Skocz do zawartości

Łukasz13

Pasjonat
  • Postów

    5967
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

218

O Łukasz13

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Radomsko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

30794 wyświetleń profilu
  1. Skąd w Pl biorą się tacy mechanicy... najlepiej zaproponuj mu żeby łeb też sobie przewiercił, dpf trzeba albo wyciąć i wyłączyć dopalanie w oprogramowaniu silnika, albo naprawić czyli wstawić sprawny dpf, choć kopcenie na niebiesko może rownie dobrze oznaczać że silnik spala olej i te objawy tylko oznaczają agonie silnika.
  2. Napinacz łancucha zamiennik? wcześniej tez był zamiennik czy org?
  3. Tak może piszczeć uszkodzona odma.
  4. Soft to totalne dno, dołem obciete wysterowanie, od 5 tys tak zalany paliwem ze nawet sonda sie nie moze tego ogarnać.
  5. Jeśli nie ustawiał gazu podczas jazdy to takie ustawianie jest na chybił trafił czyli albo się uda albo nie, jeśli chcesz mieć poprawnie trzeba jechać do kogoś kto robi to poprawnie.
  6. Potrzebujesz jakiś kabel do odczytania softu, najczęściej to jest mpps 13 lub zwykły kkl. Jak chcesz odezwij się to pomogę, korektę w sofcie też mogę wykonać, ewentualnie jak nie masz daleko to podjechać.
  7. Wygląda na to że jednak albo wężyki są nieszczelne albo zatkane, lub zawór n75 jest permanentnie otwarte, ewentualnie gruszka turbiny jest uszkodzona lub źle ustawiona, najlepiej jakbyś zdjął wężyk wychodzący z obudowy turbiny i dmuchnal kompresorem czy wogole dochodzi do gruszki i ja otwiera.
  8. Odepnij wtyczke od n75 i zrob loga z doładowaniem, swiszczy bo ładuje na maksa.
  9. Musisz zacząć od rozwiazania problemu z doładowaniem, a dopiero potem diagnozować resztę, wygląda jakby wogóle nie było sterowania turbina, sprawdz węzyki wszystkie przy n75, ewentualnie sam zawór na początek.
  10. LPg to tak średnio ustawione, reszta ok.
  11. Próbowałem wiele razy, niestety prawda jest taka że nie zastąpi to regulacji na żywo w aucie, nawet najlepszy internet z telefonu przy połączeniu zdalnym zrywa, szatkuje w trakcie jazdy i strojący ma pokaz slajdów co uniemożliwia poprawne strojenie.
  12. Klapka nie może być luźna.
  13. Samo połaczenie mechniczne to nie jest najwiekszy problem, duzo wiekszym wyzwaniem jest dogadanie się dwóch zupełnie różnych systemów elektronicznych, no chyba ze wystarczy Ci zeby odpalało i jechało, a choinka na desce nie przeszkadza.
  14. Dzwięk faktucznie brzmi jak nieszczelność na kolektorze wydechowym, turbo moze przez to pozniej wstawać.
  15. Błedy mieszanki pewnie od lpg, pojezdzić troche na pb i sprawdzić czy jest tak samo, turbo wstaje bardzo kiepsko, sprawdzić podstawowe rzeczy typu szczelność dolotu i zawór dv, jak to bedzie ok to pewnie turbo do zwalenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...