slepy Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Może oddać do regeneracji powłoki odbłyśnika, ale wiadomo to koszty i lepiej szprejem pomalować na czarno albo maźnąć sprejem na satynkę
mrogal Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Kicha, ja bym nie malował i zostawił je całe w chromie. tylko jak chce zrezać bixa, to bedzie przesrane wyciąć większą dziurę pod soczewkę nie psująć chromu, bo ten plastik jest za***iście delikatny nie prawda jak delikatnie podpiluje dremelkiem to nie bedzie w zasadzie sladu, chyba ze zamierza to rżnąć wyzynarą zawsze moze sama ta obwodke minimalnie prysnac chromem w spraju, Zreszta sam sie przekonam bo na dniach bede rezal bixa
slepy Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Kicha, ja bym nie malował i zostawił je całe w chromie. tylko jak chce zrezać bixa, to bedzie przesrane wyciąć większą dziurę pod soczewkę nie psująć chromu, bo ten plastik jest za***iście delikatny nie prawda jak delikatnie podpiluje dremelkiem to nie bedzie w zasadzie sladu, chyba ze zamierza to rżnąć wyzynarą zawsze moze sama ta obwodke minimalnie prysnac chromem w spraju, Zreszta sam sie przekonam bo na dniach bede rezal bixa proszę wszyscy na Bixie bedą śmigać
mrogal Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Kicha, ja bym nie malował i zostawił je całe w chromie. tylko jak chce zrezać bixa, to bedzie przesrane wyciąć większą dziurę pod soczewkę nie psująć chromu, bo ten plastik jest za***iście delikatny nie prawda jak delikatnie podpiluje dremelkiem to nie bedzie w zasadzie sladu, chyba ze zamierza to rżnąć wyzynarą zawsze moze sama ta obwodke minimalnie prysnac chromem w spraju, Zreszta sam sie przekonam bo na dniach bede rezal bixa proszę wszyscy na Bixie bedą śmigać jakos szkoda mi wydawac siano na lekarza
tgkone Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Może oddać do regeneracji powłoki odbłyśnika, ale wiadomo to koszty i lepiej szprejem pomalować na czarno tutaj nie chodzi o koszta tylko o to zebym był zadowolony z wygladu, chromy jakoś mi się nie widzą, a co do malowania szprejem to nie tylko tym można pomalować na poczatek przy wycinaniu wiekszej dziurki postaram sie dremlem zrobic tak aby nie uszkodzic chromu, i wtedy pomysle czy ładniejsze chromy od blacków, chodz nie ukrwyam ze te lampki co podalem w linku najbardziej mi podchodzą i tego raczej bede sie trzymać, odbłysnik po długich wykorzystam i zrobie cos ala DRL http://allegro.pl/zarowka-led-halogen-h7-18-smd-5060-12v-dzienne-i1388574174.html
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 szukaj hamulcow na przod 312/25mm, warto
tgkone Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 szukaj hamulcow na przod 312/25mm, warto hehe hamulce beda na bank inne, miałem nie zdradzać ale się pochwale zakupiłem czipa: http://allegro.pl/chiptuning-audi-a4-1-8turbo-i1357051553.html przed wczoraj zamówiony, dzisiaj wlutowałem go w komisie GSM, paczka wysłana poczta polską aż dziw bierze że tak prędko doszło, ale do rzeczy zamówiłem czipa w celu poprawy osiągów do końca nie byłem przekonany wkładaniem "gotowców" ale po rozmowie z kilkoma osobami i gościem z allegro doszedłem do wniosku, że warto spróbować oczywiście zaraz odezwie się cała grupa przeciwników ale każdy ma swoje zdanie. po sofcie od tego pana, audi A3 1.8T wypluło 197PS i 311NM, może i wynik duży ale ponoć seria była dość zdrowa i przed wymiana softu pokazało 152ps wykresik po czipie też ponoc był niezły. mnie tam osobiscie nie interesuje czy auto ma 190 czy 200ps ważne że jest wyraźnie mocniejsze i szybciej reaguje na gaz, to i tak tylko ośka więc cudów z tego nie będzie a autem jeżdze na codzien i do denerwowania przedstawicieli w pandach spokojnie wystarczy, czasami w czwartki w wiadomym miejscu na śląsku idzie pognić jakies ryczące hundy albo astry ;P z modów jeszcze w planach kolektor wydechowy z jakiegos 225ps i FIMC. wracajac do tematu czipa teraz wielkie testowanie, jak czas pozwoli a bedzie jakis grupowy wypad na hamownie to moze skocze zobaczyc ile to dmucha dla swojej i waszej ciekwosci, co do ceny to uwierzcie mi ta na allegro jest tylko przykładowa, a gostek z allegro zapewnia gwarancje na niego 3 mies i bezplatny remap w przypadku zmian wiec to mnie przekonało. turbo dmucha na poziomie 0.9-1.0 Bara. zobaczymy co będzie dalej.
Krycha Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 z modów jeszcze w planach kolektor wydechowy z jakiegos 225ps po co i dlaczego? Przecież nie pasuje.
tgkone Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 z modów jeszcze w planach kolektor wydechowy z jakiegos 225ps po co i dlaczego? Przecież nie pasuje. no fakt inaczej silnik ułożony, ale mialem na myśli cośtakiego co zakupił TALIB1990 z forum od kogoś, niby szersze kanały i turbo wczesniej wstaje (nie wiem od czego ten kolektor ale pasuje pod k03/k04)
majuDJ Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Chyba i jak się skusze na ten chip z allegro bo widzę maj tez do 1.9 TDi i dużo taniej niż u Rogala Powiedz jak się spisuje u Ciebie
tgkone Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Chyba i jak się skusze na ten chip z allegro bo widzę maj tez do 1.9 TDi i dużo taniej niż u Rogala Powiedz jak się spisuje u Ciebie mów ze jesteś z a4 klubu i chcesz rabat bo kolega brał do 1.8t, zejdzie ci duzo z ceny, co do softu duzo o nim ci nie powiem bo zrobilem moze na nim ze 100km dzisiaj ale auto jest duuzo mocniejsze niz na serii i turbo dmucha 1.0 a wczesniej 0.7, spalanie nieznacznie wzroslo ale to pewnie dlatego ze troche go poganiam. po pierwszym tysiacu czyli za pare dni napisze jak wyglada sprawa spalania/osiagow
talib1990 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 z modów jeszcze w planach kolektor wydechowy z jakiegos 225ps po co i dlaczego? Przecież nie pasuje. no fakt inaczej silnik ułożony, ale mialem na myśli cośtakiego co zakupił TALIB1990 z forum od kogoś, niby szersze kanały i turbo wczesniej wstaje (nie wiem od czego ten kolektor ale pasuje pod k03/k04) chodzi o kolektor wydechowy ATP, mam tak owego lecz musze go sprawdzić jak jest pospawany bo był wiercony otwór na czujnik EGT i nie wytrzymał materiał... ale to jeszcze jest temat otwarty czy go będe montował
majuDJ Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 A czemu zejdzie mi z ceny? Co to dla klubowiczów rabat? Gdzie maja siedzibę na Podkarpaciu to bym przyjechało do nich po odbiór i montaż osobiście? Jak by dymiła za bardzo to kazałbym na miejscu wyregulować Widzę ze może się skończy monopol Rogala, albo przynajmniej obniży ceny .
Armi Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 A czemu zejdzie mi z ceny? Co to dla klubowiczów rabat? Gdzie maja siedzibę na Podkarpaciu to bym przyjechało do nich po odbiór i montaż osobiście? Jak by dymiła za bardzo to kazałbym na miejscu wyregulować Widzę ze może się skończy monopol Rogala, albo przynajmniej obniży ceny . Widać, że pojecie o tuningu masz znikome
talib1990 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Rogal jest fachowcem co do tego nie ma żadnych wątpliwości... ale za bardzo nie chce robić AEB na lince.. ja też wrzuce sobie jakiegoś gotowca ale naprawde lajtowego ponieważ będzie to seryjny silnik bez żadnych wiekszych modyfikacji... chetnie sie przejade AEB z tym sofcikiem i ocenie pozdro
mrogal Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 A czemu zejdzie mi z ceny? Co to dla klubowiczów rabat? Gdzie maja siedzibę na Podkarpaciu to bym przyjechało do nich po odbiór i montaż osobiście? Jak by dymiła za bardzo to kazałbym na miejscu wyregulować Widzę ze może się skończy monopol Rogala, albo przynajmniej obniży ceny . Widać, że pojecie o tuningu masz znikome moze i do czpisowania seri to i zda jakos egzamin, ale chyba miec lepiej softa robionego pod konretne auto, ktos moze powiedziec ze silnik jak silnik fabryka milion AFNow wypuscila i musza byc identyczne, moze na poczatku sa identyczne ale z czasem kazdy uklada sie inaczej, inaczej sa traktowane serisowane itp. Jest wielu takich ktorzy wlutowuja gotowca nawet na 140KM i auto lata...
Armi Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Mnie to śmieszy bo chiptuning to nie tylko dymienie. Już widzę jak Q-TRONIK-SERWIS coś "reguluje" Żelazna zasada: Chipować może każdy, lecz nie każdy powinien. Tuner też wgrywa niejako gotowca ALE modyfikuje go uwzględniając wydajność poszczególnych elementów silnika danego auta. Chip z allegro nie uwzględnia tego np. że sprzęgło swoje już przeżyło, że dany samochód może mieć znacznie większy przebieg niż wskazuje licznik itd itp. Już nie wspominam o tym jak taki chip podziała, gdy coś jest niesprawne. Poza tym żaden szanujący się tuner nie będzie się brał za tuning samochodu bez diagnozy. Grupowy chip u Rogala kosztuje 900zł (u innych tunerów może taniej). 600zł to nic w porównaniu z uszkodzeniami jakie może spowodować wgranie gotowca.
tgkone Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 A czemu zejdzie mi z ceny? Co to dla klubowiczów rabat? Gdzie maja siedzibę na Podkarpaciu to bym przyjechało do nich po odbiór i montaż osobiście? Jak by dymiła za bardzo to kazałbym na miejscu wyregulować Widzę ze może się skończy monopol Rogala, albo przynajmniej obniży ceny . tak rabat, gościowi obiecałem że jak faktycznie jego soft będzie taki jak ma być czyli: spalanie, egt, i boost na przyzwoitym poziomie to ma moje dobre slowo na kilku forach. dla klientów rabat bo tak z nim ustalilem na poczatku wiec na haslo z forum a4 i przypomnienie ze z polecenia kolegi z a4 1.8t napewno cena bedzie inna. co do dalszej twojej czesci wypowiedzi nie wnikam w twoją wiedze ale chyba nie widziałeś/nie jechaleś leonem cupra ARL na seryjnym sofcie Rogal jest fachowcem co do tego nie ma żadnych wątpliwości... ale za bardzo nie chce robić AEB na lince.. ja też wrzuce sobie jakiegoś gotowca ale naprawde lajtowego ponieważ będzie to seryjny silnik bez żadnych wiekszych modyfikacji... chetnie sie przejade AEB z tym sofcikiem i ocenie pozdro dzisiaj na spocie audislask bedziesz mial mozliwosc, a do co rogala to napewno bez watpliwosci jest to dobry fachowiec ale co tu porownywac. A czemu zejdzie mi z ceny? Co to dla klubowiczów rabat? Gdzie maja siedzibę na Podkarpaciu to bym przyjechało do nich po odbiór i montaż osobiście? Jak by dymiła za bardzo to kazałbym na miejscu wyregulować Widzę ze może się skończy monopol Rogala, albo przynajmniej obniży ceny . Widać, że pojecie o tuningu masz znikome moze i do czpisowania seri to i zda jakos egzamin, ale chyba miec lepiej softa robionego pod konretne auto, ktos moze powiedziec ze silnik jak silnik fabryka milion AFNow wypuscila i musza byc identyczne, moze na poczatku sa identyczne ale z czasem kazdy uklada sie inaczej, inaczej sa traktowane serisowane itp. Jest wielu takich ktorzy wlutowuja gotowca nawet na 140KM i auto lata... dokladnie kazdy silnik jest inny i strojenie kazdego indywidualnie ma swoje zalety ale np. wkladam gotowca i zalozmy mam 190ps bez strojenia, a stroje go i mam 193ps dla mnie walka o te 3 konie nie robi roznicy, a wszystkie parametry pracy silnika kontroluje na biezaco wiec mysle ze jak sie jeździ z jajem to mozna też smigac na gotowcu...
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 no to jestem bardzo ciekawy co wrzucisz zamiast 312-ek :mysli: :mysli:
tgkone Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Mnie to śmieszy bo chiptuning to nie tylko dymienie. Już widzę jak Q-TRONIK-SERWIS coś "reguluje" Żelazna zasada: Chipować może każdy, lecz nie każdy powinien. Tuner też wgrywa niejako gotowca ALE modyfikuje go uwzględniając wydajność poszczególnych elementów silnika danego auta. Chip z allegro nie uwzględnia tego np. że sprzęgło swoje już przeżyło, że dany samochód może mieć znacznie większy przebieg niż wskazuje licznik itd itp. Już nie wspominam o tym jak taki chip podziała, gdy coś jest niesprawne. Poza tym żaden szanujący się tuner nie będzie się brał za tuning samochodu bez diagnozy. Grupowy chip u Rogala kosztuje 900zł (u innych tunerów może taniej). 600zł to nic w porównaniu z uszkodzeniami jakie może spowodować wgranie gotowca. zanim wypowiesz sie w temacie q-tronik to zadzwon przeczytaj, dopytaj bo z tego co mi wiadomo przyjezdzasz do nich ze swoim autem i wystroja co go nawet według starych map, a co do gotowców to nie chcialbym byc chamski i wymieniac po kolei "tjunerów" wielce polecanych i firm tuningowych które na jego gotowcach pracują, chcesz wiedziec wiecej to pisz priv, zadzwonisz sobie w jedno miejsce i doswiesz sie paru ciekawych rzeczy. oczywiscie nikogo nie bronie. co do samego gotowca wiem ze gotowiec w samochodzie ktory ma zalozmy 100tys a ten sam gotowiec w aucie "od dziadka z niemiec" ktory ma 200tys (na liczniku bo na prawde wieloktrotnosc tego) to nie to samo i wiaze to za soba jakies konsekwencje w przypadku jakiegos buum w silniku, no ale kazdy z nas jest dorosly i wie ze albo oszczedzasz albo poplyniesz, ja wolalem sprobowac oszczedzic jak narazie wychodzi to bdb.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się