-
Postów
204 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Gdybyś nie znalazł nikogo bliżej to zapraszam do Lubina (masz jakieś 100km) ale jedziesz niemal cały czas S3 więc szybko Ci pójdzie Jedynie termin musielibyśmy sobie dogadać bo najbliższe weekendy mogę być trudno dostępny.
-
Dwa lata temu wymieniłem sam zawór EGR - wstawiłem Pierburga, który kosztował ok. 580zł. Właśnie wtedy zajrzałem do tej nieszczęsnej chłodniczki i widziałem, że jest zawalona nagarem i domyśliłem się, że to ona będzie winowajcą. Oczywiście po wymianie samego zaworu błąd powracał w ciepłe dni. W tym roku następowało to coraz częściej stąd decyzja o wymianie chłodniczki i czyszczeniu kolektorów ssących. Chłodnicę EGR kupiłem używaną za 50zł. Tak jak pisałem do wymiany profilaktycznie poszło jeszcze kilka innych rzeczy jak np. termostat przy chłodnicy EGR i filtr odmy. Wymieniłem wszystkie uszczelnienia i oringi żeby drugi raz tam nie zaglądać. Cała robota z czyszczeniem wszystkiego zajęła mi łącznie jakieś 8 godzin ale robiłem to bardzo powoli i dokładnie oglądałem każdy element.
-
Zgodnie z obietnicą odświeżam temat. W piątek złożyłem auto do kupy i testuję - wymieniłem chłodnicę spalin przy zaworze EGR. Przy okazji wleciała nowa odma oraz termostat przy owej chłodnicy EGR. Wyczyściłem kolektory ssące oraz wymieniłem wszystkie możliwe uszczelnienia i oringi, które były przy okazji na wierzchu. Stara chłodnica miała numer 059 131 515 R. Teraz wstawiłem 059 131 515 CC z A4 B8 z 2012 roku. W obydwie próbowałem dmuchać sprężonym powietrzem i ewidentnie w mojej starej chłodnicy przepływ powietrza był o wiele mniejszy a wręcz niemal nie istniał - co tłumaczy pojawienie się błędu na kompie. Od wymiany zrobiłem 400 kilometrów w różnych warunkach (trochę miasta, trochę trasy, trochę w upale ponad 30 stopni a trochę w chłodzie poniżej 15 stopni) - efekt: jak dotąd błąd nie wrócił więc mam nadzieję, że problem został rozwiązany.
-
Walczę dokładnie z tym samym problemem i błędem. Prawdopodobnie winna będzie chłodnica spalin przy zaworze EGR ale jeszcze nie mam pewności. Jak uda mi się coś ustalić i potwierdzić to dam Ci znać.
-
Byłem wczoraj w Osłej obejrzeć tą maskę - nawet nie dzwoniłem bo moim zdaniem szkoda zachodu za taką cenę. Obleciałem ją szybko miernikiem. Wyniki od 160 do 220 czyli druga warstwa lakieru na całości. Lakierowane raczej dosyć dawno bo miała kilka sporych odprysków na przodzie. Miejscami słabo wypolerowana powierzchnia po lakierowaniu. Oczywiście miała sporo rys i obdarte ranty od stawiania na ziemi.
-
@wrclaguna dziwna sprawa bo żadnego "szrotu" na Zwycięzców nie ma. Taki adres ktoś Ci podał? Jak mi się uda to do Osłej dzisiaj podjadę bo mam niemal pod drodze Jak możesz to podeślij mi numer telefonu na PW - jak dotrę na miejsce i będę oglądał maskę to zadzwonię zdać Ci relacje.
-
@wrclaguna Miałeś na myśli ŻARY 68-200? Jeżeli tak to bywam tu dwa razy w tygodniu (zazwyczaj we wtorki i środy). Co potrzeba?
-
Pięknie porobiona Esa - uwielbiam takie projekty
-
Piękna sztuka i widać, że w świetnym stanie. Osobiście wolałbym mimo wszystko automat ale Twoja konfiguracja z manualem bardzo rzadko spotykana. Te auta mają w sobie to coś. Gratulacje!
-
Ciężko się z Tobą nie zgodzić. Patrząc na to w jakim kierunku idzie dzisiejsza motoryzacja to chyba najlepszy czas na kupno starszego auta a charakterem, przy którym ważniejsze były emocje i jakość zamiast twardej kalkulacji księgowych i wszechogarniającego plastiku i tandety.
-
Cudowny ten Twój Rysiek
-
Piękna sztuka i setup już zacny
-
Ciekawe jak długo wytrzymasz
-
Winne może być samo turbo ale na początek warto sprawdzić odmę i spływ oleju.