Rako Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Na bank ma 3.0 silnik[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 10:49_________________________________________________ kumpel ma E36 3.0 m-pakiecie fajnie się zbiera nie powiem :gwizdanie: Ale mimo tego jakoś więcej do Audi mnie korci w E36 nie było 3 litrowych silników, największy chyba 2.8 no chyba że to prawdziwe M3 ? chociaż wydaje mi się że w M3 był 3.2 litra byl w M3 3.0 i 3.2. ten drugi ma 321KM a ten pierwszy nie pamiętam... Wentylek będzie wiedział aaaaa tak - miał 280KM ale rako mówił że to E36 z M-pakietem a nie M3 tak ma m pakiecik
Rako Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 w E36 3.0 miała tylko Mka no to sie zgadza
fantastic Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Z Tobą zawsz Fan ale ni mam kierowcy nie przejmuj sie, ja też ni mam kierowcy, a poza tym jutro do roboty spadam więc muszę być kumaty rano. przełożymy tą impre na później :gwizdanie:
lagadula Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Jesli planujesz zmienic na BMW to odradzam już teraz..... Piątka E60 mi po głowie chodzi 530d lub 535d Najbardziej awaryjny model ze wszystkich. Wystepują takie awarie o których właścicielom AUDI się nie śniło. Do tego silniki maja nakulane pod 300k ( w Polsce nagle 150) i stają się skarbonką bez dna. Poza tym potrzebujesz diesla ? Czy w tym kraju każdy mus mieć diesla ?
Piechol Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 fury tez nie myje więc Wojtek sam nie będziesz a jeśli chodzi o Malika to on miał S4B6? ostatnio miał S4B7... no i dobrze, nie ma to jak być brudasem a malik miał z tego co wiem B6 2.5tdi zrobioną w S-linie + później S4 B7
Rako Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Z Tobą zawsz Fan ale ni mam kierowcy nie przejmuj sie, ja też ni mam kierowcy, a poza tym jutro do roboty spadam więc muszę być kumaty rano. przełożymy tą impre na później :gwizdanie: zawsze można na spota jechac do Malutkiej
fantastic Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Na bank ma 3.0 silnik[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 10:49_________________________________________________ kumpel ma E36 3.0 m-pakiecie fajnie się zbiera nie powiem :gwizdanie: Ale mimo tego jakoś więcej do Audi mnie korci w E36 nie było 3 litrowych silników, największy chyba 2.8 no chyba że to prawdziwe M3 ? chociaż wydaje mi się że w M3 był 3.2 litra byl w M3 3.0 i 3.2. ten drugi ma 321KM a ten pierwszy nie pamiętam... Wentylek będzie wiedział aaaaa tak - miał 280KM ale rako mówił że to E36 z M-pakietem a nie M3 tak ma m pakiecik w E36 3.0 miała tylko Mka no to sie zgadza
malutka:) Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Z Tobą zawsz Fan ale ni mam kierowcy nie przejmuj sie, ja też ni mam kierowcy, a poza tym jutro do roboty spadam więc muszę być kumaty rano. przełożymy tą impre na później :gwizdanie: Tak jest !!!!!!!!!!!!
nike21 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 zmykam do pracy... do zobaczonka na spociku
lagadula Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 O dzizes... mod przeniósł mój temat o VT felg do hyde-parku...
Rako Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Na bank ma 3.0 silnik[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 10:49_________________________________________________ kumpel ma E36 3.0 m-pakiecie fajnie się zbiera nie powiem :gwizdanie: Ale mimo tego jakoś więcej do Audi mnie korci w E36 nie było 3 litrowych silników, największy chyba 2.8 no chyba że to prawdziwe M3 ? chociaż wydaje mi się że w M3 był 3.2 litra byl w M3 3.0 i 3.2. ten drugi ma 321KM a ten pierwszy nie pamiętam... Wentylek będzie wiedział aaaaa tak - miał 280KM ale rako mówił że to E36 z M-pakietem a nie M3 tak ma m pakiecik w E36 3.0 miała tylko Mka no to sie zgadza Ja tam sie gubie w tych silnikach ...wiem napewno ze ma E36 3.0 z m-pakietem, od goscia w polsce ja kupil który ten z kolei sciagnal z szwajcari.
fantastic Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Jesli planujesz zmienic na BMW to odradzam już teraz..... Piątka E60 mi po głowie chodzi 530d lub 535d Najbardziej awaryjny model ze wszystkich. Wystepują takie awarie o których właścicielom AUDI się nie śniło. Do tego silniki maja nakulane pod 300k ( w Polsce nagle 150) i stają się skarbonką bez dna. Poza tym potrzebujesz diesla ? Czy w tym kraju każdy mus mieć diesla ? sprowadzam sobie sam auta i wiem jakie są przebiegi w niemczech, jak sie postarasz to da się znaleść z małym, moja A4 miała w momencie zakupu 42500km- ale szukałem ponad 7 miechów. Nie wiem czy potrzebuje diesla - chciałem po prostu zacząć oszczędzać na paliwsku i myśle że taki 272 konny 535 byłby idealny :polew:
Piechol Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 O dzizes... mod przeniósł mój temat o VT felg do hyde-parku... tak to już jest będziesz sprzedawać tamte 18"? :gwizdanie: w jakim są stanie, jakie oponki itd? [br]Dopisany: 21 Luty 2010, 10:59_________________________________________________ chciałem po prostu zacząć oszczędzać na paliwsku i myśle że taki 272 konny 535 byłby idealny :polew: jeszcze trochę i diesel będzie droższy od beny... wtedy będziesz miał oszczędności, że hoho
Rako Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 dobra panowie ja zmykam to do zobaczenia
Piechol Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 dobra panowie ja zmykam to do zobaczenia no nara, tylko przyjedź dzisiaj
Rako Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 dobra panowie ja zmykam to do zobaczenia no nara, tylko przyjedź dzisiaj przyjechac przyjade ale niewiem czy odjade Madbar ma manete mi zmieniać :
lagadula Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Nie sprzedaję felg S4. A diesel ? Podam ci kilka oszczedności w silniku M57. Najciekawsza. Co 100.000 km trzeba zmieniac kolektor dolotowy (1500 PLN), bo się klapki regulujace długość urywają i wpadają do komory spalania. Jak sie uda, to rozdupcą tez turbo. Czesto padają termostaty, gł 170 PLN , egr 140 PLN. Pekąją kolektory wydechowe bo są blaszane - 1500 PLN. Wtryski ? 6 sztuk - 800 PLN/ sztukę. Koło pasowe ? - 1500 PLN - popularna awaria. Moduł komfortu, przecierajace się wiazki w klapach i kupa innych gówien.
fantastic Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Nie sprzedaję felg S4. A diesel ? Podam ci kilka oszczedności w silniku M57. Najciekawsza. Co 100.000 km trzeba zmieniac kolektor dolotowy (1500 PLN), bo się klapki regulujace długość urywają i wpadają do komory spalania. Jak sie uda, to rozdupcą tez turbo. Czesto padają termostaty, gł 170 PLN , egr 140 PLN. Pekąją kolektory wydechowe bo są blaszane - 1500 PLN. Wtryski ? 6 sztuk - 800 PLN/ sztukę. Koło pasowe ? - 1500 PLN - popularna awaria. Moduł komfortu, przecierajace się wiazki w klapach i kupa innych gówien. chyba sie jeszcze zastanowię :gwizdanie:
Piechol Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Nie sprzedaję felg S4. no i ch... popsułeś mi całą niedziele...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się