Musashi Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Ty się lepiej pochwal wykresem, a nie oczy mydlisz wykresem?
variocustoms Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Hmm, jeszcze do tego nie dojrzałem, ale Iverson chyba dokładnie czytasz wszystkie posty
Iverson Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 polecam kurs szybkiego czytania i analizowania
variocustoms Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 dobre, muszę na Ciebie uważać i bardziej cedzić słowa
Iverson Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 ... nie jestem taki zły na jakiego wyglądam
variocustoms Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Wiem, to był skrót myślowy hihi. Wykres niedługo wpadnie, najpierw wymienię zawias i dopiero będzie wątek -szerszy-
Iverson Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 super ,że się zdecydowałeś...teraz daj Musashiemu poupalać i zaraz będzie kolejne B7 w ekipie WLKP
variocustoms Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 poupalać? co to znaczy ?? nie zajarzyłem hihi
Iverson Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 poupalać=w łagodnym tego słowa znaczeniu-przejechać się furą
variocustoms Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 aaaa, całe życie się człowiek uczy. Zobaczę co się da zrobić, może test od 100 do 200 na A2 Jak na razie w ciągu 2 dni zdenerwowałem 2 właścicieli A6 3,0 TDI Q [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 14:50_________________________________________________Ale ciii, plany są dalekosiężne, FMIC + inna suszarka, >200 PS >400 Nm
variocustoms Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Teraz jest lepiej niż przed optymalizacją, okazało się że, przy 1800 obr miałem 360 Nm "peak", teraz gładkie 375. Wcześniej rwało od dołu a teraz równo w całym zakresie. Ruszanie teraz to całkiem inna bajka.
variocustoms Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Hihi CHIQUITA cały czas na twarzy
Musashi Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 ciekawe, ciekawe, a zwrociles uwage jak wplynela modyfikacja na zuzycie paliwa? oczywiscie zdaje sobie sprawe ze wiecej Nm i kW kusi i wypija. ale duza roznica w miescie i na trasie?
variocustoms Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Musashi, spalanie 0,5 do 1 l mniej, nawet dzisiaj pokusiłem się o zdjęcie magnetyzerów które mam od lat i twierdziłem, że konkretnie obniżały zużycie paliwa, wystarczy jeden kurs Poznan - Kalisz - Poznań i bedę wiedział co i jak. Jadę z dokładnością do 3 minut jak szalony aptekarz hihi. Inna sprawa, że teraz jeżdżę nawet delikatniej niż wczesniej i myśla o zapasie mocy na tyle mnie satysfakcjonuje, że nie deptam Audiki tak jak wcześniej mi się zdarzało. pozdrawiam B@rt
duluki Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 to na następnego spota weź swoja Kobietę i jej koleżanki hyhyhy , będzie miło , a nie non stop widzę te wasze zarośnięte gęby Iverson Ty zawsze masz dobre pomysły zarwiemy Lachony i do Kina :gwizdanie:
Iverson Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 buahahahah ale do kina czy na film
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się