-
Postów
472 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
39O tass
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
mazowieckie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
4823 wyświetleń profilu
-
Termostat i zawór zwrotny do Audi A4 B8 2.0 TDI CGLC 177 KM
tass odpowiedział(a) na MICHAL1218 temat w Audi A4 B8
3W0122351, termost "DSG" (różnie go nazywają) 1K0121113A, wymieniałem u znajomego w ubiegłym roku, ale na ori. termostaty i zawór zwrotny i u niego pomogło, ten zawór zwrotny to nie wiem czy warto wymieniać, można go wyjąć/wypchnąć jakimś prętem i sprawdzić łatwo czy działa, teoretycznie tam nie ma co się zepsuć, o ile np. nie pęknie. -
Symbol na zawiasach klapy bagażnika w A4 B6
tass odpowiedział(a) na Maciek0392 temat w Audi A4 B6/B7
Tam są przewody w harmonijce gumowej, nie ma pokrętła tylko widać krawędź harmonijki. Prawdopodobnie jest to ostrzeżenie, aby uważać w niskich pomieszczeniach aby nie wybić szyby/nie uszkodzić klapy, tylko miejsce takie mało widoczne. -
Przeróbka listwy wtryskowej + filtra paliwa 1.8T [PORADNIK]
tass odpowiedział(a) na Andrzejgruz temat w 1.8T
Przewód do paliwa powinien być z FPM (ceny np. Cohline okolo 80zł/m), a nie z NBR jak 99% tych uniwersalnych przewodów do paliwa. Ori przewody do paliwa jak i oringi są zazwyczaj z FPM. -
Skraplacz Nissens + sprężarka 5Q0 816 803, 2 rok w bfb śmiga jak złoto.
-
Nie wiem, dla mnie dziwne, nie spotkałem się w audi z taką sytuacja, że brakowało otworu montażowego, jak samochód nie miał przygód blacharskich. Wbrew pozorom czasem nie jest tak łatwo trafić w taką nakrętkę zamontowaną w nadkolu, mechanikowi niechało się z tym walczyć dochodzić co jest nie tak, to co miał innego powiedzieć. Ten kawałek plastiku przez który przechodzi torx to tylko nakładka progu i jeśli są w nim otwory to po to aby to przykręcić, w tym wypadku do metalowego nadkola. Możesz zastosować, tylko po co, wytrzymało tyle lat to wytrzyma jeszcze kilka i już to zastosuj coś takiego, aby było łatwe w demontażu, i nie za długie aby nie uszkadzało lakieru na nadkolu bo będzie się ruda panoszyła.
-
Najprawdopodobniej ta wciskana nakrętka jest zasmarowana izolacja, nie było wkręta, nawpadało błota i bardzo ciężko to namierzyć, na 99% musi to być chyba że jakaś wada produkcyjna i brak otworu.
-
-
N90821401 w nadkolu jak odkręcisz całkowicie końcówkę progu (plastik) taka nakretka jest wciskana w kwadratowy otwór w nadkolu jest ona stosowana w bardzo wielu miejscach, podczas zbyt mocnego dokręcania, lub gdy wkręt zardzewieje obraca się w otworze, albo rozrywa. edit. da się to wcisnąć bez zdejmowania tej nakładki, ale jest dość ciasno
-
Możliwe, że ktoś przykleił lampę do ślizgu, więc odkręcić ślizg i może z nim wyjdzie.
-
Po zdjęciu maglownicy mogłeś uszkodzić taśmę kierownicy. Jak zmieniałeś maglownicę mogłeś wkręcić końcówki drążków o taką samą ilość obrotów, jak ustawiał zbieżność ustawiał z obu stron czy z jednej bo i tacy magicy się zdarzają, wtedy niby zbieżność sumaryczna będzie, ale koła i tak każde w swoja stronę.
-
Kręciłeś kierownicą przy wymianie maglownicy i zbieżność zrobiona?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
tass odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Prosiłbym o rozkodowanie VIN: WAUZZZ8KXEA067260 Dziękuję -
Nie pamiętam, było to z naprawy gwarancyjnej i nie maiłem z tego pełnego rozliczenia, ale z tego co rozmawiałem w serwisie, który to robił ubezpieczyciel zapłacił za nią "grosze" tzn 400- 450 pln. Ori szyba w klapie jest wklejana, uszczelka która tam jest nie zatrzymuje wody i była ciężko dostępna, jak jest obecnie nie wiem. Szyby też mam ubezpieczone i z tego co wiem wybiłem jedną z najtańszych szyb w samochodzie, przednią mam podgrzewana, boczne podwójne z tymi jest problem i ceny zaporowe.
-
Mi wymieniali ze 3 lata temu z ubezpieczenia, dwa razy zamiennik i dwa razy reklamacja bo niedopasowana, za trzecim razem ori (produkcji Carlex) do niej nie mam zastrzeżeń.
-
Co jest potrzebne do przekładki z 1DIN na RNS-E?
tass odpowiedział(a) na adam1974 temat w Audi A4 B6/B7
Możesz popatrzeć czy po wyjęciu rolki od grzania nie założysz panelu z b7(o ile nie zależy Ci na grzaniu foteli). Po zmianie potrzebne jest kodowanie. Jak kupisz panel z b7 z grzaniem tzn jego front przełożysz do swojego z b6 i będzie bez kodowania itd.