Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż Kratki aby odliczać VAT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witacie.

Jeśli ten temat był już wałkowany to sorki, ale szukałem i nic nie znalazłem :)

No więc: Jestem na swojej działalności. Wiadomo jak każdy chciałbym odliczać sobie vacik z paliwa, a jak wiadomo potrzebna do tego jest kratka i przekwalifikowani samochodu z osobowego na ciężarowy.

Mam pytanko: Gdzie coś takiego można załatwić i ile taka zabawa może kosztować. Gdze można kupić taką kratkę i jak wygląda cała procedura przeprowadzenia samochodu w ciężarowy?

Z góry dzięki z odpowiedzi!!!

Opublikowano

Co do kratki to wystarczy Ci ori siatka pionowa zwijana w rolete, bez problemu dostaniesz taka w cenie do 100zł, ja dałem 70zł na allegro :good: no chyba że chcesz profeske kratke metalową to mam taka na sprzedaż(w podpisie jest link)

Opublikowano

:polew:

Kratkę możesz sobie zamontować, ale nic Ci z tego, bo samochód musi mieć homologację producenta - w "warsztacie" tego nie zrobisz.

A A4 takowej nie miało w dawnych latach.

Opublikowano

istnieje taka mozliwosc ale jest to dla ciebie nie oplacalne, bo ludzie ktorzy sie tym zajmuja robia takie walki, zeby przy sciaganiu aut z USA nie placic jakis tam akcyz i wolaja sobie za takie "przerejestrowanie" pare tysiecy

Opublikowano

:polew:

Kratkę możesz sobie zamontować, ale nic Ci z tego, bo samochód musi mieć homologację producenta - w "warsztacie" tego nie zrobisz.

A A4 takowej nie miało w dawnych latach.

A nie wyjdzie na to samo jeśli w dowodzie zostanie wprowadzona zmiana na ciężarowe i 4 osoby??

Dlaczego wszyscy niby wszyscy moga vat odliczac a wlasciciele A4ek nie???

Opublikowano

Bo tu nie chodzi o "ciężarowe w dowodzie", tylko homolagację dla US, żeby Ci VAT odliczył.

A jak można było przeczytać w linku Kowiego, każdy US ma swoją intepretację przepisów.

Zresztą nie spotkałem się jeszcze z potwierdzonym przypadkiem, że ktoś sobie "sam" przerobił osobówkę na ciężarówkę i odliczył VAT.

Opublikowano

nie ma opcji abys "przerobil" a4'ke na ciezarowke, nie ma bata i juz, bezdyskusyjnie. wiem, bo sam przerabialem ten temat u siebie w miescie i zjezdzilem wszystkich specjalistow, diagnostow itd itd. z ciezarowki osobowke robisz w ciagu jednego dnia, wyjmujesz kratke, montujesz fotele, pasy, robis badanie i jazda do wydzialu komunikacji, natomist odwrotnie, tak jak Ty bys chcial nie mozesz. odsylano mnie do rzeczoznawcow samochodowych, jakichs ekspertow z PZmot'u itd, nawet u samego prezesa w olsztynskim oddziale pzmotu bylem i nic, pupa. kiedys podobno byla jakas tam dosyc droga opcja aby to zrobic i czesc handlarzy na tym ponoc niezle zarabiala, ale teraz to nie oplacalne.

ale jest na to rada, zrob tak jak ja, jak moja kolezanka i jeszcze pewnie setki innych "przedsiebiorcow" kup sobie jakies cinuecento van'a, uno vana, citroena c15, renault rapid'a, zuka, lublina, poloneza trucka za nie wiecej jak tysiac zlotych i juz, najprostsze i najszybsze wyjscie z sytuacji, ja osobiscie kupilem 11letniego fiata uno van'a, na chodzie, w calkiem niezlym jak na uno stanie za 1200pln brutto, 1,4 w benzynie, odliczam sobie vat od paliwa, tankuje kazde mozliwe auto wlasnie na fiacika i jest git, a autko dalem ojcu na dojazdy do pracy i jest git. moja kolezanka to juz w ogole trafila za***iście, bo kupila zuka oplaconego, z badaniami tech, na chodzie za 400pln, w benzynie i tez sie smieje US w twarz :)

ps. jesli jest na forum jakis kontroler z US to pozdrawiam :decayed::hi:

Opublikowano

Dzięki za pomysł :D Ja tylko muszę poszukać jakiegoś klekota żeby rope odliczać, ale to chyba nie problem :D

Jakby ktos miał jescze jakies pomysły to pisac :)

Opublikowano

nie ma opcji abys "przerobil" a4'ke na ciezarowke, nie ma bata i juz, bezdyskusyjnie. wiem, bo sam przerabialem ten temat u siebie w miescie i zjezdzilem wszystkich specjalistow, diagnostow itd itd. z ciezarowki osobowke robisz w ciagu jednego dnia, wyjmujesz kratke, montujesz fotele, pasy, robis badanie i jazda do wydzialu komunikacji, natomist odwrotnie, tak jak Ty bys chcial nie mozesz. odsylano mnie do rzeczoznawcow samochodowych, jakichs ekspertow z PZmot'u itd, nawet u samego prezesa w olsztynskim oddziale pzmotu bylem i nic, pupa. kiedys podobno byla jakas tam dosyc droga opcja aby to zrobic i czesc handlarzy na tym ponoc niezle zarabiala, ale teraz to nie oplacalne.

ale jest na to rada, zrob tak jak ja, jak moja kolezanka i jeszcze pewnie setki innych "przedsiebiorcow" kup sobie jakies cinuecento van'a, uno vana, citroena c15, renault rapid'a, zuka, lublina, poloneza trucka za nie wiecej jak tysiac zlotych i juz, najprostsze i najszybsze wyjscie z sytuacji, ja osobiscie kupilem 11letniego fiata uno van'a, na chodzie, w calkiem niezlym jak na uno stanie za 1200pln brutto, 1,4 w benzynie, odliczam sobie vat od paliwa, tankuje kazde mozliwe auto wlasnie na fiacika i jest git, a autko dalem ojcu na dojazdy do pracy i jest git. moja kolezanka to juz w ogole trafila za***iście, bo kupila zuka oplaconego, z badaniami tech, na chodzie za 400pln, w benzynie i tez sie smieje US w twarz :)

ps. jesli jest na forum jakis kontroler z US to pozdrawiam :decayed::hi:

Hehe widze troche ludzi to praktykuje :wink4: moj znajomy tez kupił seicento vana i rozlicza na niego paliwo do Q7 tylko mowił ze jest jeden mankament nie moze zatankowac jednorazowo wiecej jak 30 L :gwizdanie:

Opublikowano

... to trzeba ciągnąć auto zza Odry... za 600 euro można kupić homologację niemiecką... i zarabiasz 2 razy.. teraz jest jeszcze lepszy myk... za bankowozy też się nie płaci... więc montują w A8 kasetkę w bagażniku i już jest "bankowóz"... :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...