Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

A pryskasz to na auto po całości przed każdym myciem. czy tylko na jakieś plamy? Tzn jaka masz technologię uzycia w przypadku mycia auta na zewnątrz? i czy to również jest do tworzyw we wnętrzu, czy raczej czegoś dedykowanego uzywasz? Np CG Green Clean?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Do plastików w środku mam Auto Glym interior shampoo - super fajny a potem do konserwacji SmartWax smart dressingo o zapachu kokosowym, do mycia wstępnego używałem zawsze Karcher RM806ASF taka jakby aktywna piana a potem Megs Gold Class Shampoo, po ostatnim glinkowaniu używam tylko szamponu Megsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz tylko zawiecha by się przydała... :przebiegly: myślę nad sprężynami komplet, od s-line -20mm (NIE WIĘCEJ!!!) chcę zachować w miarę przyzwoity komfort jazdy ale też mały pazur by się przydał :>

- jaki koszt? (nie muszą być nowe, ale w dobrym stanie...)

- u kogo mógłbym zobaczyć jak to wygląda?

- gdzie szukać? na allegro jest tego tyle... i tyle samo firm

Pozdrawiam Ł.

- czym się sugerować (firma...?)

Będzie problem z ori springami - niestety temat jest poważniejszy niż się wydaje i nie rozpracowany do końca...

Póki co wiadomo jak siada auto na H&R (-40mm) i Weitec (-30mm).

Nie bardzo rozumiem, ... Woocash chcesz zobaczyć auto na oryginalnym zawieszeniu OOOO Sline ?

- jestem totalnym laikiem ale szybko się uczącym! -

Podejrzewam że mogę czasem wypalić z dziwnymi pytaniami i nie koniecznie wszyscy mogą zrozumieć o co mi chodzi :> ale już tłumaczę,

Po pierwsze, jak już wiadomo porwałem się na nowe fele i do tego przyszły dystanse, na przymiarce widziałem efekt ale stwierdziłem, że nadkola są deko za wysoko i co najmniej dziwnie to wygląda dla tego zastanawiam się nad zawieszeniem tzn sprężyny... i teraz!:

wiem że zawieszenie to sprężyny amory drążki itp. no i oczywiście mam to wszystko :> , ale że moje autko strasznie pływa prawo lewo przód tył a jak podjeżdżam pod krawężnik to czuję się jak na łóżku wodnym i jak już doszedłem do zmiany felungu i tak (pod pewnym względem) głupio to wygląda jak ktoś wcześniej opisał jak Allroad... :confused4: to chciałbym coś z tym zrobić np:

1) założyć sprężyny np od S-lina (bo chyba są twardsze...? tak?) i tym samym obniżyć o -20mm (od S-lina sprężyny obniżają...? tak?) te -20mm by wystarczyło.

2) jeśli ktoś ma fele 17 i sprężyny od S-ki to chciałbym to zobaczyć jak wygląda, jak bardziej sztywno jest, jak wybiera na dziurach... itp.

3) ale też chcę żeby moje autko zachowało swoją oryginalność wizualną (jeżeli można tak o tym mówić), nie chcę żeby strasznie siedziało na kołach, tym bardziej że mam małe dziecko i chcę znaleźć jakiś półśrodek pomiędzy poprawieniem sztywności (w odniesieniu do tego co mam w tej chwili) i delikatnie obniżyć aby odległość pomiędzy nadkolem a kołem nie była aż tak wyraźna.

4) czy żeby osiągnąć efekt z punktu 3 wystarczy że włożę tylko sprężyny? czy muszę całą resztę też zmieniać amory itp... szkoda by było ruszać amory ponieważ rok temu wymieniałem (ale tylko tył) na Bistein-a a z przodu mam Monroe (były razem z autem)

5) zaczął mi tak pływać dość niedawno, pomyślałem że to wina właśnie tych amorów może coś poszło...? jakieś dwa tygodnie temu, pojechałem na stację diagnostyczną 84% przód i 85% tył więc chyba to nie amory :confused4:

6) czy za takie pływanie auta jest odpowiedzialna jakaś inna część? oprócz amorów? i sprężyn?

Tylko proszę nie pytajcie mnie jakie mam zawieszenie, sprężyny bo nie wiem :confused4: ewentualnie, jutro zakładam już nowe fele i dystanse to mogę looknąć na oznaczenia kolorów na sprężynach, może to coś da... Powiem tak, autko mam od roku i nie zawsze się tak zachowywało tylko ostatnio jakaś masakra się zrobiła z tym pływaniem.

- dodam że na sprężyny jestem w stanie wydać jakieś 700zł. no chyba że to jakaś pierdółka którą wystarczy wymienić... :mysli:

sorry że tak skaczę tematami ale one się strasznie przeplatają.[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 19:48:41_________________________________________________oj qrcze coś na gmerałem z tymi cytatami... :kwasny::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj qrcze coś na gmerałem z tymi cytatami... :kwasny::wallbash:

Już poprawiłem :)[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 20:10_________________________________________________Obniżając auto w dużej mierze wyeliminujesz opisane przez Ciebie "pływanie".

Ja tu widzę dwa rozwiązania.

1. Szukasz na forum AWX-a Avanta z podobnym wyposażeniem jak Twoje ale na fabrycznym zawieszeniu 1BE - sprawdasz jego kategorie wagowe (są na wlepce serwisowej, właściciel auta Ci je odczyta) dla osi przedniej i tylnej. Posiadając te dane da się ustalić numer sprężyn jakie zamontowano w tym aucie - i takie zamawiasz do siebie (nowe w ASO za 1300zł lub allegro - ja swoje springi 1BE puściłem za 200zł, ale może być ciężko znaleźć konkretny model).

2. Do obecnej konfiguracji pakujesz np. Weiteca -30/-30 (729zł). Najszybsze i sprawdzone rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj qrcze coś na gmerałem z tymi cytatami... :kwasny::wallbash:

Już poprawiłem :)[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 20:10_________________________________________________Obniżając auto w dużej mierze wyeliminujesz opisane przez Ciebie "pływanie".

Ja tu widzę dwa rozwiązania.

1. Szukasz na forum AWX-a Avanta z podobnym wyposażeniem jak Twoje ale na fabrycznym zawieszeniu 1BE - sprawdasz jego kategorie wagowe (są na wlepce serwisowej, właściciel auta Ci je odczyta) dla osi przedniej i tylnej. Posiadając te dane da się ustalić numer sprężyn jakie zamontowano w tym aucie - i takie zamawiasz do siebie (nowe w ASO za 1300zł lub allegro - ja swoje springi 1BE puściłem za 200zł, ale może być ciężko znaleźć konkretny model).

2. Do obecnej konfiguracji pakujesz np. Weiteca -30/-30 (729zł). Najszybsze i sprawdzone rozwiązanie.

No to super, już mam jakąś bazę. Ale,

Weitec - jak utwardzi mi auto? skala od 0-10, dajmy na to że im twardsze tym bardziej ku wyższej wartości a więc:

Moje seryjne sprężyny określimy jako wartość 5 i teraz, weitec ile wyniesie 6? 7? czy to jest zły tok rozumowania? czy generalnie da się to jakoś porównać w formie hmmm... pisemnej? (forum) czy tylko i wyłącznie naocznie? 730 zł jest do zaakceptowania z bólem ale jest :disgust: ale najistotniejszą informacją jaką chcę uzyskać to jak bardzo weitec będzie twardszy od tego co mam? (żona,dziecko itp.)

Nawiązując do mojej wcześniejszej wypowiedzi odnośnie możliwych usterek czyli to nie koniecznie muszą być sprężyny; coś ostatnio ktoś mówił o drążku stabilizacyjnym...??? można to jakoś rozwinąć? czy to może być przyczyna?

Chodzi Ci o to? http://allegro.pl/weitec-sprezyny-obnizajace-audi-a4-8e-i1689349701.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka, jak tam ?

kurczę widzę ładne B8 sobie rezają, a Ja głupi inwestuje w jakieś glupoty :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woocash,

ja mam 1BE + 18"

W kwestii tylnego drążka stabilizatora .. to jest to cześć z RS4 - jest grubszy i sztywniejszy

Numer części: 8E0-511-409-AM lub 8E0-511-409-AL

Możliwość instalacji w modelach AUDI A4 B6 i B7.

Trzeba jeszcze wtedy gumy na drążku wymienić.

Bart-s .. złożyłem boczek i .. zapomniałem klamkę podczepić :D .. ale pod galeria PESTKA jest dobre miejsce

na rezanie i nie pada - pewnie dzisiaj podjadę ...

a przy okazji pozdrowienia na szarej, oklejonej A4 stojącej przy wejściu .. albo Martinez albo Drozdek .. ale nie miałem numeru żeby dzwonić - był mały spocik pod myjnią ;)[br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 08:09_________________________________________________

w jakie ? auto to najgorsza inwestycja jak by nie było, lepiej w żonę zainwestować

albo dwie ... jakieś zapasowe wyjście zawsze się przyda ;)[br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 08:11_________________________________________________

Czy ktoś może wie czy kierownica powietrza na intercooler do 2.0TDI jest taka sama jak w 3.0TDI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy okazji pozdrowienia na szarej, oklejonej A4 stojącej przy wejściu .. albo Martinez albo Drozdek .. ale nie miałem numeru żeby dzwonić - był mały spocik pod myjnią ;)

B6 na blachach PGS to drosdek... tez tam wczoraj byłem na chwile :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy okazji pozdrowienia na szarej, oklejonej A4 stojącej przy wejściu .. albo Martinez albo Drozdek .. ale nie miałem numeru żeby dzwonić - był mały spocik pod myjnią ;)

B6 na blachach PGS to drosdek... tez tam wczoraj byłem na chwile :)

no blach już nie zauważyłem właśnie .. stało przy samym wejściu i ludzie się kręcili więc nie rozglądałem się za bardzo żeby nie rozmaślić kogoś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karolu masz moze kopie tej plytki ktora mi przywiozles??? bo stala sie rzecz straszna, przypadkiem usiadlem na nia i pekla :wallbash:[br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 11:31_________________________________________________

czołem chłopaki :hi: :hi:

czesc Adamie, cio tam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w porządku ... pogoda jest ok tylko żeby nie padało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w niedzielke jakis spocik sie szykuje?

a nie wiem nikt nic nie mówił póki co :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...