Skocz do zawartości

Dżordż

Pasjonat
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

1 obserwujący

O Dżordż

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    LLB

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

638 wyświetleń profilu
  1. bardzo prawdopodobne, że to mogą być zużyte przeguby wewnętrzne. Wahacze nie mają wiele do szarpnięcia przy dodaniu i odpuszczeniu pedału gazu.
  2. klima się nie włączy jeśli temperatura powietrza na zewnątrz spadnie poniżej 5 stopni. Tak jest zrobiona klima w B5 i to normalne
  3. odsmażam kotleta gdzie ten dławik znajduję się w przedlifcie?
  4. też obstawiałbym przeguby wewnętrzne
  5. a jak wygląda montaż dwumasy do 1z?
  6. niebawem sam będę przekładał klime więc będę pisał co i jak
  7. najprawdopodobniej padnięte łożyska w sprężarce
  8. Ale jak mam calutka kompletna wiazke ze wszystkimi wtyczkami to duzo jest rzezby zeby podlaczyc? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  9. Mini_Tytan pisz co i jak, jakie miałeś u siebie problemy z dołożeniem ja mam kupioną a4 z takim samym silnikiem jak mój czyli 1z i z tego samego rocznika czyli 95 i będę z niej przekładał do siebie kompletną klimę z klimatronikiem. Dobrze byłoby wiedzieć na jakie problemy muszę sie przygotować
  10. pasuje do sedana jak i kombi. Mam na sprzedaz aktualnie hak w 100% sprawny firmy Steinhof jak bys byl zainteresowany Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  11. podłączam się do pytania
  12. fajne lapmy
  13. Dżordż

    [B5 1Z] A4 TDi

    widzę mój parch
  14. wejdą bez problemu tylko musisz podciąć stare rurki i przyspawać te nowe końcówki bo inaczej jak je tylko przykręcisz to Ci po 5km odpadną
×
×
  • Dodaj nową pozycję...