NikoA4 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 ja tam zalozylem stara i śmiga,jak jej nie uszkodzisz przy rozbieraniu to składaj z powrotem na stara i będzie git
ROBERT Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 ja tam zalozylem stara i śmiga,jak jej nie uszkodzisz przy rozbieraniu to składaj z powrotem na stara i będzie git Dzięki. Stara uszczelka była jak "nówka". Wyczyściłem przepustnicę i jest ok. Dla mnie bardzo prosta robota,polecam wszystkim którym falują obroty,tylko z początku wydaje się to takie skomplikowane. (najlepiej spuścić najpierw płyn ze zbiorniczka wyrównawczego wtedy mniej wycieknie,tylko ok. 200-300ml.) pozdrawiam.
B3t3x Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam. Ja u siebie mam problem odbiegający troche od innych tutaj opisywanych. Mianowicie obroty falują u mnie tylko do rozgrzania silnika, po tym czasie rzadko sie zdarza falowanie, ale przy ponownym odpaleniu (nawet przy ciepłym już silniku) chwile falują. Tak wieć czy czyszczenie przepustnicy i przepływomierza jest wskazan ? czy problem leży gdzie indziej ze względu na falowanie tylko w początkowej fazie po odpaleniu ? Dodam ze autko słabo sie zbiera na początku.
moskal Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam. Ja u siebie mam problem odbiegający troche od innych tutaj opisywanych. Mianowicie obroty falują u mnie tylko do rozgrzania silnika, po tym czasie rzadko sie zdarza falowanie, ale przy ponownym odpaleniu (nawet przy ciepłym już silniku) chwile falują. Tak wieć czy czyszczenie przepustnicy i przepływomierza jest wskazan ? czy problem leży gdzie indziej ze względu na falowanie tylko w początkowej fazie po odpaleniu ? Dodam ze autko słabo sie zbiera na początku. spróbuj wyczyścić przepływke i przepustnice to cie nie bedzie nic kosztowało , a w momencie kiedy to zrobisz i objawy falowania nie ustaną ,bedziesz musiał szukać przyczyn gdzie indziej jednocześnie wykluczjąc zabrudzenia tych elementów
sleny Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Witam. U mnie jest jeszcze coś innego, tzn. gdy jest zimny silnik to mam problem z odpaleniem. Chodzi o to, że odpali-zgaśnie i tak z kilka razy bo nie może wejść na obroty. Dopiero po którymś razie chodzi normalnie a jak się rozgrzeje to bez zarzutu. Co by mogło mu dolegać???
rafal1985 Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Miałem ten sam problem przyjacielu. Tylko u mnie mechanik się do tego przyczynił. Jak ściągniesz przepustnice to tam są takie zębatki i przewody i któryś z tych przewodów nie styka. A skutki są właśnie takie, że niema ssania na zimnym silniku. Musisz samemu gaz trzymać dopiero po rozgrzaniu jest ok. Pozdrawiam
sleny Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 W tym problem że silnik gaśnie jak wcisnę pedał gazu.
ardian6 Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Witam. Dodam też że czasem przy odpalaniu obroty wskakują mi na 1800-2000 i po kilkunastu sekundach dopiero opadają a czasem są bardzo nisko 300-500 i gdy próbuje przy gazować to mi obroty spadają aż w końcu zgaśnie. Czy sądzicię że to ta nieszczęsna przepustnica?? Proszę o pomoc
pch7 Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Witam, pisze z tym samym problemem "falujące obroty gdy stoje i dodam gazu" obroty spadaja a po chwili wracaja na swoje miejsce i z tego co wyczytałem to jest wina przepustnicy tak?? gdzie jest ta przepustnica ?? jestem kompletnym laikiem i nie mam za bardzo pojęcia /a4 b5 95 1.8/ proszę o pomoc
rtocki Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Od niedawna jest też specjalny środek z serii warsztatowej Pro-Line do czyszczenia przepustnic, bez demontażu : http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-12533-DROSSELKLAPEN-REINIGER-PRO-LINE-Liqui-Moly-5111-Opakowanie-0-4L-.html
rafal1985 Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Nie polecam takich środków bo one nic nie dadzą. U mnie syf jaki sie tam nagromadził, trzeba było bardzo mocno ścierką zdrapywać.
rtocki Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 próbowałeś?, w warsztatach do których sprzedaję, byli zadowoleni (klienci też)
pch7 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Dobra mam najgłupsze pytanie w tym wątku "gdzie znajduje sie ta przepustnica"
mariuszA4dg Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 siema! mam zamiar wyczyścić przepływomierz i przepustnice. mogę do tego użyć nitra? czy lepiej benzyną?? czy co polecacie??
82dlugi Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Koledzy, piszecie o czyszczeniu przepustnicy, a nie wspominacie nic o potencjometrze, który warto równocześnie wyczyscić. Objawem jego zabrudzenia mogą być nierówne obroty "na luzie", szczególnie przy zimnym silniku - a wielu pisze, że czyszczenie samej przepustnicy nie pomaga. Przy podpięciu do VAGa wskazówką do wyczyszczenia potencjometru jest błąd typu " zbyt bogata mieszanka biegu jałowego" - to właśnie potencjometr odpowiada za ustalenie składu mieszanki na biegu jałowym. Mnie to pomogło Temat był poruszony na forum Passata: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=57408&highlight=potencjometr
borek56 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja też wyczyściłem tą przepustnicę. Objawy falowania znikły bezpowrotnie. Bardzo miłe uczucie jak nie gaśnie po wrzuceniu na luz zima na zimnym silniku :>. Poza tym wymieniłem odmę o której pisał dany1135. Była pęknięta a przy próbie zdjęcia rozsypała się na kilka części. A i strasznie miałem przez nią obrzygany silnik. U mnie odma strasznie zanieczyszcza przepustnice, dosłownie olej do niej wali da się to jakoś zniwelować? czy ma tak być?
aass Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Jestem nowy wiec wybaczcie jak cos nie tak napisze :> . ja mam problemy z obrotami a zaczelo sie tak ze najpierw trzymal obroty 1500 kilka dni ,nastepnie wszystko wracalo do normy i znowu to samo az w koncu zatrzymalo sie na 1500 . postanowilem jechac do mechanika stwierdzil ze silniczek krokowy , wymienili na uzywany ( sprawdzony) cena z robocizna 330 zl. Faktycznie jak odebralem wszystko bylo wporzadku ale po 4 dniach znowu zaczely sie problemy raz trzyma obroty 1500 , czasami faluja od 300 do 900 a czasami wogole gasnie . pOMOCY[br]Dopisany: 17 Luty 2010, 10:58_________________________________________________Coś słabo działa...Klubik A4 ...3 dni i brak odpowiedzi ..
ardian6 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Z tego co wiem to w a4 nie ma silniczka krokowego.Zobacz na vagu czy czasem to nie jest czujnik temperatury g62- u mnie był podobny problem tylko 1500 obrotów po kilku minutach powoli opadało.Poza tym obowiązkowo czyszczenie przepustnicy.Ogólnie zobacz jakie błędy na vagu Ci pokazuje to będziesz wiedział dokładnie co to.Pozdro
Glovash Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Panowie, prosiłbym Was o pomoc... Wczoraj miałem chwilę czasu i postanowiłem, że przeczyszczę przepustnicę,bo delikatnie obroty mi falowały . Okazało się, że był to zły pomysł. Przeczyściłem ją szmatką nasączoną trochę benzyną ekstrakcyjną. Niestety, zamiast lepiej jest gorzej... obroty same rosną jak auto stoi na luzie, gdy dodam gazu i puszczę, albo gdy np. na światłach wrzucę na luz to obrotny spadają do ok 500 ;/ Ponadto... jak mocniej chcę przyśpieszyć to auto się "dławi" i "szarpie" . Jak dodaję lekko gazu to jest <ok>, ale wystarczy, że mocniej przycisne to d*pa...szarpie.. Kolejne święta i kolejny problem z (kolejnym) autem ;/ Moja dziewczyna się do mnie nie odzywa, bo mówiła, żebym tego nie robił.. Co mu może być ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się