Skocz do zawartości

dziii

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dziii

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    wlkp

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

773 wyświetleń profilu
  1. max przy 8,5 to ET 26
  2. Wymieniłeś olej w torsenie i nie ma poprawy ?? podnieś auto do góry i zobacz: jak zaczniesz obracać jednym kołem np. lewe przód to ile potrzeba przekręcić koło żeby inne się ruszyło? jeśli po wymianie oleju nie ma poprawy to pewnie wałki już zajechane masz podobny temat poniżej:
  3. a graty jakies będziesz też sprzedawać kola itp ?
  4. dziii

    A4 B8 drży po postoju

    Hej 60 n to trochę dużo czy po teście drogowym wulkanizator powiedział, ze opony są okay ? masz wydruki z maszyny - do pokazania ? Wibracje to temat bardzo znany, do sprawdzenia jeszcze pozostają rotory czy mają prosty odlew na rantach wewnętrznych. Tutaj nie chodzi o że felgi są proste, lecz ten temat powinieneś mieć już sprawdzony na teście drogowym. Tak samo może być problem w samych gniazdach w felgach lecz tutaj ponownie temat powinien być wyłapany podczas robienia testu drogowego. czy na postoju masz wibracje na karoserii? pod czas jazdy jeszcze możesz np. przy 70km/h bo pewnie przy tej prędkości masz to nasilone lub pewnie przy 130km/h wrzucić skrzynie w pożyję N ( tak wiem nie powinno się tak robić ) ale jeśli wibracje nadal będą to pochodzą z przenoszenia napędu. -Dodatkowo sprawdź czujnikiem zegarowym bicie na samych piastach oraz tarczach - przeguby i półośki - mocowanie dolnych bananów - krzyżak na wale - luzy na tylnym dyfrze - podpora wału - gniazda flanszy przedniej lewa i prawa ( prawa często łożysko wewnętrzne w mechanizmie różnicowym ) Odezwij się do mnie na PW pomogę ! Temat znam bo bo kiedyś walczyłem z tym w innym aucie też audi
  5. to jak pozbyłeś się luzów na sankach ? po przez przykręcenie czy co ?
  6. 2.0 CNHA 190KM 400Nm mam ten silnik już 14 miesięcy i jest naprawdę spoko. Spalanie mega jak na quattro bo trasa 5,3 L można śmiało wycisnąć a średnia miesięczna w moim użytkowaniu na mieście plus jakieś dojazdy to 8L. Łożyska zrobiłem w mechanizmie lewa i prawa strona ale to tak jak wspomniałeś standard w tych silnikach.
  7. sprawdź jeszcze układ paliwowy, często winny jest regulator ciśnienia paliwa. Temat dość znany
  8. i co rozwiązałeś problem drgań ?
  9. Okey czyli rozumiem, że jeśli chodzi o oleje w napędach nic więcej nie występuje.
  10. @Dev dzięki bardzo za mega pomoc jeszcze w formie uzupełnienia czy jeszcze jakieś oleje muszę zmienić ? torsen ma wspólny z olej z koła zębatymi ? A jeśli chodzi o przedni mechanizm różnicowy i jego smarowanie ?
  11. @Dev czy mogę prosić o pomoc z rozpisaniem wszystkich rodzajów olei w moim aucie WAUZZZ8K2FA106666 chce wymienić w wszystkich napędach skrzynia, tylny most, mechanizm centralny dyferencjału, torsen z góry wielkie dzięki
  12. Hej, pomoże ktoś z rozpisaniem wszystkich rodzamienijów olei w moim aucie WAUZZZ8K2FA106666 chce wymienić w wszystkich napędach skrzynia, tylny most, mechanizm centralny dyferencjału, torsen z góry wielkie dzięki
  13. Mam pytanko aktualizacja samego mmi niesie za sobą jakieś korzyści ?
  14. Panowie, na etapie poszukiwania a4b8 po lifcie można jakoś określić w której wersji siedzi s-tronic ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...