kileeer 0 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 warto kupić to BRD? http://allegro.pl/turbina-turbo-turbosprezarka-brd-k03-0109-530398-i1235164621.html szukam czegoś interesującego, a zbytnio nie znam sie na turbinach i nie wiem o co pytać co sprawdzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 cena okazja... A z okazjami bywa roznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwerty 21 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 strona gorąca w trzech turbinach na zdjęciu wyglada co najmniej nieciekawie, aż ocieka rdzą, jak by była zawinięta w wilgotny papier i zardzewiała. ale to moje spostrzeżenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 kileeer zagadaj do jaro4444 on bedzie wiedzal , ale bez omacania luzu na wirniku to ciezko bedzie stwierdzic stan na odleglosc jak to uzywka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 kileeer zagadaj do jaro4444 on bedzie wiedzal , ale bez omacania luzu na wirniku to ciezko bedzie stwierdzic stan na odleglosc jak to uzywka. czaje baze. a Powiedz mi lepiej używkę czy regenerowaną kupić? Bo na nową to troche kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Ja kupilem do siebie za 1800 - nowa :gwizdanie: http://allegro.pl/turbosprezarka-turbina-vw-audi-170km-03g145702h-i1232619065.html ale jak juz kupilem to gosciu powiedzial ze jest ori ale tak jakby z odrzutu bo troszke jest rdzy widocznej Na przestrojeniu w MR Motors dowiedzialem sie ze troszke pozno wstaje ale mistrzu cos dal rade zrobic i jak narazie ok 10k km i daje rade - zaslepilem tylko rurke EGR i odrazu lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Też kupiłem nową od tego gościa co Rpalka i też mi późno wstaje ale ja jeszcze nie mam programu dopiero czekam na zmianę map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Zaslep sobie rurke EGR znaczna poprawa - ale bez przestrojenia to ja wolalem na poprzedniej jezdzic, dynamika spadla, ale w drodze powrotnej z MR MOTORS to juz bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 no u mnie tak samo dynamika spadła i lepiej się jeździło na starym turbo, a co do EGR to u mnie się nie da zaślepić bo ja mam elektroniczny ponoć da się programowo wyłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy? gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Mowie o rurce EGR - ta co idzie do kolektora wydechowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy? gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV? jak trafisz bubla BRD to odczucia momentu bedziesz czuł dopiero w 2,2-2,4 obr to jest to późne wstawanie, a niestety jest dużo lipnych BRD na rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy? gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV? jak trafisz bubla BRD to odczucia momentu bedziesz czuł dopiero w 2,2-2,4 obr to jest to późne wstawanie, a niestety jest dużo lipnych BRD na rynku. no obecnie Witek specjalnie podniósł mi kreskę max momentu do 2,2. aby odciążyć sprzęgło. jest jakiś sposób na sprawdzenie BRD pod tym właśnie względem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy? gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV? jak trafisz bubla BRD to odczucia momentu bedziesz czuł dopiero w 2,2-2,4 obr to jest to późne wstawanie, a niestety jest dużo lipnych BRD na rynku. no obecnie Witek specjalnie podniósł mi kreskę max momentu do 2,2. aby odciążyć sprzęgło. Nie chodzi o max moment tylko od jakich obrotów auto zacznie w ogóle jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 jak to jest z tym późnym wstawaniem? jak to się ma do jazdy? gwarancję jakąś daje ten koleś moze FV? jak trafisz bubla BRD to odczucia momentu bedziesz czuł dopiero w 2,2-2,4 obr to jest to późne wstawanie, a niestety jest dużo lipnych BRD na rynku. no obecnie Witek specjalnie podniósł mi kreskę max momentu do 2,2. aby odciążyć sprzęgło. Nie chodzi o max moment tylko od jakich obrotów auto zacznie w ogóle jechać. hmm no u mnie obecnie doładnowanie czuję od 2200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Mowie o rurce EGR - ta co idzie do kolektora wydechowego Wiem o którą rurkę chodzi jeszcze się pobawię może da się coś zrobić. Ale wydaje mi się ze po programie powinno być ok U mnie wstaje na 1 biegu to od 2800obr a na 2 już coś 2300obr a na 3 2200obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikk01 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 kolego na moje ta BRD nie mozna powiedzic ze jest troche zardzewial, czy cos to odrazu LIPA wrecz odwrotnie moze byc super zero luzu i ladnie wstaje a to ze jest rdza to wkoncu zeliwo moze mial gdzies ja w skrzynia gdzie byla wilgoć i zardzewiała z zewnątrz to tak samo jak tarcze czasem po nocy juz rdza wiec jak da ci gwarancje albo odbiór osobisty to zobaczysz ze jest oki albo jakies fotki a to ze twierdzicie ze po zalozeniu nie ciagnie gwaltowie to wina taka ze wieksze kolo do krecenia i tak szybko sie nie rozbuja odrazu jak orginalna ma o wiele grubszy wałek i jest cieższy wirnik i sekunda lecie wiecej zeby ja rozbujac chyba ze jak zmienicie program to juz co innego bo podciagnienie na nim zeby wstawal szybciej i bedzie oki Ja sam am BDRi turbo wstaje gdzies od 2.2obrotów i jezdzilem kilkoma 2.0tdi i bylo tak samo .sam na ta chwilę mam 2xszt BRD i moge je sprzedac jak by ktos chciał POZDRO :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 kolego na moje ta BRD nie mozna powiedzic ze jest troche zardzewial, czy cos to odrazu LIPA wrecz odwrotnie moze byc super zero luzu i ladnie wstaje a to ze jest rdza to wkoncu zeliwo moze mial gdzies ja w skrzynia gdzie byla wilgoć i zardzewiała z zewnątrz to tak samo jak tarcze czasem po nocy juz rdza wiec jak da ci gwarancje albo odbiór osobisty to zobaczysz ze jest oki albo jakies fotki a to ze twierdzicie ze po zalozeniu nie ciagnie gwaltowie to wina taka ze wieksze kolo do krecenia i tak szybko sie nie rozbuja odrazu jak orginalna ma o wiele grubszy wałek i jest cieższy wirnik i sekunda lecie wiecej zeby ja rozbujac chyba ze jak zmienicie program to juz co innego bo podciagnienie na nim zeby wstawal szybciej i bedzie oki Ja sam am BDRi turbo wstaje gdzies od 2.2obrotów i jezdzilem kilkoma 2.0tdi i bylo tak samo .sam na ta chwilę mam 2xszt BRD i moge je sprzedac jak by ktos chciał POZDRO :> kolego na moje ta BRD nie mozna powiedzic ze jest troche zardzewial, czy cos to odrazu LIPA wrecz odwrotnie moze byc super zero luzu i ladnie wstaje a to ze jest rdza to wkoncu zeliwo moze mial gdzies ja w skrzynia gdzie byla wilgoć i zardzewiała z zewnątrz to tak samo jak tarcze czasem po nocy juz rdza wiec jak da ci gwarancje albo odbiór osobisty to zobaczysz ze jest oki albo jakies fotki a to ze twierdzicie ze po zalozeniu nie ciagnie gwaltowie to wina taka ze wieksze kolo do krecenia i tak szybko sie nie rozbuja odrazu jak orginalna ma o wiele grubszy wałek i jest cieższy wirnik i sekunda lecie wiecej zeby ja rozbujac chyba ze jak zmienicie program to juz co innego bo podciagnienie na nim zeby wstawal szybciej i bedzie oki Ja sam am BDRi turbo wstaje gdzies od 2.2obrotów i jezdzilem kilkoma 2.0tdi i bylo tak samo .sam na ta chwilę mam 2xszt BRD i moge je sprzedac jak by ktos chciał POZDRO :> jaki przebieg tych turbawek masz? no i jakie pieniądze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 dołącze się do pytania kolegi zabójcy ..ew PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Jako trzeci podlaczam sie do pytania? \ Bogus nie bedziesz miał BRD wczesniej niz ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się