-
Postów
5982 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
219O Łukasz13

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Radomsko
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AWT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
31705 wyświetleń profilu
-
Bląd od zmiany fazy, po co zmieniałeś cewkę? załóż starą jesli na niej było ok.
-
Sprawny dpf nie może być mowy o jakimkolwiek dymieniu, prawdopodobnie wkład jest popękany.
-
Prośba o analizę logów w Audi A4 B6 1.8T BFB LPG
Łukasz13 odpowiedział(a) na menymeny temat w Audi A4 B6/B7
Teraz wygląda to w miarę prawidłowo. -
Jakie to k04? k04-064? generalnie zastanowiłbym się wogóle czy modyfikować u takich speców jak nie potrafią doradzić wtrysków, a turbina to w sumie jest zgadka..
-
Prośba o analizę logów w Audi A4 B6 1.8T BFB LPG
Łukasz13 odpowiedział(a) na menymeny temat w Audi A4 B6/B7
W okolicach wtrysków każde troche nieszczelne, nie jest to pewnie wina gumek tylko pewnie gniazd, ale raczej nie ma to wpływu na nic, zrób po prostu logi i tyle. -
Termostat z niższą temperatura pracy w Audi A4 B7 1.8T BFB
Łukasz13 odpowiedział(a) na md2 temat w Audi A4 B6/B7
Oczywiście. -
Termostat z niższą temperatura pracy w Audi A4 B7 1.8T BFB
Łukasz13 odpowiedział(a) na md2 temat w Audi A4 B6/B7
Zamiast zmieniać termostat można obniżyć temp. jego pracy gdyż jest on sterowany z ecu, robię taki temat od kilku lat. -
Prośba o analizę logów w Audi A4 B6 1.8T BFB LPG
Łukasz13 odpowiedział(a) na menymeny temat w Audi A4 B6/B7
Ale sprawdziłes dokładnie wykrecajac wkład ze środka? -
Prośba o analizę logów w Audi A4 B6 1.8T BFB LPG
Łukasz13 odpowiedział(a) na menymeny temat w Audi A4 B6/B7
Logi w zasadzie ok, sprawdz jaką masz założona przepływke czy napewno org bo troche zawyża, lpg do regulacji. -
ZieluchTroll obserwuje zawartość Łukasz13
-
Sprawdz czy gruszka wogóle pracuje i czy jest szczelna, regulować na aucie można, choć to zadanie tego kto regenerował turbine zeby ustawić to prawidłowo, reklamować i obciążyć za montaż i demontaż turbiny...
-
Tak w każdym nowszym tdi jest ogranicznik obr na postoju do 2,5 tyś obr.
-
Można to zrobić w kazdym 1.8t niezależnie od kodu silnika, mogę polecić siebie ale niestety nie w podkarpackim..
-
Najpierw trzeba rozwiązać problem przeładowania potem interpretować reszte logów po naprawie. Turbo przeładowuje dość mocno, jeśli n75 było podmienione i nic się nie zmieniło a turbina była wymieniana to może być problem z ustawieniem gruszki, można zrobić 1 loga z 115 z odpieta wtyczka n75.
-
Trzeba zrobić poprawny program i nie bedzie błędu, k03 nie utrzyma takiego doładowania do odcinki, jedź do fachowca który to robił niech odda kase i wgra serie i jedz do kogoś kto ma pojęcie o strojeniu.
-
Jesli jest tak jak piszesz, to wygląda że jest ok i nic bym nie robił.