Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BKN B7] Potrzebuję wiecej mocy..co radzicie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam audi A4 avant quattro z silnikiem 3.0 TDI rok 2005 z DPF...moc 204kM i troche mi brakuje...chciałbym wiecej koni. Prosze o rade jesli ktos orientuje sie w sprawie tuningu diesla. Moje obawy: 1/żeby nie był za głośny po zwiekszeniu mocy, 2/mam DPF wiec czy powiekszona dawka paliwa nie zaszkodzi, 3/o ile moze sie skrócić zywotnośc silnika i pozostałych elementów przeniesienia napedu jak np.półosie, 4/o ile moze wzrosnac spalanie..teraz przy 240km/h pali mi 15 litrów a przy 200 13,5 litra. U kogo przerabiac..czy w Polsce jest mtm tuning i czy V-tech jest OK? Proszę o pomoc. :quattro:

warnwarn.gifzapomniałeś jeszcze o czymś, pomimo tego że była Ci udzielona reprymenda że masz sie przedstawić , tak trudno napisać "dzień dobry, witam, cześć, siemka lub chociaż heja " ? i teraz ludzie będą wiedzieć że jesteś nie uprzejmy :(

Opublikowano

polecam aligatora (masters tuning) katowice. Chodź szczerze powiem że chyba najlepszy jest Rogalotti (ul.mineralna 26 Warszawa). Ludzie wolą przejechać pół Polski żeby oddać jemu swoje auto w opieke. A nawet niektórzy chcą go okrzyknąć klubowym chiptunerem - (w tym ja).Z resztą wybór należy do Ciebie-czy chcesz blisko? czy chcesz porządnie? Poczytaj sobie opinie innych http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,9450.0.html Pozdrawiam :a4fan:

Opublikowano

Najpierw to uzupełnij profil - od początku do końca. Potem prześlij mi PW, że ro już zrobieś to otworze temat.

Opublikowano

Myślę , że nie warto przerabiać - pomyśl jak przerobisz ile będzie Ci palił przy 270. :polew:

Opublikowano

mysle ze jak najbardziej warto przerabiac wystarczy zobaczyc filmik w wykonaniu klubowicza "ono" :naughty:

Opublikowano

Mój post to był lekki żart z domieszką ironii - nie wiem jak reszta ale troche mnie to rozśmieszyło , że kolo chce podrasować furaka i jednocześnie pisze o spalaniu akurat przy 240.

Opublikowano

No fakt , śmieszne to troche :D

Opublikowano

mysle ze jak najbardziej warto przerabiac wystarczy zobaczyc filmik w wykonaniu klubowicza "ono" :naughty:

A ja nie widziałam tego filmiku. Gdzie go szukać? :confused4:

Opublikowano

Polecam Witka Rogalottiego.

Będziesz miał tak jak chcesz.

Opublikowano

Myślę , że nie warto przerabiać - pomyśl jak przerobisz ile będzie Ci palił przy 270. :polew:

Mój post to był lekki żart z domieszką ironii - nie wiem jak reszta ale troche mnie to rozśmieszyło , że kolo chce podrasować furaka i jednocześnie pisze o spalaniu akurat przy 240.

Badix nie przejmuj sie tak wszystkim...kompletnie mnie nie zrozumiałeś...o spalaniu napisałem żeby Tobie podobni mieli sie czym podniecać i bo Twój kszlak nawet tyle nie wyciągnie. Na spalalnie nie patrze juz od kilku lat jesli chodzi o sprawy finansowe ..interesuje mnie tylko ono w kwestii czystej ciekawostki...bo silnik benzynowy o podobnej mocy gdyby go pedzic 240km/h palił by ponad 20L i to jest fascynujace. Jesli nadal interesuje Cie spalanie mojego autka :polew: to powiem tyle ze mam teraz 270kM do dyspozycji i nie widac widocznej róznicy w konsumpcji paliwa...a 250km/h nie stanowi juz zadnego problemu...po prostu moment. Jestem bardzo zadowolony z modyfikacji programu sterujacego praca mojego silnika przez Rogalotti...4 godziny i z fajnej furki zrobił się bolid.

Opublikowano

Witajcie. Rafał już od kilku dni używa nowej mocy. Prosił żebym podkleił wykres więc to robię :tongue4:. Teraz ma do dyspozycji 268PS i 544Nm. Auto wyposażone w FAP, sofcik mega bezdymny...

http://xs.to/xs.php?h=xs119&d=07392&f=Rafal30TDi.JPG

Pozdrawiam

jakos seryjny wykres bardziej mi sie podoba ... i ta moc [od 3400-4400] :evil:[ :shocked: takie fajne softy ładuja w serii]

pytanie z serii : [czepiam sie] ;)

czemu ten po jest taki delikatnie poszarpany .... ?

Opublikowano

Wiem że delikatnie krzywa wykresu skacze..też zwróciłem na to uwage ale tak po prostu jest i u Ono po identycznym tuningu tak samo jest..ale podczas przyspieszania tego nie czujesz...po prostu wyrywa jak rakieta ...musze zmierzyc od 0-100km/h ile ma ale podejrzewam ze koło 5,9 sek. :quattro::thumbup:

Opublikowano

To wina pomiaru, oba auta hamowałem tylko na 3cim biegu. Tego normalnie nie czuć ani nie widać na VAGu.

Pozdrawiam[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2007, 22:33 _________________________________________________Z tego co mi mówił Oniak to jak jeszcze jeździł na starym programie na 250PS to z Norbiego S4 z softem na 270PS i 460Nm szedł równo na niźszych biegach a na wyższych lekko zostawał z tyłu. Ale to było z softem na 250PS teraz ma wiecej i jeden i drugi :polew:

Opublikowano

Tego normalnie nie czuć ani nie widać na VAGu.

nie mam wiecej pytań ... ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...