przemik Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Nie sądze zeby to bylo przyczyną braku "dołu". Czyli jednak mialem racje. Zrób 5 prób dynamicznych 011 i wstaw opisując ta jest pierwsza, ta druga , itd...
maciekmm Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 Nie sądze zeby to bylo przyczyną braku "dołu". Czyli jednak mialem racje. Zrób 5 prób dynamicznych 011 i wstaw opisując ta jest pierwsza, ta druga , itd... Prosze bardzo, ja sie poddaje Proby dynamiczne: 08 Log (0 - 008) 010 Log (0 - 010) 011 (pierwsza) Log (0 - 011) 011 (druga) Log (0 - 011) 011 (trzecia) Log (0 - 011) 011 (czwarta) Log (0 - 011) Proby statyczne: 001 Log (0 - 001) 013 Log (0 - 013) 018 Log (0 - 018) 023 Log (0 - 023) Przemik zrobilo mi sie 4 proby a nie 5, sorki myslalem ze zrobilem 5. Daj znac jak cos wymyslisz bo ja juz sie poddaje powoli [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 23:29_________________________________________________Zmienna geometria lopatek chodzila jak zloto. Turbina jak nowa. Zaczynam miec dosc.
ciahciah Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 test nic nie kosztuje a może pomoże a może za turbo układ wydechowy przytkany? żeby sprawdzić czy wina leży w wydechu czy w sterowaniu wystarczy odkręcić gruszkę(tylko dwie śrubki pod) i podciągać na maxa gruszkę ze sztangą i wtedy podczas robienia loga 011 złapiesz tryb awaryjny ale do 2500obr będzie widać co potrafi turbina, po wyżej lepiej nie próbuj bo może któraś rurę rozerwać...
maciekmm Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 Zaraz zaraz ale czemu N75 sie tak malo otwiera???? Przeciez nie bedzie doladowania jak N75 sie nie otworzy? Ktos spotkal sie ze ECU zle steruje???? Zostaje mi tylko uaktualnienie oprogramowania w ECU.
przemik Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Reasumujac. IMO - zmienna geometria chodzi perfekcyjnie. Opinia na temat softu w BRD na tym forum jest taka ze soft w tym aucie jest zrąbany. Zostaly to w pewnym sensie potwierdzone przez znanego forumowego tunera. Dodatkowo bezwladnosc turbiny zastosowanej w tym silniku powoduje tak duzego laga. Proponuje zeby sprawdzic cisnienie na wyjsciu z pompy vacum i porownac je z cisnieniem jakie dociera do gruszki sprezarki. PS Tuner moze poprawic programem "wstawanie" sprezarki. Pozdrawiam
maciekmm Opublikowano 24 Września 2010 Autor Opublikowano 24 Września 2010 ECU juz zostalo uaktualnione, serwis nie znalazl zadnej nieprawidlowosci. Mowia ze te modele tak maja. Wolalbym sztangi nie ruszac. Ma ktos pomysl co zrobic zeby to turbo szybciej wstawalo albo czego to moze byc wina?
przemik Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Polecam lekture. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=93401.msg1063062#msg1063062 Temat dosc dlugi ale moze Ci sporo wyjasnic.
maciekmm Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Polecam lekture. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=93401.msg1063062#msg1063062 Temat dosc dlugi ale moze Ci sporo wyjasnic. No to co zrobilem: - ECU zuaktualizowane - EGR wymieniony (stary byl zajechany jak babci piety) - przeplywka sprawdzona (super) - turbo sprawdzone (wyjete chodzi jak nowe) - podcisnienie przewody szczelne, pompa vacuum i tu zaczyna sie problem chyba Na vacuum jest 0,8 bara a na gruszce 0,7 bara czy ktos moze podac jakie wartosci powinny byc? Dziekuje z gory za pomoc.
maciekmm Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 Z tego co wiem problemem byly zabrudzone wtryski (osad czy cos takiego) Wystarczylo je umyc metoda ultradzwiekowa i auto odzyskalo by fabryczna moc oraz moment obr. To chyba juz dla potomnych. Audi robi teraz akcje serwisowa (2013) dla chyba wszystkich 2.0tdi 170km na wymiane wtryskow. Wiec cos z nimi jednak bylo od poczatku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się