Skocz do zawartości

Thomson26

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Thomson26

Informacje

  • Imię
    Thomson26
  • Miasto
    To pole jest wymagane

Auto

  • Model
    brak
  • Nadwozie
    Pick-up
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    6.3 W12
  • Kod silnika
    DMSB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    e-tron

Ostatnie wizyty

634 wyświetleń profilu
  1. Thomson26

    Rozrząd A4 B5 1.8 ADR

    Złe ustawienie paska o jeden ząbek może powodować za wczesny zapłon ( przyśpieszony ) na nie do końca zamkniętym zaworze ssącym lub za późnym zapłonem . Stąd ten stuk. Uważaj bo silnik 1.8 ADR jak większość silników z grupy WW - Audi jest kolizyjna !!! Błąd w ustawieniu o jeden ząbek ne powinien nic uszkodzić, ustaw tak jak powinno być na znakach. Wykręć świece i kręć wałem sprawdzając czy znaki się pokrywają , zrób tak kilka razy dla pewności a dopiero jak będziesz pewny że jest dobrze odpal silnik. Nie śpiesz się.
  2. Wymień Kostkę Stacyjki , mogą być w niej nadpalone styki i nie łączy ( odcina zasilenie na przekaźnik ).
  3. Thomson26

    woda w aucie

    Sprawdź czy Ci nie ubywa płynu chłodniczego w zbiorniku płynu chłodniczego tak jak pisze FishBB, sprawdź uszczelki drzwi czy nie są przerwane lub przetarte . Jak masz możliwość zajrzeć pod samochód na kanale lub podnośniku to pod samochodem w podwoziu są takie otwory techniczne z zaślepkami ( to chyba są właśnie odpływy w razie zalania samochodu ) może masz uszkodzony jeden z nich lub nie trzyma szczelności . Wyglądają tak : Chyba są 4 , na foto zaznaczyłem te z tyłu ( nie mam zdjęcia z tymi zaślepkami z przodu. Masz Szyberdach ? Może to zatkane odpływy szyberdachu powodują zalanie ?!
  4. Thomson26

    Przeciętny przewód

    Masz zatkany śrubą przewód podciśnienia powietrz. Dokładnie jest to przewód ( zielona strzałka na zdjęciu i czerwona - wejście przewodu do przepustnicy ) który idzie przez zawór ( strzałka żółta ) nr.OM058133459 do ( strzałka niebieska ) filtra węgla aktywnego ( strzałka czarna ) . Filtr węgla aktywnego jest umieszczony za błotnikiem i odpowiada za oczyszczanie ze szkodliwych związków lotnych węglowodorów i jest jednocześnie powiązany z układem odpowietrzania zbiornika paliwa. Tu sobie trochę o tym poczytaj Pochłaniacze par paliwa – co to takiego? | Intercars.pl INTERCARS.PL Dowiedz się wszystkiego na temat pochłaniacza par paliwa. Co to jest i jak działa pochłaniacz par paliwa? Jeśli ktoś zatkał śrubą ten przewód to może zawór zaznaczony na zdjęciu jest uszkodzony i jest cały czas otwarty. Musisz go sprawdzić, jeśli jest cały czas otwarty , na zgaszonym czy też na pracującym silniku. Jeśli tak to znaczy że cały czas gdy silnik pracuje to zasysa powietrze czym powoduje podciśnienie w zbiorniku paliwa .
  5. Piszesz " Mam centralny zamek ale bez opcji sterowania z pilota, a chce móc zdalnie otwierać/zamykać zamek. U mnie na ten moment jest pompka nr 8D0 862 257 C (ta wersja jest pozbawiona RF) , a przez zły przypadek i zmęczenie kupiłem nr 8L0 862 257 (która ma opcję RF i alarm) ... No niestety. " Kupiłeś przez przypadek DOBRZE ! Masz pompkę która " widzi " sterowanie z pilota i włącza alarm ! Alarm nie będzie działał jeśli go nie aktywujesz w programie VAG- Com przez komputer . Musisz tylko programem "dodać" Pilota do centralnego zamka i go zakodować . Tu : w opisie masz podane jak dodać pilota do sterownika w Aucie , znajdź opis "Kodowanie pompki centralnego zamka " a potem " Dodanie PILOTÓW do centralnego zamka" , I postępuj według tego opisu. A kluczyk kup 433,92Mhz jaki masz w opisie do numeru pompki. Inny nie zadziała . Jeśli kupisz kluczyk i będziesz chciał nim otwierać ręcznie drzwi i zapalać auto to zwróć uwagę jaką masz obecnie surówkę w swoim kluczyku , ale to inny temat i też trzeba " dodawać " kluczyk do sterownika - komputera, programować. Oczywiście musi być nowa pestka .8L0.862.257 - 1996-1997 - Alarm. Pilot (433,92 Mhz) (Audi 100/A3/A4/A6/A8) Poczytaj na spokojnie ten temat z linku a zrozumiesz .
  6. Strona z Pompkami : digakom - digitale automobil kommunikationstechnik WWW.DIGAKOM.DE digakom: SteuergerÃte für Fahrzeuge von Audi bis Volkswagen
  7. Mlody33 przewód kupiłem do paliwa , gumowy wzmacniany o średnicy wewnętrznej FI 4mm. Bez tej szmacianej plecionki na wierzchu . Jeśli chodzi o Membranę to miałem też małe pęknięcie w tym miejscu gdzie dociska , zamyka się dekielkiem , na samej górze , na rancie . Podkleiłem ją używając do tego gumy z dziecięcego balonu . Guma jest cienka i dobrze się rozciąga , na pewno nie wpłynie to na " pracę " membrany . MM1311 Ta główka to według opisu na paragonie " Końcówka Sprężyny Gazowej " . A dokładnie to są takie " siłowniki " do klap bagażnika gdzie takie główki są i można je odkręcić . Ja zwracałem uwagę na średnicę , na którą ta główka ma się zapiąć . Na foto jest numer na niej " 3 " i ładnie się trzyma na pokrętle od klap wirowych. Sondę Lambda wymieniłem i już nie ma błędu " 16518 - Oxygen ( Lambda ) Sensor B1 S1 : No Activity P0134 - 35-00 " , został mi jeszcze 17924 - Intake Manifold Valve (N156) : Open Circuit P1516 - 35-00 od zaworu sterującego tą gruszką , chociaż sama gruszka działa jak ominę zawór i podłączę ją na Ostro pod podciśnienie . Po zapaleniu samochodu podciąga membranę , jak zgaszę samochód membrana wraca do pierwotnego położenia . Muszę zbadać czy na wtyczce do tego zaworu sterującego podciśnieniem dochodzi jakieś napięcie , może gdzieś jest przerwany przewód ? Jak dojdę co i jak dam Wam znać.
  8. Cześć. Mam prośbę o rozkodowanie vin-u Seata Leona III . Wiem że nie jest to Audi ale grupa WW. Może ktoś to rozkodować ? Vin :VSSZZZ5FZHR029864 Dzięki , a jak się nie da to sorry za wpis.
  9. Ja też z tym Walczę w 1.8 ADR . Po pierwsze wymień te sparciałe rurki od podciśnienia . Musisz podważyć szerokim , płaskim śrubokrętem i musi zejść . Ja tak przerobiłem połamane cięgno. Odciąłem cały ten trzpień , przewierciłem tę miseczkę od środka małym a potem większym wiertłem , chyba Fi 5 i skręciłem dając na gwint klej żeby nie było " lewego powietrza ". Pamiętać trzeba żeby wcześniej założyć membranę a potem dokręcić Główkę . Składając wszystko okazało się że muszę jeszcze rozwiercić środek gruszki by ta Główka przeszła. Niestety u mnie działa tylko jak podłączę rurki podciśnienia na ostro bez tego zaworu nr:037 906 263 A . Zawór sprawdzony, jest dobry ale nie dostaje napięcia ze sterownika . Mam dwa błędy na VAG COM , jeden to od tego zaworu 17924 - Intake Manifold Valve (N156) : Open Circuit P1516 - 35-00 i drugi od Sądy Lambda 16518 - Oxygen ( Lambda ) Sensor B1 S1 : No Activity P0134 - 35-00 . Mam zamówioną już Sondę więc zobaczę czy coś to zmieni , mam nadzieję że po zmianie sądy lambda, sterownik ruszy tym zaworem od podciśnienia sterującym gruszką .
  10. To pod tym milionem opasek to jest Szlauch - potoczne określenie węża ogrodowego ! Wzmacniany !
  11. Cześć . Piszesz : " Po wcisnięciu sprzęgła lub wrzuceniu na luz dzwięk ustaje. " i " Dodam,że czasami sprzegło zaczyna ślizgać( raz na mniej więcej pare tysiecy km), lecz po delikatnym przejechaniu 50 km działa poprawnie - przypaliłem je parę razy." Wydaje mi się że kończy ci się Łożysko Oporowe sprzęgła. Łożysko jest dość małe i delikatne jak na swoją funkcję , nie lubi na pewno " strzałów " i to z podniesioną mocą silnika. Tak jak napisałem WYDAJE MI SIĘ . ALE oczywiście żeby być pewnym trzeba by było zdjąć skrzynię biegów żeby to ocenić . Inaczej pewnie się nie da tego wyczuć, chyba że się rozpadnie w pył. Miałem kiedyś taki przypadek a Audi A3 8l ( oczywiście inny silnik i skrzynia a samo łożysko też inne i inaczej mocowane niż u ciebie ) , gdy sprzęgło było wciśnięte była cisza ale jak już się puściło to skrzynia rzęziła i tłukła jakby ktoś tam kilka kluczy wrzucił . Gdyby to było to łożysko to tylko podpowiem Ci że jak będziesz kupował to szukaj takiego jak masz ( chodzi mi o wzór łożyska ) ALE do samochodu z większym silnikiem - MOCĄ silnika.
  12. Cześć. Wymieniałem Rozrząd w takiej a4 b7 1.8 t bfb i żadnej blokady nie trzeba. Nie wiem jak jest w a4 b6 ale ja mam a4 b5 z silnikiem ADR i jest bardzo podobny do tego BFB . Wiadomo że głowica inna , osprzęt, cewki i Turbo ale sam silnik ( słupek ) prawie taki sam . Gdyby nie to że jest 5 zaworów na cylinder ( drugi wałek rozrządu napędzany łańcuszkiem ) to można by powiedzieć że te silniki od strony technicznej rozrządu wyglądają jak by były 8 zaworowe. Różnica między ADR -em a BFB jest taka że U Ciebie rozrząd napędza Pompę Wody a w ADR pompa jest po za silnikiem. Wiesz że musisz rozebrać cały przód ? Musisz zdjąć podłogę silnika , zderzak , wypuścić płyn chłodniczy i zdemontować chłodnicę . Porem rozkręcasz wiatraki , chłodnice oleju i klimatyzacji zostawiasz !!! , jedynie musisz je odchylić do przodu i do dołu na przewodach , osłoń je czymś żebyś nie zniszczył przypadkiem . Jak tak porozbierasz cały przód to będziesz miał dobry dostęp do rozrządu , inaczej chyba się nie da tego zrobić . Ustaw " Stary " Rozrząd przed demontażem paska lub pozaznaczaj sobie na kołach zębatych i na pasku . Sama wymiana jest łatwa najgorsze to rozbieranie i składanie tych wszystkich BEBECHÓW .
  13. Cześć DEV ! Możesz odczarować nr. vin : WAUZZZ8DZXA064751 Dzięki !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...