pete007 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 turbo brd + pd hybryda + brak kata + brak egr + fmic z orurowaniem + przepływka awx + chłodnica oleju wydumka własna bez termostatu + włącznik drugiego wiatraku chłodnicy cieczy z kabiny..... Ok w takim razie cofam swoje slowa ze nie da sie z AJM zrobic 200KM Przy okazji ktoś robił pomiar temperatury z FMIC-em w teście dynamicznym ?
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 turbo brd + pd hybryda + brak kata + brak egr + fmic z orurowaniem + przepływka awx + chłodnica oleju wydumka własna bez termostatu + włącznik drugiego wiatraku chłodnicy cieczy z kabiny..... Ok w takim razie cofam swoje slowa ze nie da sie z AJM zrobic 200KM Przy okazji ktoś robił pomiar temperatury z FMIC-em w teście dynamicznym ? pomiar był gdzieś na forum jak rozwijał sie temat o FMIC, co do ciecia naprawde nie ma tragedii tylko trzeba go z głową podciąć bez ostrych kątów Sprawdź sobie projekt Jaro444 mocny AJM 200+km, jest opis na forum, pt. "dłubnięcie parcha"
pete007 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 pomiar był gdzieś na forum jak rozwijał sie temat o FMIC, co do ciecia naprawde nie ma tragedii tylko trzeba go z głową podciąć bez ostrych kątów Sprawdź sobie projekt Jaro444 mocny AJM 200+km, jest opis na forum, pt. "dłubnięcie parcha" Szukalem pomiaru temperatury, widzialem wykresy ale to chyba nie bylo w AJM i w trakcie ciaglej jazdy wiec ciezko to porownywac do proby dynamicznej bloku 07. Co do "dłubnięcie parcha" to tam slupek byl z ASZ, chlodnica oleju z AWX i jeszcze jakis inny osprzet od PD 130KM wiec to nie mialo wiele wspolnego z AJM-em
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 pomiar był gdzieś na forum jak rozwijał sie temat o FMIC, co do ciecia naprawde nie ma tragedii tylko trzeba go z głową podciąć bez ostrych kątów Sprawdź sobie projekt Jaro444 mocny AJM 200+km, jest opis na forum, pt. "dłubnięcie parcha" Szukalem pomiaru temperatury, widzialem wykresy ale to chyba nie bylo w AJM i w trakcie ciaglej jazdy wiec ciezko to porownywac do proby dynamicznej bloku 07. Co do "dłubnięcie parcha" to tam slupek byl z ASZ, chlodnica oleju z AWX i jeszcze jakis inny osprzet od PD 130KM wiec to nie mialo wiele wspolnego z AJM-em No na tym polega modzenie, jak to sie mówi częsci VAG sa jak klocki lego bez tych gratów był by AJM na jeden wyjazd tylko
pete007 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 No na tym polega modzenie, jak to sie mówi częsci VAG sa jak klocki lego bez tych gratów był by AJM na jeden wyjazd tylko W 100% zagadzam się z Toba ale pytanie było o projekty aut z słupkiem AJM i mocach ~200KM, jak narazie aju zdradził szczegóły takiego auta pozostałe do codziennej jazdy które widziałem na forum oscylowaly pomiedzy 178 a 186 KM i byly to albo AVG albo AHH
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 No na tym polega modzenie, jak to sie mówi częsci VAG sa jak klocki lego bez tych gratów był by AJM na jeden wyjazd tylko W 100% zagadzam się z Toba ale pytanie było o projekty aut z słupkiem AJM i mocach ~200KM, jak narazie aju zdradził szczegóły takiego auta pozostałe do codziennej jazdy które widziałem na forum oscylowaly pomiedzy 178 a 186 KM i byly to albo AVG albo AHH 178 Łapek85 a 186 Mekto <- ten idzie na sprzedaz na wiosne z tego co juz wiem pompa 11ka robi robote, moze ja niebawem dołacze do grona 17X
pete007 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 178 Łapek85 a 186 Mekto <- ten idzie na sprzedaz na wiosne z tego co juz wiem pompa 11ka robi robote, moze ja niebawem dołacze do grona 17X Dokladnie te auta mialem na mysli coz powodzenia w modach Kowi
aju Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 w marcu~ w moim ajm stuknie 18X~
pete007 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Obiecane zdjecia zalozonego IC co prawda robione przez zderzak ale narazie innych nie mam [br]Dopisany: 03 Październik 2010, 11:53_________________________________________________Nowe fotki, IC-ek na aucie i porównanie Alfa vs Audi
pawelwor Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Wczoraj mi przyszedł w końcu ) W jaki sposób przerabiałeś mocowania, czy w ogóle jak on jest tam przytwierdzony u Ciebie?
pete007 Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 z tego co pamieta siedzi na jednej śrubie na oryginalnym mocowaniu, a dodatkowo żeby to miało trochę amortyzacji jest na plastikowych opaskach zaciskowych, bo tam na zdjęciach robionych przez zderzak widać, że styka się z dolnym plastikiem zderzaka
aju Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 bez kierownicy powietrza to trochę mija się z celem
pete007 Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 jak tylko będę miał chwile czasu to spróbuje to jakoś pomierzyć bez zdejmowania zderzaka i zrobić jakąś formę z kartonu, a później przespawać tą fabryczną. Jak się nie uda bez zdejmowania zderzaka ... to będę musiał poszukać jakiś rąk do pomocy
pawelwor Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Kierownica będzie jak najbardziej Musze wymóżdżyć jak rozwiązać kierownicę w części intercoolera zasłoniętej przez pas przedni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się