Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę, że nie możecie spać.. :cygaro::cygaro:

łikend sie zaczal :beach:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

czyli ? :D mam wspawaną ćwiarę ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 920 931D to zegary z B7... 9Q4 czyli kolorowy wyświetlacz. W B6/B7 chyba nie było nic mocniejszego (przynajmniej nie spotkałem się nigdy).

to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6...

w B7 sa liczniki RB8 :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolę angielski odpowiednik :decayed:

sie nie zdziw. ktoregos dnia wsiadziesz do auta, bedziesz chcial zlapac za kiere, a ta bedzie po prawej stronie :decayed:

To może uściślę. Nie lubię UK English - preferuję US, dlatego co najwyżej może mnie przywitać prędkościomierz w milach i fahrenheit na panelu klimy :polew:

---------- Post added at 02:31 ---------- Previous post was at 02:28 ----------

8E0 920 931D to zegary z B7... 9Q4 czyli kolorowy wyświetlacz. W B6/B7 chyba nie było nic mocniejszego (przynajmniej nie spotkałem się nigdy).

to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6...

Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolę angielski odpowiednik :decayed:

sie nie zdziw. ktoregos dnia wsiadziesz do auta, bedziesz chcial zlapac za kiere, a ta bedzie po prawej stronie :decayed:

To może uściślę. Nie lubię UK English - preferuję US, dlatego co najwyżej może mnie przywitać prędkościomierz w milach i fahrenheit na panelu klimy :polew:

ale zajrzyj pod maske ,zanim zatankujesz :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ? :D mam wspawaną ćwiarę ? :D

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew: Nie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ? :D mam wspawaną ćwiarę ? :D

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew: Nie :decayed:

to git :D:banan::brzydkibanan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolę angielski odpowiednik :decayed:

sie nie zdziw. ktoregos dnia wsiadziesz do auta, bedziesz chcial zlapac za kiere, a ta bedzie po prawej stronie :decayed:

To może uściślę. Nie lubię UK English - preferuję US, dlatego co najwyżej może mnie przywitać prędkościomierz w milach i fahrenheit na panelu klimy :polew:

ale zajrzyj pod maske ,zanim zatankujesz :polew:

No coś Ty. Teraz dają "odpowiednią" naklejkę przy wlewie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6...

Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX).

bankowo RB4, bankowo zdjety z B6 i bankowo w B6 dzialal /2002/ soft z niego poszedl do innego rb4, a licznik mam jako - bonus

w etce nie sprawdze chwilowo brak (win 7 64 :kwasny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6...

Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX).

bankowo RB4, bankowo zdjety z B6 i bankowo w B6 dzialal /2002/ soft z niego poszedl do innego rb4, a licznik mam jako - bonus

Czyli co z moją ćwiarą ? ... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6...

Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX).

bankowo RB4, bankowo zdjety z B6 i bankowo w B6 dzialal /2002/ soft z niego poszedl do innego rb4, a licznik mam jako - bonus

w etce nie sprawdze chwilowo brak (win 7 64 :kwasny:)

Całkiem możliwe, ja w ETCE widzę tylko zamiennik i numer przyporządkowany dla B7...

Nie chce Ci się zainstalować czy uruchomić? Zależnie od problemu odpal instalkę lub exe ETKI w trybie zgodności z XP (powinno pójść).

---------- Post added at 02:39 ---------- Previous post was at 02:38 ----------

to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6...

Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX).

bankowo RB4, bankowo zdjety z B6 i bankowo w B6 dzialal /2002/ soft z niego poszedl do innego rb4, a licznik mam jako - bonus

Czyli co z moją ćwiarą ? ... :rolleyes:

To nie o Twojej furce... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś Ty. Teraz dają "odpowiednią" naklejkę przy wlewie :decayed:

w USA napewno. ostatnio ogladalem istrukcje lapka sony, np. jest dokladnie opisane, jak umiescic wtyczke zasilacza w gniezdzie sieciowym... :facepalm:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie o Twojej furce... :wink:

aa :)

Lecę spać koledzy ! Dobrej nocki.. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie o Twojej furce... :wink:

aa :)

Lecę spać koledzy ! Dobrej nocki.. :hi:

Dobranoc :papa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe, ja w ETCE widzę tylko zamiennik i numer przyporządkowany dla B7...

Nie chce Ci się zainstalować czy uruchomić? Zależnie od problemu odpal instalkę lub exe ETKI w trybie zgodności z XP (powinno pójść).

liczniki sa zamienne, kazdy licznik mozna zaadaptowac do ECU.

nie idzie w trybie zgodnosci, ten sam problem z elsa i vcds. musze zaisntalowac virtual pc i na to dopiero.

---------- Post added at 02:47 ---------- Previous post was at 02:46 ----------

Lecę spać koledzy ! Dobrej nocki.. :hi:

tak od razu, po dobranocce? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe, ja w ETCE widzę tylko zamiennik i numer przyporządkowany dla B7...

Nie chce Ci się zainstalować czy uruchomić? Zależnie od problemu odpal instalkę lub exe ETKI w trybie zgodności z XP (powinno pójść).

nie idzie w trybie zgodnosci, ten sam problem z elsa i vcds. musze zaisntalowac virtual pc i na to dopiero.

To dziwne. Mnie się udało z VCDSem.... Ale OK, VPC powinno rozwiązać problem...

Z innej beczki - co powiesz na 62L na 600km :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi, no pefka ;)

nie no, jutro pojdziesz spac. :naughty:

---------- Post added at 02:55 ---------- Previous post was at 02:54 ----------

To dziwne. Mnie się udało z VCDSem.... Ale OK, VPC powinno rozwiązać problem...

Z innej beczki - co powiesz na 62L na 600km :facepalm:

na jakiej windzie?

w korku w miescie? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwne. Mnie się udało z VCDSem.... Ale OK, VPC powinno rozwiązać problem...

Z innej beczki - co powiesz na 62L na 600km :facepalm:

na jakiej windzie?

w korku w miescie? :eusathink:

Win7 ale nie powiem Ci teraz która bo nie był to mój sprzęt.

Średnie z przewagą trasy (głównie A2). Generalnie widzę tendencję w dół (mam na myśli kilometry). Najpierw nieco powyżej 700 a teraz ledwo ponad 600. Dziś wróciłem z Poznania - aktualnie mam 1/2 baku i przejechane 340km. Tankuję praktycznie zaraz po zapaleniu się rezerwy więc przy obecnych warunkach mogę nie doturlać do 600... Parametry nadal gitara. Zastanawiam się czy jest sens wywalić PD skoro w blokach pomiarowych jest cały czas OK...

Jak już wreszcie przygarnę jakieś V8 to do spalania będę przyzwyczajony :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...