Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] BRD do 1.9 AVF


kileeer

Rekomendowane odpowiedzi

warto kupić to BRD?

http://allegro.pl/turbina-turbo-turbosprezarka-brd-k03-0109-530398-i1235164621.html

szukam czegoś interesującego, a zbytnio nie znam sie na turbinach i nie wiem o co pytać co sprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strona gorąca w trzech turbinach na zdjęciu wyglada co najmniej nieciekawie, aż ocieka rdzą, jak by była zawinięta w wilgotny papier i zardzewiała. ale to moje spostrzeżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kileeer zagadaj do jaro4444 on bedzie wiedzal , ale bez omacania luzu na wirniku to ciezko bedzie stwierdzic stan na odleglosc jak to uzywka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kileeer zagadaj do jaro4444 on bedzie wiedzal , ale bez omacania luzu na wirniku to ciezko bedzie stwierdzic stan na odleglosc jak to uzywka.

czaje baze.

a Powiedz mi lepiej używkę czy regenerowaną kupić? Bo na nową to troche kosztuje. :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem do siebie za 1800 - nowa :gwizdanie:

http://allegro.pl/turbosprezarka-turbina-vw-audi-170km-03g145702h-i1232619065.html

ale jak juz kupilem to gosciu powiedzial ze jest ori ale tak jakby z odrzutu bo troszke jest rdzy widocznej :mysli:

Na przestrojeniu w MR Motors dowiedzialem sie ze troszke pozno wstaje ale mistrzu cos dal rade zrobic i jak narazie ok 10k km i daje rade - zaslepilem tylko rurke EGR i odrazu lepiej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kupiłem nową od tego gościa co Rpalka i też mi późno wstaje ale ja jeszcze nie mam programu dopiero czekam na zmianę map

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaslep sobie rurke EGR :good: znaczna poprawa :) - ale bez przestrojenia to ja wolalem na poprzedniej jezdzic, dynamika spadla, ale w drodze powrotnej z MR MOTORS to juz bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie tak samo dynamika spadła i lepiej się jeździło na starym turbo, a co do EGR to u mnie się nie da zaślepić bo ja mam elektroniczny ponoć da się programowo wyłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy?

gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy?

gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV?

jak trafisz bubla BRD to odczucia momentu bedziesz czuł dopiero w 2,2-2,4 obr to jest to późne wstawanie, a niestety jest dużo lipnych BRD na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy?

gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV?

jak trafisz bubla BRD to odczucia momentu bedziesz czuł dopiero w 2,2-2,4 obr to jest to późne wstawanie, a niestety jest dużo lipnych BRD na rynku.

no obecnie Witek specjalnie podniósł mi kreskę max momentu do 2,2. aby odciążyć sprzęgło.

jest jakiś sposób na sprawdzenie BRD pod tym właśnie względem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy?

gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV?

jak trafisz bubla BRD to odczucia momentu bedziesz czuł dopiero w 2,2-2,4 obr to jest to późne wstawanie, a niestety jest dużo lipnych BRD na rynku.

no obecnie Witek specjalnie podniósł mi kreskę max momentu do 2,2. aby odciążyć sprzęgło.

Nie chodzi o max moment tylko od jakich obrotów auto zacznie w ogóle jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy?

gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV?

jak trafisz bubla BRD to odczucia momentu bedziesz czuł dopiero w 2,2-2,4 obr to jest to późne wstawanie, a niestety jest dużo lipnych BRD na rynku.

no obecnie Witek specjalnie podniósł mi kreskę max momentu do 2,2. aby odciążyć sprzęgło.

Nie chodzi o max moment tylko od jakich obrotów auto zacznie w ogóle jechać.

hmm

no u mnie obecnie doładnowanie czuję od 2200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowie o rurce EGR - ta co idzie do kolektora wydechowego :good:

Wiem o którą rurkę chodzi jeszcze się pobawię może da się coś zrobić. Ale wydaje mi się ze po programie powinno być ok

U mnie wstaje na 1 biegu to od 2800obr a na 2 już coś 2300obr a na 3 2200obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego na moje ta BRD nie mozna powiedzic ze jest troche zardzewial, czy cos to odrazu LIPA wrecz odwrotnie moze byc super zero luzu i ladnie wstaje a to ze jest rdza to wkoncu zeliwo moze mial gdzies ja w skrzynia gdzie byla wilgoć i zardzewiała z zewnątrz to tak samo jak tarcze czasem po nocy juz rdza wiec jak da ci gwarancje albo odbiór osobisty to zobaczysz ze jest oki albo jakies fotki a to ze twierdzicie ze po zalozeniu nie ciagnie gwaltowie to wina taka ze wieksze kolo do krecenia i tak szybko sie nie rozbuja odrazu jak orginalna ma o wiele grubszy wałek i jest cieższy wirnik i sekunda lecie wiecej zeby ja rozbujac chyba ze jak zmienicie program to juz co innego bo podciagnienie na nim zeby wstawal szybciej i bedzie oki

Ja sam am BDRi turbo wstaje gdzies od 2.2obrotów i jezdzilem kilkoma 2.0tdi i bylo tak samo .sam na ta chwilę mam 2xszt BRD i moge je sprzedac jak by ktos chciał POZDRO :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego na moje ta BRD nie mozna powiedzic ze jest troche zardzewial, czy cos to odrazu LIPA wrecz odwrotnie moze byc super zero luzu i ladnie wstaje a to ze jest rdza to wkoncu zeliwo moze mial gdzies ja w skrzynia gdzie byla wilgoć i zardzewiała z zewnątrz to tak samo jak tarcze czasem po nocy juz rdza wiec jak da ci gwarancje albo odbiór osobisty to zobaczysz ze jest oki albo jakies fotki a to ze twierdzicie ze po zalozeniu nie ciagnie gwaltowie to wina taka ze wieksze kolo do krecenia i tak szybko sie nie rozbuja odrazu jak orginalna ma o wiele grubszy wałek i jest cieższy wirnik i sekunda lecie wiecej zeby ja rozbujac chyba ze jak zmienicie program to juz co innego bo podciagnienie na nim zeby wstawal szybciej i bedzie oki

Ja sam am BDRi turbo wstaje gdzies od 2.2obrotów i jezdzilem kilkoma 2.0tdi i bylo tak samo .sam na ta chwilę mam 2xszt BRD i moge je sprzedac jak by ktos chciał POZDRO :>

kolego na moje ta BRD nie mozna powiedzic ze jest troche zardzewial, czy cos to odrazu LIPA wrecz odwrotnie moze byc super zero luzu i ladnie wstaje a to ze jest rdza to wkoncu zeliwo moze mial gdzies ja w skrzynia gdzie byla wilgoć i zardzewiała z zewnątrz to tak samo jak tarcze czasem po nocy juz rdza wiec jak da ci gwarancje albo odbiór osobisty to zobaczysz ze jest oki albo jakies fotki a to ze twierdzicie ze po zalozeniu nie ciagnie gwaltowie to wina taka ze wieksze kolo do krecenia i tak szybko sie nie rozbuja odrazu jak orginalna ma o wiele grubszy wałek i jest cieższy wirnik i sekunda lecie wiecej zeby ja rozbujac chyba ze jak zmienicie program to juz co innego bo podciagnienie na nim zeby wstawal szybciej i bedzie oki

Ja sam am BDRi turbo wstaje gdzies od 2.2obrotów i jezdzilem kilkoma 2.0tdi i bylo tak samo .sam na ta chwilę mam 2xszt BRD i moge je sprzedac jak by ktos chciał POZDRO :>

jaki przebieg tych turbawek masz? no i jakie pieniądze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...