cobradd 0 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Silnik krokowy zawiera się bodajże w nastawniku przepustnicy nie jest to osobny element podlegający czyszczeniu jak w innych samochodach. Ta nową przepustnice to mam nadzieję że poddałaś procesowi adaptacji bo inaczej to nic z tego nie będzie. A z przepływką to może pojedź na VAGa bo tak w ciemno to sobie można pół samochodu wymienić zanim się dojdzie do tego co zepsute. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuta99999 0 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 tak przepustnice wymieniał mechanik i robił adaptacje, co do przepływki to byłam na vag-u i wyszło właśnie to, ale wczoraj wyczyściłam swoją starą , założyłam i jest o niebo lepiej, ale pewnie w końcu będę musiała kupić nową, bo tej chyba w nieskończoność czyścić nie mogę... a o tych zamiennikach nikt nic nie słyszał, czy mają inny numer katalogowy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kennykk 0 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 mechanik wymienił mi przepustnicę na nowiutką, miałem wielkie nadzieje ....oprócz tego że wydałem kupe kasy nic sie nie zmieniło,falowania pozostały, znikło tylko zawieszanie sie obrotów, ale właśnie po to była wymieniana:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio 0 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 mechanik wymienił mi przepustnicę na nowiutką, miałem wielkie nadzieje ....oprócz tego że wydałem kupe kasy nic sie nie zmieniło,falowania pozostały, znikło tylko zawieszanie sie obrotów, ale właśnie po to była wymieniana:) trzeba było zaczą od czyszczenia i adaptacji, ja tak zrobiłem nawet nie adaptując i problem znikł, a falowanie obrotów tez jest wnerwiające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kennykk 0 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 trzeba było zaczą od czyszczenia i adaptacji tak było .jednak to nie pomagało:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio 0 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 no to o hu je c można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuta99999 0 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 mnie na to falowanie pomogło bardziej czyszczenie przepływki niż wymiana przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 No ja też wziołem się za czyszczenie czas 1 godzinka zero problemów auto smiga jak zegarek wymyłem rozcienczalnikiem przed czyszczeniem lubiło mi pomachać obrotami teraz ideał adaptacje robiłem bez waga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 pozwólcie ze podepnę sie pod temat B5 AEB .problem mam ten sam falujące obroty czy silnik zimny czy gorący dzieje sie to kiedy dodam gazu i schodzi z obrotów to tak do 500 i z powrotem wraca do normy,przytym jak schodzi na 500 to zaczyna głosniej cykać silniczek krokowy,jeśli to jest silniczek krokowy?znajduje sie tusz nad obudowa filtra powietrza czy tak?Może on ma cos wspólnego z tym falowaniem obrotów?dlaczego głosniej cyka gdy obroty spadają za nisko czy to normalne?zamierzam wyczyścić przepustnice i zaadoptować według waszych wskazówek,tylko mam jeszcze jedno pytanie czym sie rózni przepustnica z tempomatem a bez?u mnie jest tempomat czy zasada czyszczenia jest taka sama?pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio 0 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 ale Ty masz diesela i zasada działania jest całkiem inna, np: nie ma przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 nie patrz w mój opis kolego,tylko to co napisałem wyżej,chodzi mi o b5 aeb kupiłem to auto nie dawno okazyjnie,ale trochę musze przy nim podłubać.czy zna ktoś odpowiedz na to co napisałem wyżej?to proszę sie pochwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 jak masz dostep do Vaga-podepnij,zobacz,czy sa jakies bledy,potem przeczysc przeplywke,przepustnice,adaptuj i zobaczysz,czy pomoglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 przepływka była juz czyszczona,niestety do vag-a nie mam dostępu narazie,a czekac nie będę.wyczyszczę przepustnice może pomoże?no a jak z ta przepustnica bo ja mam tepomat czym ona sie rózni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 no a jak z ta przepustnica bo ja mam tepomat czym ona sie rózni? nie ma zwiazku z tempomatem-przepustnica uchylajac sie doprowadza powietrze do kolektora,albo je ogranicza-domykajac sie-nie ma bezposredniego zwiazku z tempomatem [br]Dopisany: 16 Maj 2009, 21:32_________________________________________________tam masz chyba linke-zdejmij ja, odkrec przepustnice,wypnij kostke i po robocie wszystko z powrotem-wszystko jest na Forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 zgadza sie mam linkę,było cos na akp,ale nie dokładny opis był.porozbieram i zobaczę,póki co dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 NikoA4 zmien opis to ułatwia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miferA4B5 0 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Witam! dzisiaj wyczyściłem przepustnice i zaadoptowałem ją bez vaga.Miałem zamiar wyczyścić też przepływomierz ale odziwo był on czyściutki troszkę kurzu na nim było :gwizdanie: teraz autko lepiej się zbiera, obroty nie falują :notworthy: tylko ,że po dodaniu gazu obroty spadają do 1500 obr/min normalnie a od 1500 obr/min powoli co to mże być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 prawidłowa praca, chodzi o to, że do hamowania i skręcania też potrzebna jest jakaś moc i to jest ten zapas w postaci wolniej opadających obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miferA4B5 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 No to dobrze bo już myślałem, że mogłem coś uszkodzić dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam. Chciałbym także wyczyścić przepustnicę. Mam pytanie : czy trzeba zakupić nową uszczelkę lub można założyć starą ? Jak trzeba nową to czy dostanę ją w IC czy lepiej w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się