujesz to śmiało możesz odkręcać. Teoretycznie synchronizacja jest, a jak wyjdzie o zobaczysz później na VAGu. Tutaj jest inaczej niz w 2.8,tutaj musisz cofnąć nastawniki kluczem ktory powinienes miec w zestawie. Jak ustawić góre na "0" bez kilukrotnego zdejmowania dekli to jeszcze nikt na forum nnie powiedział i pewnie nie powie...
  8. Ja rozrząd robiłem sam na pożyczonych blokadach z ASO według instrukcji i teraz moge śmiało powiedzieć, że nie da się ustawić rozrządu idealnie za pierwszym razem wg opisu z ELSY. Wyszlo mi 1, 0, 10, 5. Na biegu jałowym czuć drgania nadwozia, przy ostrej pycie słychać głośniejszą pracę, i moc wyraźnie czuć dopiero między 6 a 7 tys/min. Vag wyrzuca wypadanie zapłonów na głowicy z wartością10, . Ciekawe jaka mają metodę ci z Sulejówka żeby ustawić to na 0, bo jak pomyślę że, każde przestawienie wiąże się za każdym z odkręceniem pokryw i nastawników, ustawieniem i poskładaniem tego w kupę to od razu głowa boli. Nie wierzę że za 600 czy 700 zł zdejmuja to po klika razy. A może by takiego mechanika wziąć na boczek i wślizgnąć mu kilka $ żeby uchylil chociaż rąbka tajemnicy . Instrukcje fajne w przyszłym miesiącu podejmę próbę ustawienia na "0"
  9. mogło być tak ustawione po wymianie i mogl tak jeździć i wielkiej rożnicy w jeździe nie odczuwać. Ja ustawiałem u siebie na oryginalnych blokadach z ASO i mam 9st.(bede musiął poprawić). JAk weźmie 600 za robotę i to ogarnia to dobra cena. Ja robiłem sam to nie mogę mić pretensji
  10. Zajrzyj do modułu komfortu czy nie jest zalany woda.
  11. U mnie były wyłamane dwie dolne i 1 gorna mocowanie odklejone razem ze spinka. Góre oczyściłem mocowanie ze starego kleju i przykleiłem na gluta (goracy klej w pistolecie) Dół wygiąłem podobnie do oryginalnych plastików z takich blaszek jak kiedys montowalo sie centralne zamki (długie z otworami). Potem blaszkę zabezpieczyłem taśmą parcianą co by nie brzęczało. Siedzi elegancko.
  12. Wiec tak, u mnie przy temperaturze oleju 90st. cisnienie oleju trzyma 2-ok, nieco powyzej waha się pomiedzy <min a -ok. Ładowanie tak jak mowisz nie przejmuję się tym, narazie tak musi być, jak spadnie poniżej 13v będę sie martwił
  13. Cześć, niedawno kupilem a4 silnikiem ASN i obserwuję temat. Z ciekawości sprawdziłem ladowanie u siebie. Ładowanie zmierzone miernikiem na elektrodach akumulatora 13.84V (trochę małe), a w VCDS na terminalu 30 mam 13.6-13.7V więc mniej wiecej podobnie. być może gdzieś tutaj jest przyczyna. Sprawdzając historię swojego auta wyczytałem, że w moim był problem z cisnieniem oleju. W historii, pozycji pracy wynikło, że sprawdzono ciśnienie oleju, zrobiono poszukiwanie usterek, wymieniono zestaw wskaźników, a w pozycjach części był zestaw wskaźników. Więc może być usterka natury elektrycznej, kiedy ciśnienia na manometrze ok. Nie wiem czy moje spostrzeżenia coś Ci pomogą. W moim pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...