Skocz do zawartości

Dev

Pasjonat
  • Postów

    34170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1444

O Dev

Informacje

  • Imię
    Luftmysza
  • Miasto
    Paździęczewo

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CCBA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

64370 wyświetleń profilu
  1. Dev

    Zakup S4 B6

    Nie ma co porównywać
  2. Nie ma za co
  3. I ZUSu, pod warunkiem że przyjdzie kumaty inspektor
  4. bez
  5. jak nie ma tej premii ?
  6. 06D 903 137 E
  7. Najpierw sprawdz bicie na piastach
  8. Podejrzewam że zrobił takiego samego babola jak ja, kupił i okazało się że nie pasuje a teraz chce to komuś wcisnąć. Masz jakiegoś linka do ogłoszenia ? Z trollujemy typa
  9. Masz bez jarzm ? Potrzebuje 2 kpl
  10. W ....uja wali bo nie ma pojęcia, ja kilka lat temu wstecz też tak myślałem, kupiłem zestaw tył 356 z D4 razem ze zwrotnicami. Cały happy montuje zestaw, zalozylem do swojej Q5ki osłony, tarcze, zaciski zostawilem stare, zakładam jarzmo i zonk. Jarzma za krótkie..... Zdjałem wszystko wqurwiony bo niepotrzebnie wydałem 1500zł, ale szczęśliwie 3 miesiące pozniej przyjechała S6 C7 na hamulce to sobie sprawdziłem o co kaman i już poszło gładko. Podobna sytuacja jest z ceramiką 370 z D4 gdy montujecsie do A4/5 itd itp. jarzmo te, trzeba zmieniać, zaciski zostają stare albo pozostaje przeróbka, ale to już historia.
  11. Tarcze, klocki i osłony tak Zaciski nie bo z innej strony wchodzi przewód zasilający (można przerobić, robiłem to już nascie razy gdy przekładałem ceramikę z A8 D4 do A4 A5 A6 A7 Q5 SQ5) Żeby zrobić 356 na tyle potrzebujesz jarzma z S6/7 i zaciski z S4 S5 itd itp
  12. Napisałem dlaczego
  13. albo podcisnienia albo N75 albo .... albo ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...