Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

problem generalnie polega na tym, że na D nieznacznie wchodzi na obroty i sam próbuje się wyrywać, podczas jazdy w korku muszę naprawdę mocno go na hamulcu trzymać i wysprzęglić na N, póki co nie dzieje się to zbyt często...ale mimo wszystko mam pietra jak cholera o tą skrzynię :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

cześć :hi:

super Bartek że już na stałe wracasz :banan:

:wink:

---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:30 ----------

:hi:

---------- Post dopisany at 09:58 ---------- Poprzedni post napisany at 09:58 ----------

cześć :hi:

super Bartek że już na stałe wracasz :banan:

to trzeba grilla zorganizować z tego powodu :grin:

Coś się zorganizuje - ale po powrocie nie wyjdę z garażu przez przynajmniej 2 tygodnie (tyle zamówień :facepalm:).

zagwarantujesz internet, strawę i spanie to przyjadę pomóc ... nawet trochę narzędzi przywiozę .... :)

Pomoc chętnie widziana na rezaniu elektrycznym lub w naszym gronie - przy typowej pracy zrobi się ro***erducha (a klient czeka...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart,

a w Volvo olej + filtr w skrzyni ogarniesz? Z tego co wiem, to skrzynia GM :decayed:

Max, tykam tylko to na czym się znam :wink:

No problemo, dlatego pytam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtas też Ci strzela przy manewrach parkingowych ? :)

Wibruje kierka przy predkosci 100-120, ale strzela mi jak skrecam na maksa w lewo zeby zawrocic np., przy nieskich predkosciach:kwasny:

Tarcze i klocki teraz wymieniam i nie wiem czy lozk tez nie powinienem odrazu hmm, a jak z tą pół ośą podejdzie ?

Jeszcze paski musze wymienic i jakas rolke pewnie bo piszczy strasznie, olej, filtry znowu, poprawiam wydech i usuwam kata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem generalnie polega na tym, że na D nieznacznie wchodzi na obroty i sam próbuje się wyrywać, podczas jazdy w korku muszę naprawdę mocno go na hamulcu trzymać i wysprzęglić na N, póki co nie dzieje się to zbyt często...ale mimo wszystko mam pietra jak cholera o tą skrzynię :cry:

No to tym bardziej nie wiem czemu chcesz jechać z tym do mechanika - przecież tak jak Ci mówiłem, skrzynka już teraz jest do wyciągnięcia. Nie trać kasy bez sensu tylko przetrwaj do czasu aż wrócę (oszczędzaj auto).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak z tą pół ośą podejdzie ?

No nie bardzo - to jest dla tip-a w V6 i V8. Do Ciebie jest 8E0 407 272 S na prawą stronę (myślę, ża AT też podejdzie).

---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ----------

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Wręcz na bank :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

a jak z tą pół ośą podejdzie ?

No nie bardzo - to jest dla tip-a w V6 i V8. Do Ciebie jest 8E0 407 272 S na prawą stronę (myślę, ża AT też podejdzie).

Dziękować :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, orientujesz się może który wtrysk jest sterującym w AYM? Bo latam na mapie awaryjnej bez pełnej mocy, bo wyrzuca mi ten błąd, a na szybko żadnego u siebie z wtyczką nie znalazłem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ----------

Bartek, orientujesz się może który wtrysk jest sterującym w AYM? Bo latam na mapie awaryjnej bez pełnej mocy, bo wyrzuca mi ten błąd, a na szybko żadnego u siebie z wtyczką nie znalazłem :facepalm:

3 cylinder misiu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

To używane się kupuje ? MI prawy zewnętrzny napierdala już trochę i chciałem niedługo się za niego zabrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ----------

Bartek, orientujesz się może który wtrysk jest sterującym w AYM? Bo latam na mapie awaryjnej bez pełnej mocy, bo wyrzuca mi ten błąd, a na szybko żadnego u siebie z wtyczką nie znalazłem :facepalm:

3 cylinder misiu...

Dziękuję pysiu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

To używane się kupuje ? MI prawy zewnętrzny napierdala już trochę i chciałem niedługo się za niego zabrać

Tak - tylko źródło pewne i będzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko skąd to wziąć :) To polować na całą prawą półoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ----------

Bartek, orientujesz się może który wtrysk jest sterującym w AYM? Bo latam na mapie awaryjnej bez pełnej mocy, bo wyrzuca mi ten błąd, a na szybko żadnego u siebie z wtyczką nie znalazłem :facepalm:

3 cylinder misiu...

Dziękuję pysiu :decayed:

Oj napiłbym się z Wami wódzi :whistling::decayed:

---------- Post dopisany at 23:52 ---------- Poprzedni post napisany at 23:50 ----------

Tylko skąd to wziąć :) To polować na całą prawą półoś ?

Szukaj te same numery co dałem Wojtkowi - bierz od kontrahenta który ma 100% poz. no i trochę komentarzy na koncie (>100).

---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:52 ----------

Przypomniało mi się, że kontakt na półośki gdzieś mam - ale uruchomię go dopiero po powrocie do PWR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj napiłbym się z Wami wódzi :whistling::decayed:

Wierzę, że Ci się uda ten weekend zosrganizować i wpaść do nas do OSW :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj napiłbym się z Wami wódzi :whistling::decayed:

Wierzę, że Ci się uda ten weekend zosrganizować i wpaść do nas do OSW :decayed:

Jak mi Gocha łańcuch spuści trochę to może dojadę (dosięgnę :decayed:).

---------- Post dopisany at 23:58 ---------- Poprzedni post napisany at 23:57 ----------

...tylko po ch**. 18" założone, bida Panie. No chyba że na ognisko :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym się napił wódki z Wami :decayed:

Znalazłem kolesia z Leszna wiec gitarka, jak coś to oddam..:wink:

A kiedyś już byłem u niego fotele s4 ogladać, ale za drogie jak na ten stan co był, a na podworku rs4 b7 w sedanie:whistling:

W tym tygodniu zaczynam prawko na motor, nie mogę się doczekać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...