Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wzmocnione sprzęgło do dwumasa, używa ktoś??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Używa ktoś takiego sprzęgła przy kole dwumasowym :mysli: chciałbym sie dowiedzieć jakie są róznice w jeżdzie na takim sprzęgle względem seryjnego. Mam luzem stare sprzęgło, które wysłalłbym do radzika na najtańszą opcje przeróbki. Przy takim wzmocnieniu sprzęgła robi sie cos z kołem dwumasowym, czy ono zostaje seryjne :mysli:

Interesuja mnie odczucia z jazdy na takim sprzęgle

Opublikowano

Ja używam. Różnica jest taka że wytrzymuje większy moment obrotowy i nie da się go upalić łatwo. W sprzęgle jest wymieniany docisk na mocniejszy i okładziny tarczy na organiczne ze zbrojeniem (koszt 1000zł). Radzikowski zwykle chce żeby mu wysłać komplet razem z dwumasem, wtedy dwumasa stacza i spasowuje wszystko. Jazda na tym sprzęgle wygląda prawie identycznie jak na seryjnym, pedał sprzęgła chodzi minimalnie ciężej. Jeśli seryjne Ci się nie ślizga to nie widzę sensu wymiany.

Opublikowano

Ja używam. Różnica jest taka że wytrzymuje większy moment obrotowy i nie da się go upalić łatwo. W sprzęgle jest wymieniany docisk na mocniejszy i okładziny tarczy na organiczne ze zbrojeniem (koszt 1000zł). Radzikowski zwykle chce żeby mu wysłać komplet razem z dwumasem, wtedy dwumasa stacza i spasowuje wszystko. Jazda na tym sprzęgle wygląda prawie identycznie jak na seryjnym, pedał sprzęgła chodzi minimalnie ciężej. Jeśli seryjne Ci się nie ślizga to nie widzę sensu wymiany.

Dokładnie tak jak kolega napisał...

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi :good:

Póki co seryjne jest po przebiegu 20tys narazie sie nie ślizga(moment 350nm, w serii 235), ale teraz nieco moc wzrośnie, miałem w planie wysłać stare sprzegło z dwumasem, tylko teraz to nie wiem czy takie sprzęgło bedzie nadawało sie do wzmocnienia. Na tamtym ślizgało sie przez całą skale obrotów na 3-4 biegu z pedałem w podłodze. Jak mysłicie nadaje sie takie sprzęgło do wzmocnienia jeszcze czy to juz totalny szrot :mysli:

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi :good:

Póki co seryjne jest po przebiegu 20tys narazie sie nie ślizga(moment 350nm, w serii 235), ale teraz nieco moc wzrośnie, miałem w planie wysłać stare sprzegło z dwumasem, tylko teraz to nie wiem czy takie sprzęgło bedzie nadawało sie do wzmocnienia. Na tamtym ślizgało sie przez całą skale obrotów na 3-4 biegu z pedałem w podłodze. Jak mysłicie nadaje sie takie sprzęgło do wzmocnienia jeszcze czy to juz totalny szrot :mysli:

A czemu nie ? Wzmocni docisk, wymieni tarcze, przeszlifuje dwumas i będzie banglać...

Opublikowano

Pytam sie bo ktoś gdzies pisał że lepiej oddać działąjace sprzęgło na wzmocnienie, a to moje do takich nie należy, ale skoro piszesz że tam wszystko i tak idzie nowe to by było dobrze, auta bym nie unieruchomił na czas przeróbki :)

Opublikowano

Pytam sie bo ktoś gdzies pisał że lepiej oddać działąjace sprzęgło na wzmocnienie, a to moje do takich nie należy, ale skoro piszesz że tam wszystko i tak idzie nowe to by było dobrze, auta bym nie unieruchomił na czas przeróbki :)

Jak wyślesz to będziesz wiedział na 100% czy się nadaje...

Opublikowano

Pytam sie bo ktoś gdzies pisał że lepiej oddać działąjace sprzęgło na wzmocnienie, a to moje do takich nie należy, ale skoro piszesz że tam wszystko i tak idzie nowe to by było dobrze, auta bym nie unieruchomił na czas przeróbki :)

Jak wyślesz to będziesz wiedział na 100% czy się nadaje...

ok :good:

Opublikowano

Pytam sie bo ktoś gdzies pisał że lepiej oddać działąjace sprzęgło na wzmocnienie, a to moje do takich nie należy, ale skoro piszesz że tam wszystko i tak idzie nowe to by było dobrze, auta bym nie unieruchomił na czas przeróbki :)

a dlaczego ma się nie nadawać?

przecież wzmacnianie sprzęgła polega na wymianie tarczy na organiczną, więc czy dajesz nowe sprzęgło, czy stare to jeden kit bo i tak tarcza leci out

a do docisku dokłada się drugą sprężynę

odnośnie dwumasa, niestety trzeba go wysłać do niego razem z sprzęgłem, co mi bardzo nie pasowało bo auto miało by stać przez 2 tygodnie, więc założyłem nowe ori sprzęgło i ŻAŁUJE :wallbash:

Opublikowano

Pytam sie bo ktoś gdzies pisał że lepiej oddać działąjace sprzęgło na wzmocnienie, a to moje do takich nie należy, ale skoro piszesz że tam wszystko i tak idzie nowe to by było dobrze, auta bym nie unieruchomił na czas przeróbki :)

a dlaczego ma się nie nadawać?

przecież wzmacnianie sprzęgła polega na wymianie tarczy na organiczną, więc czy dajesz nowe sprzęgło, czy stare to jeden kit bo i tak tarcza leci out

a do docisku dokłada się drugą sprężynę

odnośnie dwumasa, niestety trzeba go wysłać do niego razem z sprzęgłem, co mi bardzo nie pasowało bo auto miało by stać przez 2 tygodnie, więc założyłem nowe ori sprzęgło i ŻAŁUJE :wallbash:

no ja rok temu zmieniłem na ori sprzęgło, i został mi stary komplet, jeśłi po korekcie nowej zacznie sie sypac a pewnie zacznie) to wysyłam to stare sprzeło, zeby własnie nie unieruchomic auta na te 2tyg

tylko chciałem sie dowiedzieć czy są znaczne róznice pomiedzy seryjnym a wzmocnionym dwumasem, nad jednomasem nie mysłe bo jego tez bym musiał wzmocnić :gwizdanie: a to by pewnei drozej wyszło niz wzmacniać starocia który i tak lezy w garazu

Opublikowano

Kowi, ale musisz mu wysłać też dwumas, chyba że kupujesz nowy :gwizdanie:

Opublikowano

Kowi, ale musisz mu wysłać też dwumas, chyba że kupujesz nowy :gwizdanie:

mam sprzegło i dwumas luzem wiec to nie problem :good:

Opublikowano

Kowi, ale musisz mu wysłać też dwumas, chyba że kupujesz nowy :gwizdanie:

mam sprzegło i dwumas luzem wiec to nie problem :good:

a dwumas dobry?

swoją drogą, chyba w grudniu skuszę się na wzmocnienie sprzęgła, bo teraz nie mogę nawet strzelić ze sprzęgła :rolleyes:

Opublikowano

Kowi, ale musisz mu wysłać też dwumas, chyba że kupujesz nowy :gwizdanie:

mam sprzegło i dwumas luzem wiec to nie problem :good:

a dwumas dobry?

swoją drogą, chyba w grudniu skuszę się na wzmocnienie sprzęgła, bo teraz nie mogę nawet strzelić ze sprzęgła :rolleyes:

szczerze , to nie rozumie sensu takiej wymiany zostawiajac kolo dwumasowe :rolleyes: , zakladajac mocniejsze sprzeglo tylko dodatkowo skracasz jego zywotnosc , nie mowiac juz o strzalach ze sprzegla.......

Opublikowano

Kowi, ale musisz mu wysłać też dwumas, chyba że kupujesz nowy :gwizdanie:

mam sprzegło i dwumas luzem wiec to nie problem :good:

a dwumas dobry?

swoją drogą, chyba w grudniu skuszę się na wzmocnienie sprzęgła, bo teraz nie mogę nawet strzelić ze sprzęgła :rolleyes:

szczerze , to nie rozumie sensu takiej wymiany zostawiajac kolo dwumasowe :rolleyes: , zakladajac mocniejsze sprzeglo tylko dodatkowo skracasz jego zywotnosc , nie mowiac juz o strzalach ze sprzegla.......

żywotność dwumasa? :rolleyes:

Opublikowano

jak zyjesz w swiadomosci ze jest wieczny i wiecej Nm mu nic nie robi to powodzenia....... :wink4:

Opublikowano

to co sugerujesz bo chyba nie seryjny jednomas :gwizdanie: bo on też kleknie po roku

Opublikowano

to co sugerujesz bo chyba nie seryjny jednomas :gwizdanie: bo on też kleknie po roku

jak wsadzasz wzmocnione sprzeglo to zrob to na bazie jednomasa z 1Z , wtedy to bedzie mialo rece i nogi.

W zrob to sam masz o tym temat.

Opublikowano

to co sugerujesz bo chyba nie seryjny jednomas :gwizdanie: bo on też kleknie po roku

podobno calkiem dobre opinie sa o zestawie Valeo [jednomas] ale ile w tym prawdy to nie wiem ... :rolleyes: moze ktos ma taki zestaw z mocnym momentem ...

Opublikowano

Z tego co wiem to jednomas bez wzmocnienia, pod wzg. żywotnosći jest tyle warty co dwumas :gwizdanie: , a znowu kupować jednomasa kompletnego i oddawac go na wzmocnienie to wyjdzie drozej jak wzmocnić starego dwumasa którego mam luzem, przynajmniej tak mi sie wydaje, moce raczej nie przekroczą 380nm :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...