Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 a jakie bloki meirzysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 a jakie bloki meirzysz? Wszystko co nadaje się do diag. Przede wszystkim EGR, turbinę, kąt, korekty i BIPy - zarówno statycznie jak i dynamicznie nie ma odchyłek w stosunku do wartości jakie powinny tam się znaleźć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 no tak. tyle ze, mocy ani momentu nie pomierzysz. mozesz pomierzyc ilosc pobranego powietrza wymuszana przez ECU, dynamike spalin wymuszona przez ECU, 023 to tylko praca zaworu - cewki. 013 to tylko odczyt roznic miedzy kolejnymi suwami pracy. faktycznych wartosci zyciowych nie pomierzysz. bardzo zweryfikowalem podejscie do logowania po problemach z wtryskami u mnie. praktycznie do ostatniego momentu brak bylo nieprawidlowych odczytow. A auto juz nie pracowalo prawidlowo. dopiero w ostatnim momencie padl ewidentnie wtrysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 no tak. tyle ze, mocy ani momentu nie pomierzysz. mozesz pomierzyc ilosc pobranego powietrza wymuszana przez ECU, dynamike spalin wymuszona przez ECU, 023 to tylko praca zaworu - cewki. 013 to tylko odczyt roznic miedzy kolejnymi suwami pracy. Co proponujesz - bo szczerze mówiąc, pomysły mi się skończyły (poza podmianą przepływki i wywaleniem PD na stół). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 oleju nie przybywa? nie slychac dudnienia z okolic fitra powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 oleju nie przybywa? nie slychac dudnienia z okolic fitra powietrza? Nie. Olej cały czas w zakresie - brak jakichkolwiek podejrzanych hałasów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 rozumiem ze logi zanalizowane sa zgodnie ze sztuka. egr dziala prawidlowo. jezeli tak. pozostaje pomiar cisnienia paliwa na tandem-pompie. pomiar kompresji. jezeli bez zastrzezen pompki do demontazu. ocena ich gniazd. pompki na stanwisko probiercze i wymiana niesprawnych czesci. pozniej nowe uszczelniacze, podkladki, sruby. prawidlowy montaz i w droge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 oleju nie przybywa? nie slychac dudnienia z okolic fitra powietrza? Nie. Olej cały czas w zakresie - brak jakichkolwiek podejrzanych hałasów. Co jest slo - nie możesz zasnąć? ---------- Post added at 03:24 ---------- Previous post was at 03:22 ---------- rozumiem ze logi zanalizowane sa zgodnie ze sztuka. egr dziala prawidlowo.jezeli tak. pozostaje pomiar cisnienia paliwa na tandem-pompie. pomiar kompresji. jezeli bez zastrzezen pompki do demontazu. ocena ich gniazd. pompki na stanwisko probiercze i wymiana niesprawnych czesci. pozniej nowe uszczelniacze, podkladki, sruby. prawidlowy montaz i w droge Gdzieś w dziale DIAG są moje ostatnie logi... Zaraz znajdę. Pomiar ciśnienia na pompie tandemowej to jedna z rzeczy której nie mogę wykonać (nie mam manometru z odpowiednim przyłączem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 oleju nie przybywa? nie slychac dudnienia z okolic fitra powietrza? Nie. Olej cały czas w zakresie - brak jakichkolwiek podejrzanych hałasów. Co jest slo - nie możesz zasnąć? żal mu że zostajemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?53201-B6-AVF-Prośba-o-sprawdzenie-logów-(nowe-logi-ostatni-post)&p=1953841&viewfull=1#post1953841 Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił... Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Gdzieś w dziale DIAG są moje ostatnie logi... Zaraz znajdę. Pomiar ciśnienia na pompie tandemowej to jedna z rzeczy której nie mogę wykonać (nie mam manometru z odpowiednim przyłączem). ja również, manometr to przeszło 1000 PLN i tak dokupowałem sprzęt. U mnie sprawa była prosta, wysypała się jedna pompka więc różnice były duże, do tego BIP wyleciał poza zakres zgłaszając błąd. Ale jak pisałem wczesniej szarpało momentami autem jakby brakowało paliwa a odczyty nic niepojącego nie pokazywały... IMHO żywotność wtrysków to 150000 km i po tym przebiegu dobiegają powoli żywota. Przeważnie mechanicznie. rozkalibrowane dysze, iglica lejąca, słabsze sprężyny powodujące niższym ciśnieniem otwarcia, luzy. ---------- Post added at 03:42 ---------- Previous post was at 03:35 ---------- http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?53201-B6-AVF-Prośba-o-sprawdzenie-logów-(nowe-logi-ostatni-post)&p=1953841&viewfull=1#post1953841Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił... Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli... no dobra. rozrzad robiles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Gdzieś w dziale DIAG są moje ostatnie logi... Zaraz znajdę. Pomiar ciśnienia na pompie tandemowej to jedna z rzeczy której nie mogę wykonać (nie mam manometru z odpowiednim przyłączem). ja również manometr to przeszło 1000 PLN i tak dokupowałem sprzęt. U mnie sprawa była prosta, wysypała się jedna pompka więc różnice były duże, do tego BIP wyleciał poza zakres zgłaszając błąd. Ale jak pisałem wczesniej szarpało momentami autem jakby brakowało paliwa a odczyty nic niepojącego nie pokazywały... IMHO żywotność wtrysków to 150000 km i po tym przebiegu dobiegają powoli żywota. Przeważnie mechanicznie. rozkalibrowane dysze, iglica lejąca, słabsze sprężyny powodujące niższym ciśnieniem otwarcia, luzy. Mam tu na miejscu speców od regeneracji PD. Ponoć świetnie też dają sobie radę z CR - to znajomi więc spróbuję szczęścia Dzięki za wskazówki ---------- Post added at 03:46 ---------- Previous post was at 03:44 ---------- http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?53201-B6-AVF-Prośba-o-sprawdzenie-logów-(nowe-logi-ostatni-post)&p=1953841&viewfull=1#post1953841Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił... Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli... no dobra. rozrzad robiles? Tak. 1000km temu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Tak. 1000km temu... wg mnie jest albo zle ustawiony napinacz paska rozrzadu, albo jest uszkodzony, albo podejrzany pasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Tak. 1000km temu... wg mnie jest albo zle ustawiony napinacz paska rozrzadu, albo jest uszkodzony, albo podejrzany pasek. Byłem obecny przy wymianie (AutoPremium). Części nowe i ori - mechanior dobry, nie wydaje mi się aby coś spieprzył. Poza tym, auto pali tyle samo co przed wymianą rozrządu (w tej kwestii nic się nie zmieniło). Do wymiany podszedłem bardzo drobiazgowo (łącznie z paskiem zewnętrznym oraz kołami pasowymi klimy i pompy wspomagania). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił... Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli... wg mnie logi nie sa prawidlowe. po pierwsze obroty BS sa nieregularne, to moze wskazywac na problem z PD. w 013, widac ewidentnie, że 4 rka jest najslabsza. dynamika spalin tez jest troche oslabiona. turbina ciut pozno wstaje. ---------- Post added at 03:58 ---------- Previous post was at 03:57 ---------- G70 tez mierzy niestabilnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Generalnie cała sprawa ze zwiększonym spalaniem zaczęła się od wizyty u Sopy (wymiana sprzęgła na 7 płytkowe). Przed końcem prac Janek poinformował mnie, że (cyt.) "faza rozrządu jest źle ustawiona" (i że poprawią to gratis). Przy obecnej wymianie rozrządu, rzeczywiście na śrubach było coś maźnięte na czerwono - zastanawiam się czy oni czegoś nie spieprzyli... Tyle, że nie jest to mój rewir i nie wiedziałbym od czego zacząć aby to dobrze sprawdzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 odsunac pas. ustawic wal w GMP zalozyc blokady walu i walka. ale problem to skaczący kąt. zmiany +0,6 sa normalne na biegu jałowym. a u ciebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił... Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli... wg mnie logi nie sa prawidlowe. po pierwsze obroty BS sa nieregularne, to moze wskazywac na problem z PD. w 013, widac ewidentnie, że 4 rka jest najslabsza. dynamika spalin tez jest troche oslabiona. turbina ciut pozno wstaje. ---------- Post added at 03:58 ---------- Previous post was at 03:57 ---------- G70 tez mierzy niestabilnie. W kwestii 013 - tak jak wspomniałem, logi są z początku 2011. Pod koniec roku zalałem STP - jakiś czas później kolejny pomiar 13-tki nie dawał odchyłek większych niż 0.8mg/str... Mówisz, że ten minimalny skok o 21rpm ma znaczenie? LMM mogę podmienić ale odchyłka i tak nie jest jakaś wielka... ---------- Post added at 04:18 ---------- Previous post was at 04:16 ---------- odsunac pas. ustawic wal w GMP zalozyc blokady walu i walka.ale problem to skaczący kąt. zmiany +0,6 sa normalne na biegu jałowym. a u ciebie... Widzę, że pora zrobić nowe pomiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 szukamy dzury w calym a wiec to co widac. logi idealne nie sa. wg mnie, rozrzad do sprawdzenia i ustawienia na blokadach. pompki do mycia i weryfikacji. ---------- Post added at 04:36 ---------- Previous post was at 04:23 ---------- czas, spac niedlugo musze wstawac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 szukamy dzury w calym a wiec to co widac. logi idealne nie sa. wg mnie, rozrzad do sprawdzenia i ustawienia na blokadach. pompki do mycia i weryfikacji.---------- Post added at 04:36 ---------- Previous post was at 04:23 ---------- czas, spac niedlugo musze wstawac Spoko - dzięki za ciekawą pogawędkę. Jak ruszę z tematem - dam Ci znać jak idą prace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się