Martino22 Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Witam szanowni koledzy. Zastanawiam sie czy swap z silnika 1.8 na 2.4 jest mozliwy? Pewnie pod wzgledem mechanicznym na pewno ale czy elektryka tez by podpasowala? Auto z silnikiem 1.8 jest z roku 95 i jest problem taki ze do roku 97 nie bylo komunikacji po szynie can natomiast od 98 roku gdzie zostal wprowadzony lift zostala wprowadzona szyna CAN i tutaj moje pytanie. Od ktorego roku byly montowane silniki 2.4 w audi A4 bez lini CAN?O ile w ogole byly. Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
johnybravo Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 przeżucić raczej to nie jakiś straszny problem ,ale po co taki dziwny silnik pchać , że tak powiem mało popularny w audi. lepszym rozwiazaniem moim zdaniem było by 1.8t , no chyba , że jestes big fanem v6.
Pucek Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 albo 1.8T, albo 2.8 :gwizdanie: aaa i był bym zapomniał, a najlepiej 2.7BiT 2.4 nie jedzie, ale fakt, w tym silniku nie ma się co zepsuć
Gość DiM Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 2.4 v6 to wieczny silnik, a jakbym miał już go włożyć to wolał bym 2.8 bo to siła w hooj
Martino22 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Opublikowano 9 Września 2010 Dziekuje za odpowiedzi. Wlasnie biore pod uwage ze silnik 2.4 jest bardzo wytrzymaly to po pierwsze po drugie ten dźwiek V6 wiem ze w tym nie ma logiki poniewaz. 1.8T jest raz ze mniej wazy prawie posiada ta sama moc ale ten dziwiek V6 do mnie przemawia . Ale dalej nie ma odp na moje pytanie. Od ktorego roku byly wkladane te silniki do audi a4 no i co z ta transmisja danych K lub CAN. Pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 12:46_________________________________________________No i chyba tutaj aktywnosc kolegow sie konczy :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Co ty z tą transmisją CAN, w B5 ta linia była zparalizowana, a silnik 2,4 montowany był juz w przedliftach wiec mozesz sobie wywnioskowac cos na temat CAN :gwizdanie:
moskal Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 w b5 mozesz wkładać/wyciagać wszystko co tam było
Martino22 Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 Czyli nie ma przeciwskazań do dalszego działania I o to mi chodzilo konkretnie i na temat
Kowi87 Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Czyli nie ma przeciwskazań do dalszego działania I o to mi chodzilo konkretnie i na temat dasz rade
Martino22 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 sprzedaj auto i kup sobie z 2.4 Moze i bym tak zrobil ale nie chce. Wiem co mam bardzo duzo w moja audiczke wlozylem i jest sliczna i buda nie byla nawet dotknieta z zadnej strony!! Dlatego tez nie chce sprzedawac tylko modyfikowac obecna bo jak widze jak jest skladane auto z 2 to az mnie serce sciska. Co ty z tą transmisją CAN, w B5 ta linia była zparalizowana, a silnik 2,4 montowany był juz w przedliftach wiec mozesz sobie wywnioskowac cos na temat CAN :gwizdanie: co kolega ma dokladnie namysli "zparalizowana"? mozesz rozwinąć myśl ...[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 16:24_________________________________________________ w b5 mozesz wkładać/wyciagać wszystko co tam było dokladnie to silnik zamontowac z audi A4 sprzed liftu?? tzn 95 -97 rok tak? tylko jest bardzo ciezko cos takiego znalesc w takim roczniku predzej 99 i 2000 znajde ale z 95-97 jest leciutki problem
michal_g84 Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 od 97 wsadzali 2.4 do Audi, ale tak jak mówisz łatwiej Ci będzie znaleźć w późniejszych rocznikach, tylko nie wiem czy wiesz ale masa silnika jest dużo większa niż 1.8 i oprócz osprzętu i silnika jeszcze parę innych rzeczy też będziesz musiał zmienić (pomijając elementy mocowania, to na pewno poduszki pod silnik, a nie wiem jak w tym przypadku ze sprężynami i amorkami będzie). Jak poprzednicy mówią 1.8t o wiele lepiej wsadzić, bo z 2.4 to tanim kosztem nic już więcej nie wymodzisz. Co do linii CAN to chyba w B5 tego nie było bo ja zwykłym chińskim VAG-iem na OBD2 wszystko bez problemu sobie sprawdzam
Martino22 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 od 97 wsadzali 2.4 do Audi, ale tak jak mówisz łatwiej Ci będzie znaleźć w późniejszych rocznikach, tylko nie wiem czy wiesz ale masa silnika jest dużo większa niż 1.8 i oprócz osprzętu i silnika jeszcze parę innych rzeczy też będziesz musiał zmienić (pomijając elementy mocowania, to na pewno poduszki pod silnik, a nie wiem jak w tym przypadku ze sprężynami i amorkami będzie). Jak poprzednicy mówią 1.8t o wiele lepiej wsadzić, bo z 2.4 to tanim kosztem nic już więcej nie wymodzisz. Co do linii CAN to chyba w B5 tego nie było bo ja zwykłym chińskim VAG-iem na OBD2 wszystko bez problemu sobie sprawdzam To wszystko biore pod uwage przyjacielu. Zawieszenie mam gwintowane wiec chyba to jeden problem z glowy. Mysle ze wziecie calego angola bedzie rozsadniejsze niz kupowac czesc po czesci.
Kowi87 Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 A nie ma to czasem wyboru przy kupnie gwintu pod jakie silniki, w końcu Vka od 1,8 będzie sporo cieższa :gwizdanie:
Martino22 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 Tego akurat nie wziolem pod uwage chyba caleg angola kupie:)
janSerce Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Ale dlaczego uparłeś się akurat na 2,4? możesz bez tak samo włożyć 2,8 ACK np, były montowane tak samo w przed liftach jak 2,4 zarówno a4 jak i a6 no chyba że masz na oku jakąś okazje 2,4
312MC Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Jak wkładać coś to 2.8 194KM albo 2.7BiT...lub wklepać 1.8T i rzeźbić moce...sam troche sie zastanawiam czy nie zrobic ze swojej OOOO zabawki bo mam drugie oszczedne auto. Ale rozważam zmiane tylko na 1.8T lub 2.7BiT
moskal Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Jak wkładać coś to 2.8 194KM albo 2.7BiT...lub wklepać 1.8T i rzeźbić moce...sam troche sie zastanawiam czy nie zrobic ze swojej OOOO zabawki bo mam drugie oszczedne auto. Ale rozważam zmiane tylko na 1.8T lub 2.7BiT bierz ode mnie 1.8T
312MC Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 MOSKAL a ile cenisz zestaw z pod maski bez skrzyni bo masz qauattro a ja bym to pchał w inne auto także zbędne mi twoje napędy.
Kowi87 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 MOSKAL a ile cenisz zestaw z pod maski bez skrzyni bo masz qauattro a ja bym to pchał w inne auto także zbędne mi twoje napędy. parówa nie była w Quattro :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się