Skocz do zawartości

ayew

Pasjonat
  • Postów

    261
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O ayew

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Gniezno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

769 wyświetleń profilu
  1. Sprawdź od dołu pompę wo.dy czy nie puszcze już płynu z zaworu (taka dziura w obudowie).
  2. Zwrócili kasę za to?
  3. U mnie idzie od zbiorniczka płynu do wspomagania na prawą stronę samochodu za chłodnicę. Najlepiej do mechanika podjechać niech sprawdzi.
  4. Sprawdź wtyczki od klimy pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania oraz wtyczki w przednim pasie przy chłodnicy.
  5. Czujnik halla do sprawdzenia, jest w aparacie zapłonowym.
  6. Testerem co2 robiłeś?
  7. Nie
  8. Na kanał i do sprawdzenia przewody paliwowe.
  9. Ciężko ci będzie się w 1200 zmieścić, po zdjęciu głowicy sprawdź też tłoki czy nie są uszkodzone. Sprawdź też pompę wody.
  10. Słupek cały sprawny wsadź, wymień kompletny rorząd i jezdzij.
  11. Pewnie tylko rolka tego napinacza. Sprawdź na obudowie datę produkcji całego napinacza. Ludzie tego nie wymieniają i później takie coś się dzieje a i czasem sami mechanicy tego nawet nie sprawdzają, nowy napinacz kosztuje 240zł. Powinno się go wymieniać z rozrządem od biedy co 2 rozrząd.
  12. Pewnie nikt napinacza nie wymieniał. Rozrząd do ustawienia od nowa i nowy napinacz i się okaże. Silnik kolizyjny więc może być słabo ale jak da się obrócić wałem to jest szansa ,że nic się nie stało.
  13. ayew

    Dziwna paca silnika AHL

    Mi to wygląda na przepływomierz ale musisz sprawdzić błędy.
  14. Identyczne odgłosy mam chwilę po odpaleniu, później znikają, też mam nowe szklanki, planowana głowica itd, obstawiam że to zawory skoro wszystko chodzi jak trzeba to nie ma co się przejmować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...