Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Podwyższone obroty po czyszeniu przepustnicy.


slawek k

Rekomendowane odpowiedzi

max doładowanie pojawia sie późno bo około 4,5 tys obrotów. moze faktycznie ta odme wymienie i sie poprawi.

nie moze tylko na pewno i nie próbuj jej naprawiac :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

popelnilem dzisiaj ten sam bląd wyczyscilem przepustnice(chyba z nudów)i teraz mam podobny problem z obrotami.powoli opadaja zatrzymuja sie na 1500 i po tem wrcaja na 900.

adaptacja zrobiona kilkakrotnie, błedów brak.

udalo Ci sie ogarnac te obroty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Combat. no niestety niestety nie udało mi sie tego naprawic narazie. tutaj chłopaki piszą ze przez odme to moze byc ale przed czyszczeniem odma tez byla peknieta i obroty były ok wiec odma chyba nie ma z tym nic wspolnego. mysle ze chodzi o wlasciwa adapatacje ktorej nie potrafie zrobic albo o jakies wartosci wyuczone ktore sie moze skasowaly sam juz nie wiem. raczej sie nie uszkodziła podczas czyszczenie bo co sie mialo uszkodzic jak jej nie rozbierałem. masz jakies pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienie odme i tak trzeba bylo to kiedys zrobic. pytanie moje jest takie jaki zwiazek moze miec peknieta odma z podwyzszonymi obrotami? jak to oddzialywuje skoro przed czyszczeniem przepustnicy obroty byly w miare ok.[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 23:01_________________________________________________Problem z tymi obrotami występuje niestety dalej wiec szukam wciaz przyczyny. spisalem dzis kilka napiec z grupy 098 sa to napiecia na potencjometrach. sa to wartosci na rozgrzanym silniku. dodam ze obroty utrzymuja sie na 1,5tys ale gdy dodam gazu tak ze przekrocze 2 tys to spadaja na chwile do tys i znow podnosza sie do 1,5 tys.Grupa 098. moze ktorys z Was moglby porownac te napiecia z napieciami na przepustnicy w swoim aucie. gdyby w miare sie pokrywaly to moglibysmy wykluczyc przepustnice jako bezposrednia prczyczyne. martwi mniej jeszcze przeplywomierz powietrza. nie mam jeszcze logow dynamicznych 2 grupy ale cos mi sie wydaje ze za niskie warosci podaje. ile g/s powienien pokazywac przy maksywalnych obrotach pod obciazeniem w AEB? a Tu sa te napiecia.

wyłaczony silnik

wolne obroty caly gaz

4,40 V 0,68 V

3.48 V 3,84 V

Właczony silnik goracy

wolne obroty po przegazowaniu spadaja na chwile na

4,44 V 4,44 V

4,00 V 3,32 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Możesz napisać jaka była przyczyna tych podwyższonych obrotów. Mam ta samą sytuację, po przeczyszczeniu i adaptacji (zrobiona poprawnie na vag-u brak błędów dot. przepustnicy, jest tylko błąd przepływomierza) obroty na ciepłym silniku trzymają się na poziomie ok.1200, po lekkim wciśnięciu gazu opadają chwilowo na ok. 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos juz wie o co kaman z tymi obrotami po przeczyszczeniu przepustnicy.Bo planuje sie za to zabrac na weekend.Chce zdemontowac ssacy wymienic odme (cala uwalona olejem okolice zreszta tez:))no i przeczyscic przepustnice.U mnie obroty w miare ok. rano ssanie jest no i jak cieply to 900 nie wiem czy to aby nie za malo.Moze dlatego ze brudna.Ale problemow z tym nie mam.Czasami mam tak ze auto jedzie a czasami mulowate.Na vaag pokazuje jakis zly sklad mieszanki. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd składu mieszanki masz od lpg, lipnie wyregulowana instalacja, bądź słabe wtryskiwacze lpg i reduktor, ja czyściłem przepustnice i adoptowałem zgodnie z opisem kolegi szogun i nie było żadnego problemu, a gdy miałem pękniętą odmę to obroty mi wariowały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja raczej wyregulowana bo jak raz na 5 lat:) bylem u gazownikow zeby filtr gazu wymienic to mi tam lapkiem wszystko sprawdzali.MOze te wtryski juz czas ale na razie nic nie bede wymienial.Auto juz ma swoje lata ikm.NO te obroty to moze byc od peknietej odmy tak jak piszesz pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie po prawie roku kombinowania probie wymiany przeplywomierza sondy lambda zaworu wegla aktywnego wkoncu kupilem przepustnice uzywke na allegro załozylem i po problemie. teraz wszystko jestok. auto duze lepiej chodzi. wrocilo mu pare konikow bo duzo lepiej sie zbiera a obroty sa wporzadku. wyglada na to ze ta stara przepustnica miala juz wytarte sciezki potencjometrow i przez to te obroty podwyzszone albo cos w niej bylo innego nie tak po jej wyczyszczeniu zamiast sie poprawic to sie to nasililo. to moze nie zwiazane z tematem ale ostatnio tez wymienilem swiece i jest duzo lepiej po oapdaleniu auta. wczesniej zaraz po aodpaleniu na zimny po dodaniu gwaltownie gazu silnik sie dusil i czasem potrafil zgasnac po wymianie swiec jest duzo lepiej. na swiecach miale zrobione ponad 50 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat:

Mianowicie mam taki problem, iż przepustnica zawsze za każdym razem jak kluczyk przekręcę w pozycje "zapłon" to piszczy przez kilka sekund potem cichnie, ale takiego czegoś jak ssanie w mojej audi jeszcze nie widziałem. Obojętnie jaka temp. otoczenia, zima, lato zawsze jak zapale na wolne obroty. Nie ma mowy o żadnym ssaniu :disgust:

Dodam ze przepustnice mam od AEB razem z całym osprzętem, wiązką, ECU etc. Tylko słupek od APU, ale nawet stary silnik AEB tez nie miał ssania, a przepustnica zawsze piszczała.

Problemów co do obrotów nie mam, nie falują, wchodzą idealnie i spadają też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jeden problem mniej, ale czemu ssania brak ;(

Plus taki, że ileś tam mniej pali :> , ale co nie zmienia faktu ze coś jest nie tak :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac AEB tak maja, bo moja rowniez piszczy, jak przestaje to klapka opada i przestaje piszczec, czasem czekam az przestanie piszczec a czasem nie. A ssanie to chyba jako takie jest, bo jak odpalam to wskakuje na 1.3 tys obr. i pozniej trzyma na tysiac i pozniej 960 i na rozgrzanym 860 obr. ( tak mi VAG pokazuje ). Tylko, ze ja na cieplym mam czasem zachwiania obrotow do 1 tys. obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, a mi zawsze obojętnie jaka temp otoczenia od razu pokazuje ok. 900 RPM :disgust: Nawet po silniku słyszę ze od razu ma wolne jakby rozgrzany był. Zima -15*C a on 0 ssania :mysli:[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 10:59_________________________________________________Już wszystko jasne :naughty:

Dzisiaj wziąłem się za czyszczenie przepustnicy, bo odkąd audi mam jeszcze tego nie robiłem. 30 minut i wszytko zrobione. Adaptuje przepustnice, zapalam i ku mojemu zdziwieniu mam ok. 1200 RPM, po chwili spada na 1000 RPM, a potem na wolne nie wiem dokładnie ile, ale ok. 900 RPM. Nie wiem czy brak ssania objawiał się poprzez brudną, naprawdę brudną przepustnice czy po prostu coś ruszyłem i działa. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super :kox: bo ja już myślałem, że cała Polska czyta dzieciom i czyści przepustnice ( żeby nie było ja też :punk:) w A4 i nic to nie zmienia :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam motor Adr ale myślę że będzie podobnie po odpaleniu na zimym trzyma 1200 obr po jakiś 60-100s spadają na normalne obooty ale jak odpalam to silnik tak chodzi nie równo trzęsie go 1200 ob sztywno na obrotku.... po chwili spada i jest wsio Ok... gdzie szukać przyczyny?? świece ,cewka?? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...