Skocz do zawartości

Łukasz13

Pasjonat
  • Postów

    5992
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

219

O Łukasz13

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Radomsko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

32235 wyświetleń profilu
  1. Nie ma tanio i dobrze, to ze wsadzisz środek z k04 do k03 nie uczyni z niej k04... hybryda z k03 jest dobra bo tania, 260 km to bardzo dobry wynik na hybrydzie, choć liczyłbym na takie 250+ realne. K04-064 robisz 300+ ale bez zakucia silnika długo raczej ten motor nie wytrzyma.
  2. Z tego loga nic nie wynika, zrób prawidłowe logi, w aucie jest lpg? zacznij od sprawdzenia czy po jezdzie na samej benzynie tez jest ten problem.
  3. K04-064 nie jest p&p do 1.8t, sprecyzuj czego szukasz, p&p jest tylko k03, k03s i wszystkie hybrydy z k03.
  4. To jeden sprzedawca na allegro sprzedaje niby made by japan, cena dwukrotnie niższa niz org, powinno to dać do myślenia...
  5. To org soft
  6. Wyślij sprawdzę
  7. Nieszczelne węzyki od n75 lub sam zawór uszkodzony.
  8. Turbine bym zostawił, co do sprzegła to juz pewnie samo sie nie naprawi..
  9. Slizga się sprzęgło, logi sa ok, lekko turbo przeładowuje jak wstaje.
  10. Napisz co konkretnie chcesz, mogę ogarnąć.
  11. Bląd od zmiany fazy, po co zmieniałeś cewkę? załóż starą jesli na niej było ok.
  12. Sprawny dpf nie może być mowy o jakimkolwiek dymieniu, prawdopodobnie wkład jest popękany.
  13. Teraz wygląda to w miarę prawidłowo.
  14. Jakie to k04? k04-064? generalnie zastanowiłbym się wogóle czy modyfikować u takich speców jak nie potrafią doradzić wtrysków, a turbina to w sumie jest zgadka..
  15. W okolicach wtrysków każde troche nieszczelne, nie jest to pewnie wina gumek tylko pewnie gniazd, ale raczej nie ma to wpływu na nic, zrób po prostu logi i tyle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...