Skocz do zawartości

Łukasz13

Pasjonat
  • Postów

    5952
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

218

O Łukasz13

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Radomsko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

30375 wyświetleń profilu
  1. Niższe wysterowanie może wynikać z niższej temp w dolocie.
  2. Ja bym zaczął od katalizatora.
  3. W aucie jest program, turbo niedoładowuje, sporo cofa zapłony, zrób loga 115 z odłaczona wtyczką n75, katalizator nie zapchany?
  4. Sprawdz dolot kompresorem bo doładowanie ucieka w atmosfere, albo jak chcesz to podjedz zerknę na to.
  5. Przepływka za mało mierzy, albo nieszczelnosc albo do wymiany.
  6. Turbo bardzo pozno wstaje i niedoładowuje, sprawdz na początek szczelność dolotu i zawór dv, jesli bedzie ok to znaczy ze coś z turbo sie zadziało.
  7. to nie jest org program ajl tylko cos tam jest namieszane wiec ciezko stwierdzic pod jaka to przepływke było robione
  8. Dziura w dolocie za turbina albo przepływka pokazuje bzdury.
  9. Tak, bez problemu mogę zrobić, szybciej łapie temp i nie wytraca przy spokojniej jezdzie.
  10. Wszystko ok.
  11. Wszystko kwestia co bedziesz robił w tym aucie, jak zostaje w serii to szkoda dokładać do silikona czy sztywnego.
  12. Raczej to nie jest normalne, ale kto wie co tam fachowcy wyprawiali ze urwali.
  13. Logi wyglądaja w porządku, może brakuje pare g na przepływce ale jest akceptowalnie, reszta ok.
  14. Drgania raczej nie winą przepływki, jak była wymieniana to sprawdz czy fachowcy poskładali dobrze dolot, z błędem kata nic nie zrobisz, jedynie usunać z softu bo na zamienniku kata będzie wyskakiwał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...