Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Kierownica powietrza do intecoolera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

turbo brd + pd hybryda + brak kata + brak egr + fmic z orurowaniem + przepływka awx + chłodnica oleju wydumka własna bez termostatu + włącznik drugiego wiatraku chłodnicy cieczy z kabiny.....

Ok w takim razie cofam swoje slowa ze nie da sie z AJM zrobic 200KM :hi:

Przy okazji ktoś robił pomiar temperatury z FMIC-em w teście dynamicznym ?

Opublikowano

turbo brd + pd hybryda + brak kata + brak egr + fmic z orurowaniem + przepływka awx + chłodnica oleju wydumka własna bez termostatu + włącznik drugiego wiatraku chłodnicy cieczy z kabiny.....

Ok w takim razie cofam swoje slowa ze nie da sie z AJM zrobic 200KM :hi:

Przy okazji ktoś robił pomiar temperatury z FMIC-em w teście dynamicznym ?

pomiar był gdzieś na forum jak rozwijał sie temat o FMIC, co do ciecia naprawde nie ma tragedii tylko trzeba go z głową podciąć bez ostrych kątów :wink4:

Sprawdź sobie projekt Jaro444 mocny AJM 200+km, jest opis na forum, pt. "dłubnięcie parcha" :wink4:

Opublikowano

pomiar był gdzieś na forum jak rozwijał sie temat o FMIC, co do ciecia naprawde nie ma tragedii tylko trzeba go z głową podciąć bez ostrych kątów :wink4:

Sprawdź sobie projekt Jaro444 mocny AJM 200+km, jest opis na forum, pt. "dłubnięcie parcha" :wink4:

Szukalem pomiaru temperatury, widzialem wykresy ale to chyba nie bylo w AJM i w trakcie ciaglej jazdy wiec ciezko to porownywac do proby dynamicznej bloku 07. Co do "dłubnięcie parcha" to tam slupek byl z ASZ, chlodnica oleju z AWX i jeszcze jakis inny osprzet od PD 130KM wiec to nie mialo wiele wspolnego z AJM-em ;)

Opublikowano

pomiar był gdzieś na forum jak rozwijał sie temat o FMIC, co do ciecia naprawde nie ma tragedii tylko trzeba go z głową podciąć bez ostrych kątów :wink4:

Sprawdź sobie projekt Jaro444 mocny AJM 200+km, jest opis na forum, pt. "dłubnięcie parcha" :wink4:

Szukalem pomiaru temperatury, widzialem wykresy ale to chyba nie bylo w AJM i w trakcie ciaglej jazdy wiec ciezko to porownywac do proby dynamicznej bloku 07. Co do "dłubnięcie parcha" to tam slupek byl z ASZ, chlodnica oleju z AWX i jeszcze jakis inny osprzet od PD 130KM wiec to nie mialo wiele wspolnego z AJM-em ;)

No na tym polega modzenie, jak to sie mówi częsci VAG sa jak klocki lego :wink4: bez tych gratów był by AJM na jeden wyjazd tylko

Opublikowano

No na tym polega modzenie, jak to sie mówi częsci VAG sa jak klocki lego :wink4: bez tych gratów był by AJM na jeden wyjazd tylko

W 100% zagadzam się z Toba ;) ale pytanie było o projekty aut z słupkiem AJM i mocach ~200KM, jak narazie aju zdradził szczegóły takiego auta ;) pozostałe do codziennej jazdy które widziałem na forum oscylowaly pomiedzy 178 a 186 KM i byly to albo AVG albo AHH

Opublikowano

No na tym polega modzenie, jak to sie mówi częsci VAG sa jak klocki lego :wink4: bez tych gratów był by AJM na jeden wyjazd tylko

W 100% zagadzam się z Toba ;) ale pytanie było o projekty aut z słupkiem AJM i mocach ~200KM, jak narazie aju zdradził szczegóły takiego auta ;) pozostałe do codziennej jazdy które widziałem na forum oscylowaly pomiedzy 178 a 186 KM i byly to albo AVG albo AHH

178 Łapek85 a 186 Mekto <- ten idzie na sprzedaz na wiosne z tego co juz wiem :wink4: pompa 11ka robi robote, moze ja niebawem dołacze do grona 17X :decayed:

Opublikowano

178 Łapek85 a 186 Mekto <- ten idzie na sprzedaz na wiosne z tego co juz wiem :wink4: pompa 11ka robi robote, moze ja niebawem dołacze do grona 17X :decayed:

Dokladnie te auta mialem na mysli :good: coz powodzenia w modach Kowi :hi:

Opublikowano

w marcu~ w moim ajm stuknie 18X~ :rolleyes:

Opublikowano

Obiecane zdjecia zalozonego IC co prawda robione przez zderzak ale narazie innych nie mam ;)

BsnC9.jpgBsRxS.jpg

[br]Dopisany: 03 Październik 2010, 11:53_________________________________________________Nowe fotki, IC-ek na aucie i porównanie Alfa vs Audi

Qlzm0.jpgQlBR9.jpg

Opublikowano

Wczoraj mi przyszedł w końcu :)) W jaki sposób przerabiałeś mocowania, czy w ogóle jak on jest tam przytwierdzony u Ciebie?

Opublikowano

z tego co pamieta siedzi na jednej śrubie na oryginalnym mocowaniu, a dodatkowo żeby to miało trochę amortyzacji jest na plastikowych opaskach zaciskowych, bo tam na zdjęciach robionych przez zderzak widać, że styka się z dolnym plastikiem zderzaka

Opublikowano

bez kierownicy powietrza to trochę mija się z celem

Opublikowano

jak tylko będę miał chwile czasu to spróbuje to jakoś pomierzyć bez zdejmowania zderzaka i zrobić jakąś formę z kartonu, a później przespawać tą fabryczną. Jak się nie uda bez zdejmowania zderzaka ... to będę musiał poszukać jakiś rąk do pomocy ;)

Opublikowano

Kierownica będzie jak najbardziej ;) Musze wymóżdżyć jak rozwiązać kierownicę w części intercoolera zasłoniętej przez pas przedni :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...