carter222 Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Witam, napiszcie czy czyszczenie przepustnicy daje jeszcze jakieś inne efekty oprócz poprawy związanej z falowaniem obrotów.
domjenick Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Witam, napiszcie czy czyszczenie przepustnicy daje jeszcze jakieś inne efekty oprócz poprawy związanej z falowaniem obrotów. ...satysfakcje z naprawiania...
Fakier Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 witam, u mnie obroty prawie wcale nie falowały, ale silnik strasznie zamulony tak do 3500 obrotów, po czyszczeniu na chwile jakby dostał kopa, ale potem wszystko wróciło do normy. PS. to czyszczenie to sporo roboty, nie wiedziałem że trzeba będzie przewody od płynu chłodzącego odpinać - troche mi go uciekło a silnik miałem jeszcze ciepły także była radocha jak po palcach poleciało
bigos_s Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 Nie robiłem tego osobiście bo nie czułem się na siłach wiec oddałem do mechanika rafal1985 powiedz mi kolego na ile Cię skasował spec za czyszczenie? a silnik miałem jeszcze ciepły także była radocha jak po palcach poleciało
rafal1985 Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Płaciłem 250 zł razem z podłączeniem pod komputer.
bigos_s Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Wydaje mi się że 250 to sporo ale jak nie znajdę czasu i miejsca na czyszczenie to i ja będę musiał oddać go w ręce "fachowca" Dzięki za odp.
domjenick Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 potrzebujesz troche czasu i mozesz to zrobic nawet na parkingu ,przed domem,byle nie padalo,bo to srednia przyjemnosc-zawsze 250 zlotych w kieszeni
wojtek79 Opublikowano 28 Października 2008 Autor Opublikowano 28 Października 2008 Wtam a jak wygląda sprawa z gazem, czy trzeba zamknąć dopływ w momencie wyciągania przepustnicy jeśli tak to gdzie on się znajduje?? ( butle mam w kole) Nie musisz zakręcać gazu, jak silnik nie pracuje to jest zamknięty elektrozawór przed reduktorem ciśnienia. Gaz na pewno nie poleci. P.S. nie wiem jaką masz instalację ale u mnie instalacja LPG w żaden sposób nie jest połączona z przepustnicą. Na samym początku (1 str.) opisałem przecież co i jak przy czyszczeniu.
audi fan Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Ja też wyczyściłem tą przepustnicę. Objawy falowania znikły bezpowrotnie. Bardzo miłe uczucie jak nie gaśnie po wrzuceniu na luz zima na zimnym silniku :>. Poza tym wymieniłem odmę o której pisał dany1135. Była pęknięta a przy próbie zdjęcia rozsypała się na kilka części. A i strasznie miałem przez nią obrzygany silnik.
Grzes A4 Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Wojtek 79 porady sie przydały, rozebrałem to cholerstwo, przeczysciłem i chodzi jak zegarek
fryt Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 witam koledzy. mam tylko pytanie czy w moim silniku na tym samym polega wyczyszczenie przepustnicy. ja mam 2,6 v6 no i klopoty z falowaniem od dzisiaj rana. dodam ze zalozylem gaz miesiac temu . pozdrawiam
wojtek79 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 Wyczyszczenie przepustnicy polega na tym samym, czyli na usunięciu brudu ze jej środka. Niestety czynności przy demontażu będą inne niż opisywane tu wcześniej.
Slawek84 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Wydaje mi się że 250 to sporo ale jak nie znajdę czasu i miejsca na czyszczenie to i ja będę musiał oddać go w ręce "fachowca" Dzięki za odp. Ja zapłaciłem 500zł. :wallbash: I od jakiegoś czasu znów mnie czeka taka czynność.
tomato Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Wydaje mi się że 250 to sporo ale jak nie znajdę czasu i miejsca na czyszczenie to i ja będę musiał oddać go w ręce "fachowca" Dzięki za odp. Ja zapłaciłem 500zł. :wallbash: I od jakiegoś czasu znów mnie czeka taka czynność. W imię Ojca i Syna Robiłem nie dawno rozrząd i za czyszczenie przepływomierza,przepustnicy , VAG , wymiana filtrów, świec, olejów , pełnego rozrządu z pompą wody , rozbebeszeniem całego przodu razem z chłodnicami zapłaciłem 420 zł jak dobrze pamiętam i to mi sie wydaje o 100 zł za dużo jak na okolice w której mieszkam
rajax Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 O cholera 500zł to chyba taka suma ze nie powinieneś nigdy juz do tego machanika jeździć....
Huberth Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Ciekawy temat. Moja audi faluje po puszczeniu gazu, wiec z tego co czytam bede musial sprobowac przeczyscic przepustnice. Jak cos zdzialam to dam znac, ale to najwczesniej w styczniu...
Guwer Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam wszystkich U mnie mam podobny problem z falowaniem obrotów. Niedawno zauważyłem że moje auto potrafi czasem zgasnąć po przejechaniu ok 1km (nie zdąży się jeszcze rozgrzać) i potem musze długo kręcić żeby znowu odpaliła. A że jest zima to akumulator wysiada szybciej noi jest problem. Musze robić przepinke z innym autem... Spróbuje przeczyścić przepustnice wg instrukcji. Mam nadzieje że pomoże
olek4505 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 koledzy nie wiem co wy macie za mechaników ja oddałem do elektryka i przeczyścił mi ta przepustnice zaadaptował vag-iem zrobił światło wstecznego puszczając nowa instalacje bo miałem automat a zmieniłem na manualną i zapłaciłem 150zl tak ze za ta kwotę to nawet narzędzi by mi się nie chciało wyciągać
franio Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 spokojnie najpierw umyj, a potem sobie vaga podłączysz :gwizdanie:
ziuta99999 Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Ja wymieniam przepustnice na nową ale nie będę się wyrażac co to dało,co prawda przestał gasnąć ale obroty i tak falują i spadają do nawet do 100 zaraz po uruchomieniu i dodaniu gazu. Następny krok wymiana przepływki...kupiłam używke niby 100% sprawną, wymieniłam ale nic to nie dało, chyba kupie nową, może to coś pomoże...a czy przy w nich wogóle jest silniczek krokowy, bo to co na początku tematu opisywał vdm, to chyba jednak jest tylko sterownik do przepustnicy, mechanik powiedział że nie ma ale czy naprewno??? Ta przepływna to też jakaś taka, po numerze z części powinna być 3 pinowa, ale wszystkie zamienniki są 4 pinowe pod tym nr 058 133 471, oryginał hitachi jest ok ale cena 770 pln może ktoś wie coś na ten temat???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się