kszychusz Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 witam!!! Dzis autko mi sie zamulilo ;(, przeszlo w tryb awaryjny a po podpieciu VAG'a pokazaly mi sie nastepujace bledy: 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent W jaki sposob mogę to naprawic?? Gdzie znajduje sie ten sensor G71 oraz czy 575 to jest N75 ??
grzanek85 Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 Witam błąd 519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym-G71(czujnik ten o ile sie nie mylę jest na rurce idącej od turbo do ic dokładnie to tak po środku) błąd 575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym ( to przeważnie błąd związany z zaworkiem N75)
pre_pl Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 potrzebne logi 011 z próby dynamicznej
kszychusz Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Opublikowano 19 Listopada 2007 Niestety....rozwiązanie tego problemu było kosztowne regeneracja turbulum jedynie tu pomogla: 800zł regeneracja + 100zł robocizna przy demontażu i montażu, robota trwała 6 godzin....lecz uśmiech od ucha do ucha autko pięknie ciągnie, koniec z trybem awaryjnym, koniec zamulania, aż chce się jeździć )))) polecam www.turbojulita.pl
kalina Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 A co dokładnie się stało z turbo? Co wymieniali?
baskecior Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 Niestety....rozwiązanie tego problemu było kosztowne regeneracja turbulum jedynie tu pomogla: 800zł regeneracja + 100zł robocizna przy demontażu i montażu, robota trwała 6 godzin....lecz uśmiech od ucha do ucha autko pięknie ciągnie, koniec z trybem awaryjnym, koniec zamulania, aż chce się jeździć )))) polecam www.turbojulita.pl Ile ??? To najdroższy zawór jaki słyszałem ... Po co regenerowali suszarkę ? Pachnie mi drogim przekrętem ...
spanky Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 Niestety....rozwiązanie tego problemu było kosztowne regeneracja turbulum jedynie tu pomogla: 800zł regeneracja + 100zł robocizna przy demontażu i montażu, robota trwała 6 godzin....lecz uśmiech od ucha do ucha autko pięknie ciągnie, koniec z trybem awaryjnym, koniec zamulania, aż chce się jeździć )))) polecam www.turbojulita.pl Ile ??? To najdroższy zawór jaki słyszałem ... Po co regenerowali suszarkę ? Pachnie mi drogim przekrętem ... to wkoncu co sie zesralo ... turbulum czy zawor ... bo nie kumam ...
kszychusz Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2007 Poszla zmienna geometria....przed regeneracją turbulum kupilem nowy zaworek N75 lecz to nic nie dalo. Pojechalem do tej firmy, sprawdzili mi jakims miernikiem podlaczajac sie do wezykow i sterowania i stwierdzili ze geometria padla. Wywalili wszystko ze srodka, pozakladali nowe elementy tj. jakis walek lozyska, 2 wirniki, lopatki geometrii, uszczelki,obudowe wypiaskowali czy co tam, wymienili grzybek od sterowania. Turbo wyglada jak nowe. Ale najwazniejsza jest radosc z jazdy
kalina Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Spoko, najważniejsze że jesteś zadowolony.I tylko się cieszyć że nie wymienili z rozpędu sprężarki od klimatyzacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się