darkle
Pasjonat-
Postów
1115 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O darkle
Informacje
-
Imię
Darek
-
Miasto
Radomsko
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
902 wyświetleń profilu
-
Zdjęcie 3 jakbyś miał automat to by coś było
-
Nic trudnego, wystarczy mieć rączki niemowlaka z chwytem terminatora
-
Wygląda na łożysko do którego jest przykręcane wisco. Ale sprawdż jeszcze tę śrubę na imbus która trzyma wisco, może się poluzowała. Nie jestem pewien ale do wymiany tego łożyska trzeba wyciągać całą tę łapę do której jest mocowane wisco,alternator i pompa wspomagania, a łożysko wyciska się na prasie
-
Zużycie elemetnów plastikowych, wytarcia a przebieg samochodu
darkle odpowiedział(a) na GregoryFx temat w Audi A4 B6/B7
Niestety w przypadku tych aut nie ma zwiazku pomiędzy stanem plastyków a przebiegiem. Nie ma co wierzyć w mity o wielkiej jakości skoro wnętrze wykonane jest z tandetnego plastyku, pokrytego nie żadną farbka, ale czymś w rodzaju nieco przyschnietej plasteliny. Wystarczy raz nieopatrznie dotknąć paznokciem i zdrapane. -
jeśli chodzi ci o zawleczkę to 1J0145769
-
5W40 i wymiana co 10 tys.
-
[ALL B7] [ALL B7] Wymontowanie tylnej lampy. Wymiana żarówki.
darkle odpowiedział(a) na jacue temat w Audi A4 B6/B7
Ja uzywam do tego srubokreta z końcówką magnetyczną -
Moze jak woda dostala sie do dolotu to uszkodzila przeplywomierz? Sprawdzales bledy?
-
U mnie na motulu ktory zalewalem od kupna auta czyli 3lat (specyfic od Dzika) silnik tez bardziej klekotal niz u znajomych ktorzy nie cudowali tylko lali castrola. Myslalem ze tak ma byc ale ostatnio postanowilem wymienic olej na castrola edge i moj silnik juz nie klekocze :-)
-
Zamierzasz robić to sama? Oleju wchodzi z tego co pamiętam 4 litry i najlepiej wlać na początek olej 5W-40. Płynu 7,5 litra koncentratu G12 ale na wymianę wystarczy ok 6l bo cały nie wyleci. A poza tym tematów o ALT jest tu dużo
-
Oczywiście że przez pompowtryski nie może brać oleju ale za to może kopcić na czarno. Ale zastanawiam się jak ten mechanik sprawdził uszczelnienia wirnika turbosprężarki, wyciągał turbo na zewnątrz aby zobaczyć czy nie puszcza na stronę gorącą czyli w wydech? A swoją drogą jaki jest kolor tego dymu, czarny czy niebieskawy?
-
Ponieważ jest to pompa tandemowa, a więc poza funkcją pompowania paliwa jest też pompą podciśnienia. Sekcja odpowiedzialna za wytwarzanie podciśnienia jest połączona bezpośrednio z wałkiem rozrządu, nie ma tam żadnego uszczelnienia więc olej z pod pokrywy głowicy może swobodnie przedostawać się do pompy i ją smarować. Dodatkowo jeśli masz pompę LUK ze słynnym luźnym króćcem to masz prawdopodobnie winowajcę i miejsce którym ten olej wydostaję sie z pompy. Wiem że tam jest podciśnienie ale nie np w momencie jak silnik nie pracuje.
-
Jeśli w silniku z pompowtryskami mechanik mówi o przejściu na olej który nie spełnia normy VW505.01 (chodzi o wysokie siły działające na węższe krzywki wałka rozrządu w PDkach) to raczej nie wierzyłbym mu co do stanu uszczelnień turbo czy stanu pompowtrysków.
-
Instalacja fabrycznego modułu Bluetooth w Audi A4 B6/B7
darkle odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6/B7
A jak wygląda sprawa jeśli mam starszy model uchwytu tzn z adapterem połączonym kablem. Rocznik auta 2002, adapter działa mi z nokią 6230i, jest mikrofon w lampce do obecnego zestawu ale nie ma ori bluetootha. Czy wystarczy wymiana samego modułu pod prawym siedzeniem na ten z końcówką E czy jest to grubsza rzeźba w tym przypadku? -
Na zdrowie to mu to na pewno nie wyszło