Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a kiedy jest następny spot ?

Myślę, że w niedzielę :good:

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jestem za:banan:Jak bedzie słoneczko to mozna by juz wyjsc z podziemi i spota na M1 zrobic:naughty:

Opublikowano

Dzien doberek.

Widze że sie kołowa dyskusja wczoraj rozwinęła. :smiley:

---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:50 ----------

225/45r17 ?

Jeśli chodzi o rozmiary opon dobierane przez fabrykę...

dla 15" = 195/65 lub 205/60

dla 16" = 205/55 lub 215/55

dla 17" = 235/45

dla 18" = 235/40

Dlatego Bartku IMO Slo dobrze dobrał...

dokładnie tak :thumbup1:

---------- Post added at 09:01 ---------- Previous post was at 08:53 ----------

Standardowym wymiarem dla nadwozia A4 B6/B7 - biorac pod uwagę wielkość nadkola oraz predkościomierz, jest opona 195/15/65.

Prędkościomierz B6 przy tym rozmiarze przekłamuje o -7%. Sprawdzone pomiarem prędkości stoperem na kreślonym odcinku.

chłopaki zmienię temat. Dzisiaj podczas jazdy w zakrętach pomrugiwała mi kontrolka ESP, normalne pokonywanie zakrętów nawet nie było mowy o jakimkolwiek uślizgu. Pomrugało trzy razy, trochę mi mocy odjęło na kilka sekund w tychże zakrętach i kontrolka ESP zapaliła się na stałe. Zgasło dopiero do zatrzymaniu i odpaleniu ponownym. Jak jechałem później z powrotem, całkowicie wyłączyłem ESP żeby nie świrował, ale podczas łuku w prawo tak jakby mega mocno przyhamowało mi prawe tylne koło i trochę rzuciło autem... Dodam, że występuje to po założeniu nowego zawieszenia 1BV z s-line plus sprężyny -30.. Zrobili pełną geometrie i zbieżność.. jednak co się dzieje na drodze to masakra. aż boję się jeździć. od razu po odebraniu od mechanika chyba wszystko było ok. Po przejechaniu ok 500KM zaczęły być cyrki właśnie z ESP. I jeszcze na koleinach strasznie tańczy, że ciężko go uprowadzić.. Jutro jade do tego mechanika żeby zobaczył co jest grane. A Wy co myślicie o tym ?

Mysle że trzeba podpiąc VAGa. Albo masz uszkodzony czujnik położenia pedału hamulca, albo czujnik kąta skrętu kierownicy.

tańce w koleinachy wynikaja z szerokosci kół

---------- Post added at 09:05 ---------- Previous post was at 09:01 ----------

Jadę prosto a kierownica ok 60 stopni w lewo.. Ale podczas jazdy środkiem drogi, na równym asfalcie kierownica jest prosto.

wskazuje na jakić koszmarny luz, byc może coś jest niedokręcone, szersze opony bardziej uwydatniają tego typu problemy.

Opublikowano

Marcin, możesz mieć rację ale na kapciach 235/45 przy 17" też latałem w koleinach (tylko bez jaj z ESP). Po założeniu dystansów i kół 19" znacznie się poprawiło...

Opublikowano
Panowie, nie macie czasem uszkodzonego Concerta na sprzedanie? :naughty:

ale jakiego concerta? jest ich kilka :wink:

Opublikowano
Marcin, możesz mieć rację ale na kapciach 235/45 przy 17" też latałem w koleinach (tylko bez jaj z ESP). Po założeniu dystansów i kół 19" znacznie się poprawiło...

to się zgadza.

tutaj mała dygresja, zastosowanie dystansów, to większe obciążenie łożysk kół, el. zawieszenia i zmiana charakterystyki zawieszenia.

Opublikowano

ja bym sprawdzil czy czujniki ABS siedza dobrze jesli nie dopchnij je troszke problem powinien znikanc moze sa wyciecia na przegubach zasyfione tez bedzie taki problem jak sobie obrotow nie moze zczytac najbardziej to wlasnie w zakretach sie pojawia

Opublikowano

cześć :hi:

Opublikowano

Cześć - dawno mnie tutaj nie było :confused4:

Opublikowano

witamy, witamy wszystkich :hi:

Opublikowano
:siema:
Opublikowano
Panowie, nie macie czasem uszkodzonego Concerta na sprzedanie? :naughty:

ale jakiego concerta? jest ich kilka :wink:

Obojętnie :decayed:

Opublikowano

obojetnie czy do B6 czy B5?

Opublikowano

B5 :wink:

Opublikowano
Siemano wszystkim :)

Musa wczoraj ustrzelony koło 16.30 jak przecinał Matejki :)

A właśnie Musa... miałeś mi dać namiary na PW do adwokaciny i co z tym rootem ?? :)

I z newsów... wali mi coś niby w silniku na luzie i trzesie się pedał sprzęgła i wajcha od biegów... stawiam na dwumas... który de facto niecały rok temu zmieniałem... muszę ku.. reklamować :(

a pracuje na 4 cylindrach?

siem

ta pracuje na 4 - tak mi się dywaje.... generalnie silnik sam w sobie chodzi równo...

dziś mi rozkręcali skrzynię i wyciągali dwumas... twierdza, że jest ok... zmienią tylko łożysko oporowe i jakieś przewody chłodzące były tam poprzecierane (co są nad sprzęgłem) i wszystko było mokre... tak mi mówili... osuszą, założą nowe przewody i wówczas będziemy patrzeć co dalej... czy może coś się w dwumasie w środku nie rozleciało.

Opublikowano

witojcie. mój problem ze ściąganiem kierownicy i ESP rozwiązany. Pourywały się końcówki drążków. A były nowe, wytrzymały aż 100km :)

Opublikowano
witojcie. mój problem ze ściąganiem kierownicy i ESP rozwiązany. Pourywały się końcówki drążków. A były nowe, wytrzymały aż 100km :)

Jak pourywały się końcówki drążków ??.....:facepalm: Gdzieś ty jeździł :grin:

Opublikowano
witojcie. Mój problem ze ściąganiem kierownicy i esp rozwiązany. Pourywały się końcówki drążków. A były nowe, wytrzymały aż 100km :)
:co:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...