-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
max przy 8,5 to ET 26
-
Dudnienie podczas ruszania ze skręconymi kołami w Audi A4 B9 2.0 TDI 190KM Quattro
dziii odpowiedział(a) na dan4tech temat w Audi A4 B9
Wymieniłeś olej w torsenie i nie ma poprawy ?? podnieś auto do góry i zobacz: jak zaczniesz obracać jednym kołem np. lewe przód to ile potrzeba przekręcić koło żeby inne się ruszyło? jeśli po wymianie oleju nie ma poprawy to pewnie wałki już zajechane masz podobny temat poniżej: -
Audi A4 B8 AVANT > COMPETITION + > 20' RAMUS > 3G+ Sim > LY9B > Ele klapa
dziii odpowiedział(a) na 07_yeti temat w Audi A4/S4/RS4 B8
a graty jakies będziesz też sprzedawać kola itp ? -
Hej 60 n to trochę dużo czy po teście drogowym wulkanizator powiedział, ze opony są okay ? masz wydruki z maszyny - do pokazania ? Wibracje to temat bardzo znany, do sprawdzenia jeszcze pozostają rotory czy mają prosty odlew na rantach wewnętrznych. Tutaj nie chodzi o że felgi są proste, lecz ten temat powinieneś mieć już sprawdzony na teście drogowym. Tak samo może być problem w samych gniazdach w felgach lecz tutaj ponownie temat powinien być wyłapany podczas robienia testu drogowego. czy na postoju masz wibracje na karoserii? pod czas jazdy jeszcze możesz np. przy 70km/h bo pewnie przy tej prędkości masz to nasilone lub pewnie przy 130km/h wrzucić skrzynie w pożyję N ( tak wiem nie powinno się tak robić ) ale jeśli wibracje nadal będą to pochodzą z przenoszenia napędu. -Dodatkowo sprawdź czujnikiem zegarowym bicie na samych piastach oraz tarczach - przeguby i półośki - mocowanie dolnych bananów - krzyżak na wale - luzy na tylnym dyfrze - podpora wału - gniazda flanszy przedniej lewa i prawa ( prawa często łożysko wewnętrzne w mechanizmie różnicowym ) Odezwij się do mnie na PW pomogę ! Temat znam bo bo kiedyś walczyłem z tym w innym aucie też audi
-
Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
dziii odpowiedział(a) na zaporos temat w Audi A4 B8
to jak pozbyłeś się luzów na sankach ? po przez przykręcenie czy co ? -
2.0 CNHA 190KM 400Nm mam ten silnik już 14 miesięcy i jest naprawdę spoko. Spalanie mega jak na quattro bo trasa 5,3 L można śmiało wycisnąć a średnia miesięczna w moim użytkowaniu na mieście plus jakieś dojazdy to 8L. Łożyska zrobiłem w mechanizmie lewa i prawa strona ale to tak jak wspomniałeś standard w tych silnikach.
-
sprawdź jeszcze układ paliwowy, często winny jest regulator ciśnienia paliwa. Temat dość znany
-
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
dziii odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
i co rozwiązałeś problem drgań ? -
Okey czyli rozumiem, że jeśli chodzi o oleje w napędach nic więcej nie występuje.
-
@Dev dzięki bardzo za mega pomoc jeszcze w formie uzupełnienia czy jeszcze jakieś oleje muszę zmienić ? torsen ma wspólny z olej z koła zębatymi ? A jeśli chodzi o przedni mechanizm różnicowy i jego smarowanie ?
-
@Dev czy mogę prosić o pomoc z rozpisaniem wszystkich rodzajów olei w moim aucie WAUZZZ8K2FA106666 chce wymienić w wszystkich napędach skrzynia, tylny most, mechanizm centralny dyferencjału, torsen z góry wielkie dzięki
-
Hej, pomoże ktoś z rozpisaniem wszystkich rodzamienijów olei w moim aucie WAUZZZ8K2FA106666 chce wymienić w wszystkich napędach skrzynia, tylny most, mechanizm centralny dyferencjału, torsen z góry wielkie dzięki
-
Mam pytanko aktualizacja samego mmi niesie za sobą jakieś korzyści ?
-
Panowie, na etapie poszukiwania a4b8 po lifcie można jakoś określić w której wersji siedzi s-tronic ?