-
Postów
183 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7O enczu
Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.2TFSI
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1788 wyświetleń profilu
-
Wg. mnie nadal jest średnio ale nie mnie ma się podobać. Mogłeś coś zrobić z tymi resztkami dolnych listew, ogarnąć całość na gładko, zabezpieczyć i psiknąć nawet tym dipem ;)
-
Jakoś tego nie widzę...
-
MTS twardy? Wybacz ale mam już drugiego mtsa, w lato musze utwardzać budę bo jest tak miękki jak jest skręcony, a w zime jak np. teraz jeżdżę na podniesionym i jest naprawdę wygodnie, dosłownie. Wiec nie wiem, czy miałeś używkę po regeneracji naładowany na full czy jak ale mts słynie z tego, że jest miękki. Zmiana samych springów to pomyłka - amortyzatory nie są przystosowane w pracy z taką sprężyną i jeśli pasuje Ci dobijanie na progach to polecam jak najbardziej Obniżanie tak jak napisałem wcześniej chcąć, czy nie musi iść w parze z jakimś usztywnieniem. Springi to jak leczenie kurzem syfa, ale co ja tam wiem ?♂️
-
Mocowania amorów to okolice 500-700zł. Taniej wiadomo, że można wyrwać ale wszystko zależy od szczęścia jak znajdziesz
-
A co z gwintem jest nie tak, że jest gorszy od kitu? Gwint nie oznacza od razu auta na glebie. Jeśli chodzi o sztywność to tego nie pominiesz, na kicie też będzie sztywniej a skręcony gwint na wysokość kitu zawsze daje Ci możliwość w razie czego zejścia niżej jeśli byś chciał. Niżej = sztywniej i choćbyś na uszach stanął to polecisz po komforcie, który jak dla mnie jest zerowy w 1BA, gdzie jazda jest udręką przy przyspieszaniu i zakrętach, kiedy czujesz się jak na statku. Winterfelgen są sztosem jako custom bo tlg, inaczej średniawa, sprzedawałbym i szukał jakiegoś innego koła bo 400zł nie kosztują ?♂️
-
Tutaj to sie prosi żeby nie wyjezdzac tym z garazu. A projekt to takie chyba nazwanie calego procesu trzymania auta jak w prozni w tym wypadku ?
-
Jest naprawdę świetna i foty na mega sztosie ????? Dobrze, że forum i allegro nie zna ceny, bo by się przewrócili. A w Gubinie by komisy musieli rozsprzedać z łzami w oczach
-
Masz kupe czasu ????????
-
Czasem wątpię w moją przepowiednie o 2020r.
-
[B5 AJM+] Thirteen static sedan by enczu | recaro bose bix jr26 || Foty 2k18
enczu odpowiedział(a) na enczu temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Dobry deń! Dawno nic nie było, więc trzeba odgrzać kotleta. Tym razem przyszło nam zrobić lekki remont.. Kiedyś już wspominałem że ubywa płyn chłodniczy, przeglądałem ja i przeglądali inni - brak wycieków ?♂️ Zrobiony test upg - wszystko ok. Długo odwlekałem myśli, że może to jednak nie głowica ale prawdopodobnie to ona była sprawcą ubywającego płynu. Po rozmowach stwierdziłem, że nie ma sensu robić testów i tracić kasę i od razu wpadła inna głowica. Co zrobione, co nowego: - ogarnięta głowica - uszczelniacze pompek - uszczelki upg, kolektora ssącego i wydechowego - śruby głowicy - popychacze - dźwigienki - rozrząd z pompą wody - uszczelniacz wałka rozrządu - napinacz paska wieloklinowego z rolką - wszystkie filtry - płyny - olej Motul Specific 5W40 Całość przy przebiegu 279000 Może o czymś zapomniałem ? I jakieś tam liściaste strzały robione na szybko -
Na spokojnie do 2k30 jeszcze wuchta czasu
-
INA będzie spoko
-
Skoro mówisz, że już Ci się nie chce to faktycznie nie ma sensu i sprzedawaj Myślę, że po zmianie licznika byłbyś mega zadowolony, nie wspominając o światłach. No a wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach. Ja przesiadając się z mojej czarnej do daily w biedzie, to czułem się jak w maluchu patrząc na taki biedny licznik ?
-
- licznik z full fisem itd, może coś więcej zagrzebać - gałka - spasować radio zeby nie było szpar - kupić duże lustro i walczyć z kolorem żeby była symetria - bixenon/biled - powalczyć coś z kołem, oponami jak mówiłeś Więcej nie pamiętam po tylu dniach
-
Z Twojego opisu profilu? Ostatnio było 2.7bit w przedlifcie za 12k chyba jak dobrze pamiętam na sprzedaż. Nie będę się kłócił czy jest warta, czy nie bo chyba czas zweryfikował, bo z tego co pamiętam to już pare miesięcy temu próbowałeś sprzedać. Ja zamiast grzebać w tym, zaczałbym rzeźbić polifta, chyba że zdecydowałeś się na dożywocie auta no to good luck