-
Postów
5969 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
218O Łukasz13

- Obecnie Używa komunikatora
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Radomsko
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AWT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
31095 wyświetleń profilu
-
Trzeba zrobić poprawny program i nie bedzie błędu, k03 nie utrzyma takiego doładowania do odcinki, jedź do fachowca który to robił niech odda kase i wgra serie i jedz do kogoś kto ma pojęcie o strojeniu.
-
Jesli jest tak jak piszesz, to wygląda że jest ok i nic bym nie robił.
-
Skąd w Pl biorą się tacy mechanicy... najlepiej zaproponuj mu żeby łeb też sobie przewiercił, dpf trzeba albo wyciąć i wyłączyć dopalanie w oprogramowaniu silnika, albo naprawić czyli wstawić sprawny dpf, choć kopcenie na niebiesko może rownie dobrze oznaczać że silnik spala olej i te objawy tylko oznaczają agonie silnika.
-
Problem ze zmienną fazą rozrządu w Audi A4 B6 1.8T AVJ
Łukasz13 odpowiedział(a) na patrykol147 temat w 1.8T
Napinacz łancucha zamiennik? wcześniej tez był zamiennik czy org? -
Tak może piszczeć uszkodzona odma.
-
Soft to totalne dno, dołem obciete wysterowanie, od 5 tys tak zalany paliwem ze nawet sonda sie nie moze tego ogarnać.
-
Pomoc przy analizie logów w Audi A4 B6 1.8T
Łukasz13 odpowiedział(a) na sento724 temat w Audi A4 B6/B7
Jeśli nie ustawiał gazu podczas jazdy to takie ustawianie jest na chybił trafił czyli albo się uda albo nie, jeśli chcesz mieć poprawnie trzeba jechać do kogoś kto robi to poprawnie. -
Potrzebujesz jakiś kabel do odczytania softu, najczęściej to jest mpps 13 lub zwykły kkl. Jak chcesz odezwij się to pomogę, korektę w sofcie też mogę wykonać, ewentualnie jak nie masz daleko to podjechać.
-
Wygląda na to że jednak albo wężyki są nieszczelne albo zatkane, lub zawór n75 jest permanentnie otwarte, ewentualnie gruszka turbiny jest uszkodzona lub źle ustawiona, najlepiej jakbyś zdjął wężyk wychodzący z obudowy turbiny i dmuchnal kompresorem czy wogole dochodzi do gruszki i ja otwiera.
-
Odepnij wtyczke od n75 i zrob loga z doładowaniem, swiszczy bo ładuje na maksa.
-
Musisz zacząć od rozwiazania problemu z doładowaniem, a dopiero potem diagnozować resztę, wygląda jakby wogóle nie było sterowania turbina, sprawdz węzyki wszystkie przy n75, ewentualnie sam zawór na początek.
-
Pomoc przy analizie logów w Audi A4 B6 1.8T
Łukasz13 odpowiedział(a) na sento724 temat w Audi A4 B6/B7
LPg to tak średnio ustawione, reszta ok. -
Próbowałem wiele razy, niestety prawda jest taka że nie zastąpi to regulacji na żywo w aucie, nawet najlepszy internet z telefonu przy połączeniu zdalnym zrywa, szatkuje w trakcie jazdy i strojący ma pokaz slajdów co uniemożliwia poprawne strojenie.
-
Pomoc przy analizie logów w Audi A4 B6 1.8T
Łukasz13 odpowiedział(a) na sento724 temat w Audi A4 B6/B7
Klapka nie może być luźna. -
Samo połaczenie mechniczne to nie jest najwiekszy problem, duzo wiekszym wyzwaniem jest dogadanie się dwóch zupełnie różnych systemów elektronicznych, no chyba ze wystarczy Ci zeby odpalało i jechało, a choinka na desce nie przeszkadza.