Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lakier metalik z efektem perła

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Moja a4 dostała ostatnio w d*pę od poloneza. Pokazała, że ma twardą d*pę - polonez chyba do kasacji, natomiast ja mam porysowany zderzak, pobitą lampę i drobne ryski na tylnej klapie. Mój problem polega na tym, że mam lakier metalik z efektem perły. Podobno ciężko się to lakieruje, żeby nie było widać różnicy.Czy ktoś z was malował takim lakierem - podobno jest trzywarstwowy. Gdzie najlepiej to zrobić? Wina nie była moja, więc wstawiłem do ASO Szewczyk i czekam na rzeczoznawcę. Mogę oczywiście w każdej chwili ją stamtąd zabrać. Czy warto malować całą klapę tylną, czy tylko zaprawkowo usunąć ryski. Robić to gotówkowo, czy bezgotowkowo. To mój pierwszy raz więc jestem zielony. Pomóżcie!!!

Pozdrawiam

MASA

Opublikowano

wyłącznie bezgotówkowo bo lakiernicy którzy potrafią lakierować perłą drogo się liczą a lakierować musisz wszystkie elementy dokoła (cieniować) i nie jest to łatwe. Weźmiesz kasę i zaraz się okaże, że będziesz musiał dołożyć drugie tyle - szkoda zachodu niech robią w serwisie od A-Z

Opublikowano

Tak bym chciał, ale słyszałem, że WARTA - bo tam jest ubezpieczony polonez - często nie zgadza sie na pokrycie wszystkich kosztów w ASO. Ponoć żądają naprawy zamiennikami. A ja mam wszystko oryginalne! Myślałem już o kupnie zderzaka używanego (ale oryginalnego) i pomalowania gdzieś indziej. Tylko ta perła - nie chcę, żeby było widać, że malowane.

Pozdro

Opublikowano