Skocz do zawartości

Dev

Pasjonat.
  • Postów

    34450
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1451

O Dev

Informacje

  • Imię
    Luftmysza
  • Miasto
    Paździęczewo

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CCBA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

70154 wyświetleń profilu
  1. No to nie musisz zmieniać piast, sprawdź tylko czy przeguby zewnętrzne pasują do nich.
  2. a jaka była tam wysokosc tarczy ?
  3. a skad mam wiedziec
  4. G 052 529 A2 - 7l G 055 532 A2 - 4.5l 0B5 325 330 A 0B5 325 429 E 0B5 321 371 F wymiana statyczna
  5. a niby jak 320 ma wejsc na 345 ? jak dasz z W8 to nie musisz zmieniasz prostego dolnego wahacza poza tym piasty sa grube i nie krzywia sie jak te z B6/7
  6. Bierz zwrotnice z W8 piasta std z B5 973 i 974 to 320mm
  7. Dev

    B8 TrOOOOp

    To nie szpilki tylko śruby Będę pasować
  8. Jak pedal wpadnie po całkowitym odkręceniu odpowietrznika znakiem tego musisz dać nowy
  9. Wykręc całkiem ten odpowietrznik
  10. kup zaciski Ate 356 z C7 i osłony do tego plus jakies dobre klocki i tarcze za cene zacisków Akebono bedziesz miec cały zestaw który bedzie tak samo hamował
  11. w B7 nie ma zadnych cudów podobnie jak w B5, B6 i B8 zmiany były dopiero w B9 olej skrzynia - G 055 532 A2 - 3.5litra olej dyfer - G 052 145 S2 - 1.5 litra
  12. wiec czytaj co Ci pisze i nie kombinuj i nikt tutaj sie nie smieje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...