Lukaszxxx Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 One sa olejowe..vagiem mozna sprawdzic..Bo u mnie walniete a nie chce wydawac 600 pln w ciemno..
Pablo_banita Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 ..vagiem mozna sprawdzic.. Bardzo Cię proszę rozwiń tą myśl -jak?
Lukaszxxx Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Niewiem kolego dokładnie jak...ja pojechałem do goscia na wymiane rozrzadu itd i podpia kompa i mi mowi ze poduszki sa dupniete, wykasował bląd i znow wyskoczyl..i faktycznie widac ze sa tak jakby mokre...
Pablo_banita Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 na więc jesli chodzi o błędy to ich nie ma
Lukaszxxx Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Więc u ciebie na bank nie poduszki...a probowałeś cos robiz z N75??
Pablo_banita Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 pisałem, wyminione : turbo,n75,egr w dolocie wyminie jeszcze kiedyś n18, jak to nie pomoże to wywalę kata a jak i to nic nie da to ..... jeszcze nie wiem ale mam powoli dość
Lukaszxxx Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Moze z tym katem to faktycznie dobra mysl...mi kazdy mowi zebym sie nie martwił i spokojnie z tym jezdził...ale to tak wkur..ze no szok
Pablo_banita Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 No jeśli żywotność kata to jakieś 120 - 150 tys. to u mnie jest i tak do wywalenia. A ja widziałem już jakie cuda potrafi wyprawiać katalizator ...ale to tak wkur..ze no szok no i tu kolega trafił w sedno przecież to nie drezyna. Dawno temu mój kolega który jeździł maluchem mówił że mu zawieszenie skrzypi ale tylko jak przyciszy radio
petersoon Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Panowie dzisiaj byłem u mechanika który pracuje w ASO audi. Osłuchał turbinkę i powiedział że tym problemem spotkał się. Mianowicie jest to problem gruszki- zastanowił się jak to możliwe przecież one są ustawiane fabrycznie.
Ervin Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Ale chyba usawienie gruszki nie zmienia sie z dnia na dzień tak jak pojawia sie ten dźwiek :gwizdanie:
kgluch Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam, mam to samo. Strasznie wk..., przy czym wydaje mi się że zaczyna się nasilać. Odgłos wyraznie dochodzi z trubo. Ogladałem to wszystko i trubo generalnie wyglada OK. Luz osiowy brak, poprzeczny minimalny. Nie jestem fachowcem ale zrobiłem loga w czasie jazdy w silniku na kanale 11 z cisnieniami. Minimalnie trubo daje 1120mbar a max to około 2500mbar. Czy ktos może powiedzieć co o tym sadzić. Na razie jeżdzę ale wydaje mi się iż to 90% że turbo wydaje ten dzwięk. U mnie dzwięk zaczął się objawiac podczas schodzenia z obrotów przy około 1800-2000obr. Teraz jest też przy przyśpieszaniu też gdzieś koło tych obrotów. Pozatym auto jezdzi bez zarzutów. Ściągałem wężyk z turbo i dzwięk wówczas jest minimalnie słyszalny, ale jest. Powoli przymierzam się do zakupu trubiny. Czy ktoś sobie może z tym poradził??
Ervin Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Mam idętycznie! Nie wymieniaj turbiny to nic nie da ja wymieniłem i jeszcze jeden kolega z forum i nic nie dało, cały czas tak samo a ponad 2 patole w kieszeni mniej no chyba ze Ci one tam przeszczadzają .Lepiej poszukaj innej drogi pozbycia sie tego dźwięku, moze Ci sie uda i rozwiązesz jedną z większych zagadek tego forum
kgluch Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 no to pójde za waszą radą i nie wymieniam na razie turbo. Jak coś mi się uda ustalić to dam znać. Jutro podmieniam na test n75 zobaczymy. Wiem że jedna poduszka silinika krzyczy bład ale tak naprawdę wszystko z nią wyglada ok.
Aydaho Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 poduszki akurat nie mają tu nic do rzeczy. Jezeli jest błąd na VAGu to ja wymieniłbym - widocznie ubiła się juz skoro czujnik reaguje
kgluch Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam u mnie wygląda na to iż to gruszka od turbiny wpada w rezonans z powietrzem i tak szura. Zreszto troche ją przytrzymując dzwięk zanika. Może to ktoś potwierdzić u siebie?
Aydaho Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 to dokręć ją porządnie do wspornika - może ma gdzieś luz wymieniłeś N75 ?
Pablo_banita Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 u mnie wygląda na to iż to gruszka od turbiny wpada w rezonans z powietrzem i tak szura pod gruszką jest trójnik wypnij z niego węża który idzie z góry i podłącz bezpośrednio do n75 w miejsce wężyka który szedł z tego trójnika.Przejedź się i zobaczysz czy to Gruszka (tłumik) czy nie.Dokręcać to tam za bardzo nie ma co bo ona wisi na jednym wkręcie.
kgluch Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam, nie chodzi o to ze to gruszka sama w sobie tylko powietrzne. Nie wiem jeszce po której stronie z tym powietrzem jest coś nie tak. Czy może to być problem w próżni czy racej ze strony sztangi domykającej? Co do N75 nie podminiłem ale zrobię to (nie mieli w hurtowni ma być po niedzieli). Z tym trójnikiem to niewiedziałem który to więć zdjołem wężyk z gruszki i zaślepiłem. Przejechałem się i jet tak że czuje się takjakby większą turbodziurę ale auto generalnie śmiga i zero "szurania". Turbina jak rozumiem pracuje po zdjeciu wężyka tylko nie ma jej gaszenia tłumikiem? Wydaje mi się że to co trzeba zrobić to zmiana N75 i jeszcze regulacja sztangi od gruszki-tłumika. Po weekendzie pwiem co to u mnie dało. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi