Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jak naprawić te błędy 519, 575


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!!!

Dzis autko mi sie zamulilo ;(, przeszlo w tryb awaryjny a po podpieciu VAG'a pokazaly mi sie nastepujace bledy:

2 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

W jaki sposob mogę to naprawic?? Gdzie znajduje sie ten sensor G71 oraz czy 575 to jest N75 :confused4: ??

Opublikowano

Witam

błąd 519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym-G71(czujnik ten o ile sie nie mylę jest na rurce idącej od turbo do ic dokładnie to tak po środku)

błąd 575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym ( to przeważnie błąd związany z zaworkiem N75)

Opublikowano

Niestety....rozwiązanie tego problemu było kosztowne :) regeneracja turbulum jedynie tu pomogla:

800zł regeneracja + 100zł robocizna przy demontażu i montażu, robota trwała 6 godzin....lecz uśmiech od ucha do ucha :) autko pięknie ciągnie, koniec z trybem awaryjnym, koniec zamulania, aż chce się jeździć :))))) polecam www.turbojulita.pl

Opublikowano

Niestety....rozwiązanie tego problemu było kosztowne :) regeneracja turbulum jedynie tu pomogla:

800zł regeneracja + 100zł robocizna przy demontażu i montażu, robota trwała 6 godzin....lecz uśmiech od ucha do ucha :) autko pięknie ciągnie, koniec z trybem awaryjnym, koniec zamulania, aż chce się jeździć :))))) polecam www.turbojulita.pl

Ile ???

To najdroższy zawór jaki słyszałem ...

Po co regenerowali suszarkę ?

Pachnie mi drogim przekrętem ... :(

Opublikowano

Niestety....rozwiązanie tego problemu było kosztowne :) regeneracja turbulum jedynie tu pomogla:

800zł regeneracja + 100zł robocizna przy demontażu i montażu, robota trwała 6 godzin....lecz uśmiech od ucha do ucha :) autko pięknie ciągnie, koniec z trybem awaryjnym, koniec zamulania, aż chce się jeździć :))))) polecam www.turbojulita.pl

Ile ???

To najdroższy zawór jaki słyszałem ...

Po co regenerowali suszarkę ?

Pachnie mi drogim przekrętem ... :(

to wkoncu co sie zesralo ... turbulum czy zawor ... bo nie kumam ... :rolleyes:

Opublikowano

Poszla zmienna geometria....przed regeneracją turbulum kupilem nowy zaworek N75 lecz to nic nie dalo. Pojechalem do tej firmy, sprawdzili mi jakims miernikiem podlaczajac sie do wezykow i sterowania i stwierdzili ze geometria padla. Wywalili wszystko ze srodka, pozakladali nowe elementy tj. jakis walek lozyska, 2 wirniki, lopatki geometrii, uszczelki,obudowe wypiaskowali czy co tam, wymienili grzybek od sterowania. Turbo wyglada jak nowe. Ale najwazniejsza jest radosc z jazdy :)

Opublikowano

Spoko, najważniejsze że jesteś zadowolony.I tylko się cieszyć że nie wymienili z rozpędu sprężarki od klimatyzacji :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...