Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Który silnik benzynowy wybrać?


paralotniarz

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie czy ktoś przesiadł się z 1.9tdi na 1.8T? Jezdzę samochodem B6 1.9tdi z wirusem na okolo 170koni. Coraz bardziej zastanawiam się nad opcją przejścia np na BEX 190 konnego, z racji tego że coraz mniej jezdze i to głównie po miescie...

Jakie wrażenia z jazdy 1.8? czy głośność przy wysokich obrotach jest dość słyszalna? czy delikatny pomruk? Muszę się przejechać takim autem :)

ja mam zamiar przesiąść się na 1.8T w Q ale w B5 bo diesla już nie chce, jeździłem kilkoma 1.8T i to auto lubi wyższe obroty a dźwięk wtedy jest ładny nie to co w dieslu

No tak trzeba auto trzymać na obrotach, w sumie rzadko wciskam gaz w podlogę. Chciałbym by zapanowała wieczna cisza w samochodzie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś przesiadł się z 1.9tdi na 1.8T? Jezdzę samochodem B6 1.9tdi z wirusem na okolo 170koni. Coraz bardziej zastanawiam się nad opcją przejścia np na BEX 190 konnego, z racji tego że coraz mniej jezdze i to głównie po miescie...

Jakie wrażenia z jazdy 1.8? czy głośność przy wysokich obrotach jest dość słyszalna? czy delikatny pomruk? Muszę się przejechać takim autem :)

ja mam zamiar przesiąść się na 1.8T w Q ale w B5 bo diesla już nie chce, jeździłem kilkoma 1.8T i to auto lubi wyższe obroty a dźwięk wtedy jest ładny nie to co w dieslu

No tak trzeba auto trzymać na obrotach, w sumie rzadko wciskam gaz w podlogę. Chciałbym by zapanowała wieczna cisza w samochodzie :]

Kolego wcale 1,8 nie trzeba trzymac na obrotach bez problemu ten silnik zbiera sie od 2 tys obr/min. POniżej jest dość znaczna dziura ale po przekroczeniu 1800-2000 obr samochód naprawdę zaczyna jechać bez większego zastanowienia na kazdym biegu czuc na plecach kilka niutków co prawda nie jest to takie wsiśniećie w fotel jak dieslu ale za to możesz ciągnać go do 6tyś obr/min i nadal masz te niutki dostępne. Nie zanikają one jak w dieslu po 3 tyś obr/min.

Można tym silnikiem poruszać sie po miescie bardzo oszczędnie mając pod nogą zapas coby pokazać co leciwe auto jeszcze potrafi.

Oczywiście najlepiej jest auto trzymać powyżej 3 tyś obr wtedy jest dopiero zabawa. Najlepiej rozpędzić auto powyżej 3 tyś odpuscić gaz i wciśnac w podłogę, od razu pojawia się uśmiech na twarzy bynajmniej u mnie. Co prawda pozostawiam sobie takie zabawy głownie na niedzielne przejażdżki bo wtedy to troszkę spali ale jak sie człowiek w korkach nastoi to korzysta sie jak troche luźniej w weekend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trasie bez problemu zejdę poniżej 8,5 litra. Ogólnie jeżdżę mało - w ciągu ostatniego roku zrobiłem 8 tys km. Moja jazda to 70% miasto - ogólne spalanie to 10,5 l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trasie bez problemu zejdę poniżej 8,5 litra. Ogólnie jeżdżę mało - w ciągu ostatniego roku zrobiłem 8 tys km. Moja jazda to 70% miasto - ogólne spalanie to 10,5 l/100km.

fajna wiadomośc :decayed: może i mi się uda ale póki co katuję bo silniczek pięknie chodzi :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna mam A4 b6 z silnikiem 1.8 T i jestem pod wrazeniem osiagow tego silnika ! Polecam :good:

popraw swój opis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja wciaż szukam czegos w PL...

po swoich doświadczeniach z poszukiwań auta w PL ( tyś kilometrów po naszych drogach i kilka bezwypadkowych "igiełek" )doradzam wyjazd na zachód :cool1: , jeśli jeszcze masz kogoś kto tam pracuje to tym bardziej. Jeśli bym kiedyś zmieniał to już bym nie ryzykował poszukiwań u Nas - szkoda nerwów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tam panowie spalanie w waszych 2.4 V6? :mysli:

Gazu na trasie przy prędkości 160 (+-20) koło 11-12 (kiedyś udało mi się zejść do 10, ale mało nie zasnąłem jadąc cały czas 130 ;) ), w mieście średnio 15-16, oczywiście jak nie jeździsz jak emeryt. Przy lżejszej nodze da się zejść niżej. Tylko nie po to ma się V6 żeby go nie posłuchać :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w b6 silnik 2.4 czymś się różni od b5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...