moniuh
Pasjonat-
Postów
436 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
zaslepienie EGR nic nie powoduje, poza bledem niskiej ilosci spalin i checkiem na blacie, na pewno nie spadkiem mocy
-
edit: daj dokładny kod błędu może coś się wyjaśni... a ci mechanicy to mechanicy czy wymieniacze? najlepiej jakbyś miał kogoś pod ręką kto zrobiłby "logi" więcej można by wywróżyć niż z kuli. trzeba zobaczyć jak zachowuje się turbo n75, EGR, czy jakie ciśnienia w DPF, dawki paliwa itp te turbo regenerowane z protokołem czy tylko chiński core wymieniony? mechanik sprawdził czy podciśnienie ma dobre parametry?
-
odłącz i zaślep "podciśnienie" idące do gruszki przy chłodnicy EGR, zobacz czy pomoże, w okolicach 70 stopni zaczyna sterownik przestawiać ta gruchę i może być nieszczelna. miałem tak u siebie..
-
moze za duzo bio dodatkow w tym paliwie dostales, zobacz na wlepce pod klapka wlewu jest jak wol, nie lac bio diesla. kiedys na roznych forach bywały tematy podobne do Twojego, ze po kilku kilometrach padaly te siemensowskie pompki,
-
jeśli to szarpniecie przy obciążeniu, i ustaje po ułamku sekundy celowałbym w uszczelnienia porykowiskowy, miałem na jednym PPD taki problem i coraz bardziej dławił się, najpierw na 6 biegu powyżej 3,2k obr później już na niższych biegach i obrotach.
-
bedzie check engine po jakims czasie wywalac, mocy nie obcina
-
kiedyś też tak miałem, na początku małe zadławienia przy wyższych obrotach na wysokim biegu. Później coraz częściej pojawiało się na niższych. Do mechanika auto trafiło kiedy już ledwo pod górkę mogłem podjechać. okazało się, że uszczelnienia były uszkodzone (wcześniejszy remont głowicy), śruby ze złym momentem dokręcone. za każdym wyjęciem tych wtryskiwaczy trzeba zmienić oringi gumowe i dać nowe śruby, skręcić dobrym momentem. gościu który zakładał ponownie wtryskiwacze dawał nowe? tak czy inaczej to prawie na 100% brak paliwa, możesz na hamowni to sprawdzić robiąc logi pod obciążeniem. tuner wie gdzie patrzeć.
-
do sprawdzenia - tandem pompa, czy podaje dobre ciśnienie, - uszczelnienie pompowtryskow, można je dać do płukania chemicznego, przy zakładaniu i tak trzeba nowe uszczelki i śruby dać, śruby podobno innej siły dokręcenia niż ELSA podaje potrzebują, żeby to wszystko dobrze działało. U mnie były skręcone na starych oringach i podobne objawy miałem.
-
wklejam moja podpowiedź z innego tematu.. odczep na test wtyczkę od zaworu EGR i zobacz czy będzie telepało silnikiem przy lekkim nagrzaniu 50-70 stopni. możliwe, że sterowanie chłodnicą spalin przy chłodnicy już pada/ padło jak u mnie było. te sam objawy. powyższe może być przyczyną, jeśli po nagrzaniu do ok 90 objawy ustają.
-
odczep na test wtyczkę od zaworu EGR i zobacz czy będzie telepało silnikiem przy lekkim nagrzaniu 50-70 stopni. możliwe, że sterowanie chłodnicą spalin przy chłodnicy już pada/ padło jak u mnie było. te sam objawy. powyższe może być przyczyną, jeśli po nagrzaniu do ok 90 objawy ustają.
-
może tez masz taki problem jak ja miałem, sterowanie przepływem spalin w chłodnicy EGR, możesz odpiąć wężyk i go zaślep, bo podciśnienie będzie uciekało. sprawdź czy pomoże
-
Dymienie po wycięciu DPF lub regeneracji turbiny w A4 B7 2.0TDI
moniuh odpowiedział(a) na Damian320d temat w 2.0TDI
czy turbina puscila olej przed regeneracja? jesli tak to pewnie zostalo troche w ukladzie wydechowym i musi sie wypalic/ odparowac. mialem tak u siebie, przez jakies 2h auto pracowalo na wolnych obrotach i dymienie ustalo. takze mozesz poczekac az sie wypali, albo noca przegonic auto jak nie bedzie przeszkadzalo innym zadymienie -
miałem podobnie, problemem była gruszka od chłodnicy spalin, właśnie w tych zakresach temperatur zaczyna pracować. jako, że w międzyczasie pękła rurka, to zaślepiłem wylot spalin do chłodnicy i po problemie. w sumie to tak jakbyś wyprogramował EGR.
-
u Ciebie słychać jakieś tarcie, u mnie delikatnie "sowę" słychać