Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] SWAP Z 1.8 na 2.4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowni koledzy. Zastanawiam sie czy swap z silnika 1.8 na 2.4 jest mozliwy? Pewnie pod wzgledem mechanicznym na pewno ale czy elektryka tez by podpasowala? Auto z silnikiem 1.8 jest z roku 95 i jest problem taki ze do roku 97 nie bylo komunikacji po szynie can natomiast od 98 roku gdzie zostal wprowadzony lift zostala wprowadzona szyna CAN i tutaj moje pytanie. Od ktorego roku byly montowane silniki 2.4 w audi A4 bez lini CAN?O ile w ogole byly. Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Opublikowano

przeżucić raczej to nie jakiś straszny problem ,ale po co taki dziwny silnik pchać , że tak powiem mało popularny w audi. :confused4:

lepszym rozwiazaniem moim zdaniem było by 1.8t , no chyba , że jestes big fanem v6. :hi:

Opublikowano

albo 1.8T, albo 2.8 :gwizdanie:

aaa i był bym zapomniał, a najlepiej 2.7BiT :wink4:

2.4 nie jedzie, ale fakt, w tym silniku nie ma się co zepsuć :)

Opublikowano

2.4 v6 to wieczny silnik, a jakbym miał już go włożyć to wolał bym 2.8 bo to siła w hooj :)

Opublikowano

Dziekuje za odpowiedzi. Wlasnie biore pod uwage ze silnik 2.4 jest bardzo wytrzymaly to po pierwsze po drugie ten dźwiek V6 :decayed: wiem ze w tym nie ma logiki poniewaz. 1.8T jest raz ze mniej wazy prawie posiada ta sama moc ale ten dziwiek V6 do mnie przemawia :naughty:. Ale dalej nie ma odp na moje pytanie. Od ktorego roku byly wkladane te silniki do audi a4 no i co z ta transmisja danych K lub CAN. Pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 12:46_________________________________________________No i chyba tutaj aktywnosc kolegow sie konczy :gwizdanie:

Opublikowano

Co ty z tą transmisją CAN, w B5 ta linia była zparalizowana, a silnik 2,4 montowany był juz w przedliftach wiec mozesz sobie wywnioskowac cos na temat CAN

:gwizdanie:

Opublikowano

w b5 mozesz wkładać/wyciagać wszystko co tam było :good:

Opublikowano

Czyli nie ma przeciwskazań do dalszego działania :) I o to mi chodzilo konkretnie i na temat :)

dasz rade :good:

Opublikowano

sprzedaj auto i kup sobie z 2.4

Opublikowano

sprzedaj auto i kup sobie z 2.4

Moze i bym tak zrobil ale nie chce. Wiem co mam bardzo duzo w moja audiczke wlozylem i jest sliczna i buda nie byla nawet dotknieta z zadnej strony!! Dlatego tez nie chce sprzedawac tylko modyfikowac obecna bo jak widze jak jest skladane auto z 2 to az mnie serce sciska.

Co ty z tą transmisją CAN, w B5 ta linia była zparalizowana, a silnik 2,4 montowany był juz w przedliftach wiec mozesz sobie wywnioskowac cos na temat CAN

:gwizdanie:

co kolega ma dokladnie namysli "zparalizowana"? mozesz rozwinąć myśl ...[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 16:24_________________________________________________

w b5 mozesz wkładać/wyciagać wszystko co tam było :good:

dokladnie to silnik zamontowac z audi A4 sprzed liftu?? tzn 95 -97 rok tak? tylko jest bardzo ciezko cos takiego znalesc w takim roczniku predzej 99 i 2000 znajde ale z 95-97 jest leciutki problem
Opublikowano

od 97 wsadzali 2.4 do Audi, ale tak jak mówisz łatwiej Ci będzie znaleźć w późniejszych rocznikach, tylko nie wiem czy wiesz ale masa silnika jest dużo większa niż 1.8 i oprócz osprzętu i silnika jeszcze parę innych rzeczy też będziesz musiał zmienić (pomijając elementy mocowania, to na pewno poduszki pod silnik, a nie wiem jak w tym przypadku ze sprężynami i amorkami będzie). Jak poprzednicy mówią 1.8t o wiele lepiej wsadzić, bo z 2.4 to tanim kosztem nic już więcej nie wymodzisz.

Co do linii CAN to chyba w B5 tego nie było bo ja zwykłym chińskim VAG-iem na OBD2 wszystko bez problemu sobie sprawdzam

Opublikowano

od 97 wsadzali 2.4 do Audi, ale tak jak mówisz łatwiej Ci będzie znaleźć w późniejszych rocznikach, tylko nie wiem czy wiesz ale masa silnika jest dużo większa niż 1.8 i oprócz osprzętu i silnika jeszcze parę innych rzeczy też będziesz musiał zmienić (pomijając elementy mocowania, to na pewno poduszki pod silnik, a nie wiem jak w tym przypadku ze sprężynami i amorkami będzie). Jak poprzednicy mówią 1.8t o wiele lepiej wsadzić, bo z 2.4 to tanim kosztem nic już więcej nie wymodzisz.

Co do linii CAN to chyba w B5 tego nie było bo ja zwykłym chińskim VAG-iem na OBD2 wszystko bez problemu sobie sprawdzam

To wszystko biore pod uwage przyjacielu. Zawieszenie mam gwintowane wiec chyba to jeden problem z glowy. Mysle ze wziecie calego angola bedzie rozsadniejsze niz kupowac czesc po czesci.
Opublikowano

A nie ma to czasem wyboru przy kupnie gwintu pod jakie silniki, w końcu Vka od 1,8 będzie sporo cieższa :gwizdanie:

Opublikowano

Ale dlaczego uparłeś się akurat na 2,4? możesz bez tak samo włożyć 2,8 ACK np, były montowane tak samo w przed liftach jak 2,4 zarówno a4 jak i a6 :naughty: no chyba że masz na oku jakąś okazje 2,4

Opublikowano

Jak wkładać coś to 2.8 194KM albo 2.7BiT...lub wklepać 1.8T i rzeźbić moce...sam troche sie zastanawiam czy nie zrobic ze swojej OOOO zabawki bo mam drugie oszczedne auto. Ale rozważam zmiane tylko na 1.8T lub 2.7BiT

Opublikowano

Jak wkładać coś to 2.8 194KM albo 2.7BiT...lub wklepać 1.8T i rzeźbić moce...sam troche sie zastanawiam czy nie zrobic ze swojej OOOO zabawki bo mam drugie oszczedne auto. Ale rozważam zmiane tylko na 1.8T lub 2.7BiT

bierz ode mnie 1.8T :decayed:

Opublikowano

MOSKAL a ile cenisz zestaw z pod maski bez skrzyni bo masz qauattro a ja bym to pchał w inne auto także zbędne mi twoje napędy.

Opublikowano

MOSKAL a ile cenisz zestaw z pod maski bez skrzyni bo masz qauattro a ja bym to pchał w inne auto także zbędne mi twoje napędy.

parówa nie była w Quattro :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...