goldi Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Wrzuć ten wykres z hamowni i jaki koszt poniosłeś
Szymonss Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Pierwszy raz na hamowni wyszło mi w porywach 99KM.. okazało się że parametry dawki paliwa i kąta wtrysku są delikatnie sp... Tak więc mechanior ustawił, wymienił przepływkę która też coś nie domagała i pojechałem jeszcze raz, wyszło niemal 110KM co pozwoliło na wgranie softu, no i już po zabiegu hamownia i moim oczom ukazał się bardzo ciekawy wynik 147KM. Całość po delikatnych znajomościach 1300zł, bez znajomości których zdradzić nawet wam drodzy forumowicze nie mogę koszty są niewiele większe, powodzenia bo warto
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Pierwszy raz na hamowni wyszło mi w porywach 99KM.. okazało się że parametry dawki paliwa i kąta wtrysku są delikatnie sp... Tak więc mechanior ustawił, wymienił przepływkę która też coś nie domagała i pojechałem jeszcze raz, wyszło niemal 110KM co pozwoliło na wgranie softu, no i już po zabiegu hamownia i moim oczom ukazał się bardzo ciekawy wynik 147KM. Całość po delikatnych znajomościach 1300zł, bez znajomości których zdradzić nawet wam drodzy forumowicze nie mogę koszty są niewiele większe, powodzenia bo warto ten silnik jak jest zdrowy to ma na serii wiecej niz 110km, zdrowe AFNy maja bonusy po 120km, wiec ten twój wynik jest mało prawdopodobny, skoro seria wypluła ok 110km Wklej jakis wykresik
harley22 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 JA swoim AFN-kiem bez softu objeżdżam seryjne AJM-ki Już 2 razy mi się udało Dodam ze świeża turbinka jest
aju Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 a ja bez softu objeżdżałem s4 po programie
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Śmieszne ale prawdziwe to cos te AJMki kulawe, albo nie wiesz ze nie masz serii :gwizdanie: bo seryjny AJM jest szybszy niz AFN
harley22 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Też się zastanawiam. Fakt to były Avanty także parę kilo cięższe. Możliwe że niedomagały coś.
SoMeS Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Silnik jako że troszkę już przejechał, najpierw został wyregulowany w stylu dawka paliwa,zapłon a później V-Tech Kraków i wgranie softu, mam wydruk z hamowni: 147KM bez jakiegoś badziewia w stylu oporniki czy inne. Wgrany całkiem nowy soft i przystaw się któryś i cooler zagotowany po 3ech kilometrach z butem w podłodze wiem bo miałem taki soft na ori osprzęcie to raz... a dwa że ja się chętnie przystawię dwójki nie zdążysz wrzucić
jnx Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 dochodzą tu jeszcze umiejętności... ja mam taki sam wykres z kolegą i objeżdżam go jak chce.. kontrola boxu daje od 1 do 1.5 sek na starcie co później przekłada się na 2 a przy optymalnej zmianie biegów 3 długości auta, tak więc porównywanie takie nie ma zbytnio sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się