-
Postów
480 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
41O tass

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
mazowieckie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
5111 wyświetleń profilu
-
Jeśli turbina i wtryski są takie same to tak.
-
Z moich informacji krzywa zbieżności wpływa na ściąganie auta, czy jedziesz na wprost, czy jak hamujesz, przyśpieszasz, jak zachowuje się auto pod różnym obciążeniem. Ustawia się ją gdy samochód stoi na kołach i znajduje się na podnośniku. Ekspertem nie jestem, doktoryzować się nie będę. Co do reszty, że w b6,b7 ustawia się tylko zbieżność na przodzie, nic więcej, to słyszałem nie od jednego, bo to wielowahacz, a z tyłu to nie ma co regulować... Zgadzam się niektórzy zatrzymali się chyba w epoce węgla...
-
Jaka szerokość opony? Poza ściąganiem inne objawy? Ogólnie samochody takie jak a4 b7 powinno się ustawiać na tzw. krzywą zbieżności (zwieszenie wielowahaczowe).
-
Wczoraj montowałem nowy napinacz Febi bez fazatora, jako że miałem porozrywane sitko w ori, postanowiłem wywalić to ustrojstwo instant z nowego i moim oczom pod sitkiem ukazały się opiłki poprodukcyjne. Szkoda że trochę mi się śpieszyło i nie zrobiłem zdjęcia.
-
Mam te Vredestein 235/45 17 są sporo cichsze od Hankook, które miałem poprzednio. Pojeździłem na nich ze 2 miesiące, za mało aby powiedzieć cokolwiek o zużyciu bieżnika, w szybkich zakrętach lepiej się zachowuje jak Hankook.
-
Black heban - czyli LZ9W! *FMIC*SOFT*BBS*EXHAUST*SLINE
tass odpowiedział(a) na Koziar993 temat w Audi A4/S4 B6
U mnie pociło się właśnie z gwintu gniazd wtryskiwaczy, wkręcałem na klej do gwintów (marki nie pamiętam). Po roku poprawka i posmarowałem delikatnie victor reinz, od dwóch lat suchutko, czyściutko. -
Ominięcie kompresora klimatyzacji w Audi A4 B6 1.8T
tass odpowiedział(a) na Sh1rox temat w Audi A4 B6/B7
Zdemontować sprzęgiełko 15 min roboty, potrzebny kanał lub podnośnik, klucz bodajże 10 i np. śrubokręt płaski. Pasek założyć też trzeba się pogimnastykować. Za te 30 pln lepiej conieco wypić ze szwagrem😁 -
Ominięcie kompresora klimatyzacji w Audi A4 B6 1.8T
tass odpowiedział(a) na Sh1rox temat w Audi A4 B6/B7
Można zdemontować sprzęgiełko na sprężarce klimy, założyć(zostawić) pasek z ori długością będzie się obracało tylko koło pasowe na sprężarce. Bez zbędnych kosztów. -
Patenty na zdjęcie górnego węża nagrzewnicy pod maską w Audi A4 B7 2.0
tass odpowiedział(a) na czorny27 temat w Audi A4 B6/B7
Wsadź np. śrubokręt płaski (najlepiej nie z nie za ostrymi krawędziami) pomiędzy wąż, a króciec i ruszaj nim na boki starając się objechać tak dookoła króćca. -
Termostat i zawór zwrotny do Audi A4 B8 2.0 TDI CGLC 177 KM
tass odpowiedział(a) na MICHAL1218 temat w Audi A4 B8
3W0122351, termost "DSG" (różnie go nazywają) 1K0121113A, wymieniałem u znajomego w ubiegłym roku, ale na ori. termostaty i zawór zwrotny i u niego pomogło, ten zawór zwrotny to nie wiem czy warto wymieniać, można go wyjąć/wypchnąć jakimś prętem i sprawdzić łatwo czy działa, teoretycznie tam nie ma co się zepsuć, o ile np. nie pęknie. -
Symbol na zawiasach klapy bagażnika w A4 B6
tass odpowiedział(a) na Maciek0392 temat w Audi A4 B6/B7
Tam są przewody w harmonijce gumowej, nie ma pokrętła tylko widać krawędź harmonijki. Prawdopodobnie jest to ostrzeżenie, aby uważać w niskich pomieszczeniach aby nie wybić szyby/nie uszkodzić klapy, tylko miejsce takie mało widoczne. -
Przeróbka listwy wtryskowej + filtra paliwa w Audi A4 B6 1.8T
tass odpowiedział(a) na Andrzejgruz temat w 1.8T
Przewód do paliwa powinien być z FPM (ceny np. Cohline okolo 80zł/m), a nie z NBR jak 99% tych uniwersalnych przewodów do paliwa. Ori przewody do paliwa jak i oringi są zazwyczaj z FPM. -
Skraplacz Nissens + sprężarka 5Q0 816 803, 2 rok w bfb śmiga jak złoto.
-
Nie wiem, dla mnie dziwne, nie spotkałem się w audi z taką sytuacja, że brakowało otworu montażowego, jak samochód nie miał przygód blacharskich. Wbrew pozorom czasem nie jest tak łatwo trafić w taką nakrętkę zamontowaną w nadkolu, mechanikowi niechało się z tym walczyć dochodzić co jest nie tak, to co miał innego powiedzieć. Ten kawałek plastiku przez który przechodzi torx to tylko nakładka progu i jeśli są w nim otwory to po to aby to przykręcić, w tym wypadku do metalowego nadkola. Możesz zastosować, tylko po co, wytrzymało tyle lat to wytrzyma jeszcze kilka i już to zastosuj coś takiego, aby było łatwe w demontażu, i nie za długie aby nie uszkadzało lakieru na nadkolu bo będzie się ruda panoszyła.
-
Najprawdopodobniej ta wciskana nakrętka jest zasmarowana izolacja, nie było wkręta, nawpadało błota i bardzo ciężko to namierzyć, na 99% musi to być chyba że jakaś wada produkcyjna i brak otworu.