ted25 Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 Witam, jest pewnien problem dotyczacy auta - otoz trzesie silnikiem na wolnych obrotach. Dzieje sie to tylko na cieplym silniku, jak jest zimy nie ma problemu. Drgania nie przenosza sie ani na kierownice, ani na lewarek biegow. Po prostu trzesie buda - raz mniej raz bardziej. Podczas jazdy - nawet na 1biegu bez gazu wszystko jest OK. Przeszukiwalem forum i widze, ze to czesta przypadlosc - sugerowane rozwiazania: - poduszki, - tlumik drgan, - kolo 2-masowe. - pompowtryski Ciekawe w moim przypadku jest to, ze te drgania pojawiaja sie tylko gdy silnik jest nieobciazony - jak wlacze cokolwiek - klima, ogrzewana szyba - wszystko sie uspokaja. Wiec 2-masowke wykluczam. Co moze byc przyczyna? - nie chcialbym w ciemno wymieniac poduszek bo sa dosc drogie - a poza tym nie widac po nich specjalnie zniszczenia. Podobnie z tlumikiem drgan. Pompki tez maja sie dobrze wg VAGa. Juz sam nie wiem co to moze byc - a jest dosc denerwujace... Wczesniej mialem Leona - i tam bylo odwrotnie - tzn na zimnym silniku troche trzepalo - po rozgrzaniu ok - jak dla mnie to bylo logiczniejesze niz problem z A4.. Licze na Wasza pomoc - dzieki z gory )
pre_pl Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 Pompki tez maja sie dobrze wg VAGa pokaż rezultat, chociaż może to być poduszka/sterowanie poduszką pod silnikiem
ted25 Opublikowano 11 Września 2007 Autor Opublikowano 11 Września 2007 Co do logow - ja za bardzo nie wiem jak to sie robi. Bylem u mechanika z tym problemem, posprawdzal - i powiedzial, ze jest ok... Moze ktos z Wroclawia by mogl zernac i zrobic te logi?
RobertTychy Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 Witaj kolego, przede wszystkim musisz znaleźć dobrego fachowca żeby znalazł przyczyne. Nie jedź czasem do ASO Audi bo zbankrutujesz a i tak Ci tego nie zrobią. Ja miałem podobny problem i już chciałem samochód sprzedawać. Wiesz, na tym forum też niestety nikt na to nie wpadł, a wcześniej zwiedziłem kilkanascie serwisów m.in ASO. Kazali mi wymieniać pompowtryski ( koszt min 3000 zł ), koło dwumasowe ( koszt min 2000 zł ) i inne przeróżne rzeczy. Gdybym ja słuchał tych wszystkich strzelanek to już jestem bankrutem. Ja pojechałem do Pana Daneckiego do piekar śląskich i on jako jedyny potrafił dojść do tego co mogło być przyczyną. Nawet serwisy pytają go o rady bo sami sobie nie mogą poradzić. ASO to naciągacze!!! Mi w/w mechanik wgrał na nowo program komputerowy i po krzyku ( koszt 100 zł ). Pozdrawiam.
ted25 Opublikowano 17 Września 2007 Autor Opublikowano 17 Września 2007 ASO to od razu sobie odpuszczam. To w sumie nie jest jakos bardzo wyczuwalne ale troche denerwujace. A miales zmieniany wczesniej program - bo w to, ze seryjny jest nie do konca ok troche nie chce mi sie wierzyc - duzo ludzi mialoby ten problem. Jeszcze 1 pomysl - cieknie mi takze z EGR - z tych 2 dziurek odpowietrzajacych - skoro te drgania dotycza tylko biegu jalowego czyli momentu kiedy dziala recyrkulacja - a EGR jest nie do konca sprawny moze mozna to powiazac? Mowiac krotko - czy uszkodzony EGR moze miec wplyw na nierowna prace silnika???
grabalaba Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 Jeszcze 1 pomysl - cieknie mi takze z EGR - z tych 2 dziurek odpowietrzajacych - skoro te drgania dotycza tylko biegu jalowego czyli momentu kiedy dziala recyrkulacja - a EGR jest nie do konca sprawny moze mozna to powiazac? Mowiac krotko - czy uszkodzony EGR moze miec wplyw na nierowna prace silnika??? Mi też cieknie z tych dziurek i żadnych drgań nie mam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się